• Ja serieus, dat ranzige spul wat mijn kat elke avond uit zo'n zakje krijgt stinkt zo verschrikkelijk erg. Meestal geeft mijn vader hem eten, maar die is er niet, dus moest ik het doen. Ik stond echt te kokhalzen, niet normaal D: De hele kamer ruikt er nu ook naar, zo erg dat ik er misselijk van wordt. Ik kan gewoon echt niet tegen die geur ofzo.

    Serieus, ligt het nou aan mij of ruikt het gewoon echt naar kots? D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen kat, dus ik weet het niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dan moet je ook geen vis nemen, maar goed spul en niet uit blik. Bijv van Sheba van die bakjes. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb wel een kat, maar ik weet het niet. Mijn kat heeft een of andere nierziekte dus die mag alleen speciale brokken.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik dacht echt zo van vlees van een kat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Spain schreef:
    Ik heb geen kat, dus ik weet het niet.


    None but ourselves can free our minds.

    ik begrijp wat je bedoelt.
    jakkiebah.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik moet dat ook wel eens geven en ik vind het ook echt te goor voor woorden! Maarja, zolang mijn kat het lekker vind.. (cat)

    Nee, haha, het stinkt gewoon verschrikkelijk, maar ik geef dat elke dag aan mijn 3 katten en dan loopt die inhoud soms over mijn hand heen. Yammie. (cat)


    All was well.

    Geen kat, geen hond en ook geen ander vergelijkbaar huisdier. Eigenlijk helemaal geen huisdieren, op de spinnetjes, leuke muisjes en ratten in de kruipkelding geval na..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jean schreef:
    Nee, haha, het stinkt gewoon verschrikkelijk, maar ik geef dat elke dag aan mijn 3 katten en dan loopt die inhoud soms over mijn hand heen. Yammie. (cat)

    ieuwl. :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    (...)
    ieuwl. :Y)

    Proeven?


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Proeven?

    Dat aanbod kan ik niet weerstaan!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Spain schreef:
    Ik heb geen kat, dus ik weet het niet.


    effort never betrays you

    Ik vind het nog wel meevallen (al stinkt het wel) - ik hoef er in ieder geval niet van te kotzen, maar mijn vader haat het wel heel erg als we de kat eten geven omdat hij het zo vind stinken :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Je kan toch gewoon droge voeding geven? Dat geef ik hun ook, en dat stinkt niet ;d


    Life begins at the end of your comfort zone