• Ja, ik ga heel on-origineel doen x'D
    Rollen voor een verhaal met onbekende personen.

    It's like Yin and Yang

    Een stukje:

    'Wat is dat?' ik keek Maarten vragend aan, hij gaf me een glimlach 'GHB' ja, daar word ik zo veel wijzer van. 'En dat is?'
    'Een drug, vergeleken met dit is wiet echt kinderspul. Het is perfect geurloos, smaakloos en kleurloos. Als het is uitgewerkt merkt de politie er niks meer van'.
    De ogen in de kring werden groot en ze keken aandachtig naar het vloeistof die hij in het potje heen en weer bewoog.
    Iedereen was enthousiast, behalve Liv ze keek er met afschuw naar.


    Het gaat dus over de tweeling Liv en Adia, die totaal andere eigenschappen hebben. Maar met de zelfde vriendengroep die langzaam uit elkaar valt door ieders eigen problemen.

    Rollen:

    - iemand uit de vriendengroep; OHMYSE7EN, SuperTurtle
    - drugs dealer OHMYRILEY
    - verzin zelf maar iets leuks
    Er zijn van elke meerdere nodig ;D en niet alleen meisjes ook jongens.


    ~naam + achternaam
    ~ leeftijd
    ~ geslacht
    ~ karakter
    ~ uiterlijk
    ~ extra

    Wie wil lief zijn en een rol?? (flower) ;D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:54 ]

    Ik zal eens laten zien hoe fantastisch ik wel niet ben :Y)

    ~ naam + achternaam = -denkt- Euh, Sanne De Broodmaker ( x] )
    ~ leeftijd = 17
    ~ geslacht = Vrouwelijk x]
    ~ karakter = Vrolijk maar gevaarlijk [Wat ben ik raar vandaag]
    ~ uiterlijk = Licht bruin stijl haar tot halfweg hals, stoer kapsel dat zowat alle kanten opstaat, groene ogen..
    ~ extra = Neemt veel drugs [haha], is heel erg vrolijk maar toch mysterieus. Ze is ook agressief [Man wat scheelt er met me, haha :'D]

    Happy? :'D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 17:58 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    Ik zal eens laten zien hoe fantastisch ik wel niet ben :Y)


    Ik vind je nu al fantastisch _O_ sorry moest gewoon even xD Last van druk heid

    ~ Rol : Iemand uit de vriendengroep.
    ~ naam + achternaam : Jamie Ravens
    ~ leeftijd : 19
    ~ geslacht : meisje
    ~ karakter : Vrolijk, uitbundig, spontaan, betrouwbaar, eigenwijs, soms een beetje koppig, bitchy tegen mensen die ze niet mag..
    ~ uiterlijk : Jamie
    ~ extra : Ze heeft een kleine tattoo op haar pols (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ~naam + achternaam: Nicky Whitlock
    ~ leeftijd: 17
    ~ geslacht: vrouw
    ~ Karakter: Nicky is iemand die altijd de slappe lach heeft. Haar resultaten op school zijn goed, behalve haar attitude dus. Ze heeft veel vrienden en is best populair. Ze is altijd kleurrijk gekleed & komt niet op straat zonder oorbellen. Ze heeft droge humor. Ze maakt veel ~soms té veel~ grapjes. Vaak sarcastisch.
    ~ uiterlijk: Kleurrijke kleding, oorbellen, armbanden, kettingen, blond haar, blauwe ogen
    ~ extra: Houd van Drug (XD)
    ~rol: Drugs dealer :"D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 17:59 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ~rol; Iemand uit de vriendengroep.
    ~naam + achternaam; Dylan kilian alex Noway
    ~ leeftijd; 19
    ~ geslacht; mannelijk
    ~ karakter; Dylan is een enorm spontanen jongen die alles uit het leven wilt halen. hij is een egte waaghals en wil alles uitproberen voordat hij doodgaat. Dylan is enorm druk en heeft vaak de aandacht. hij is een echte meisjesversierder en wint bijna elk meisje zo voor zich.
    ~ uiterlijk; Dylan
    ~ extra; Na het overleiden van zijn tweelingbroer Tristan is Dylan aan de drugs gegaan. het onderwerp Tristan is voor hem verboden en als ook maar iemand er iets over zecht word hij enrom agresief.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 18:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    dit lijkt op het boek overdosis van Helen van Vreeswijk. zou dat kunnen? :X


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Frostwork schreef:
    dit lijkt op het boek overdosis van Helen van Vreeswijk. zou dat kunnen? :X

    Weet niet, heb ik niet gelezen. x'D

    Dit lijkt heel erg op het boek overdosis. De inleiding staat precies zo in het boek. Kan niet anders. En dat gaat ook over een tweeling. Je kan mij dus niet wijs gaan maken dat je het boek niet gelezen hebt.


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Dit lijkt heel erg op het boek overdosis. De inleiding staat precies zo in het boek. Kan niet anders. En dat gaat ook over een tweeling. Je kan mij dus niet wijs gaan maken dat je het boek niet gelezen hebt.


    Ik heb alleen de achterkant gelezen, maar later toch een ander boek gepakt -.- En dan geloof je me niet, kan mij niks schelen hoor (cat)