• Een tijdje geleden kwam er een jongen naar me toe tijdens het uitgaan en zei tegen me als openingszin: "Je kan niet dansen, zal ik het je leren".
    D Ik heb me doodgelachen, omdat het echt de slechtste openingszin is die ik ooit had gehoord.

    Maar nu ben ik dus nieuwschierig: Wat is de slechtste openingszin die een jongen ooit tegen je gezegd heeft?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:31 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    *doodgelachen

    Eh, geen? Ik kan me er in ieder geval geen herinneren. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    *doodgelachen

    Eh, geen? Ik kan me er in ieder geval geen herinneren. :')


    Tnx ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:30 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. (al was dat niet echt wat een jongen als openingszin zei, maar een klasgenootje van me zei die toen we openingszinnen aan het verzinnen waren?)


    Bad decisions make good stories.

    'Wil je mijn krokodil knuffelen?'
    -die gast had een plastic krokodil vast, voor in het zwembad.. x]-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    "Jij hebt de opening, ik de zin. Neuken?"
    of:
    "Hé, wil je misschien met mij pizza eten en neuken? Of houd je niet van pizza?"

    Don't take it too seriously, dat zijn typische uitspraken van die achterlijke, oversekste ventjes bij mij in de klas. :')

    "Woj met brommers kiekn?"

    Overbesekste jongetjes in klas, haha. ;#

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 7:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Een keer toen ik samen met vriendinnen op stap ging kwam er een jongen naar één van hen toe. Hij gooide toen wat ijsklontjes op de grond en zei "Zo, nu is het ijs gebroken" Wij hebben nog nooit zo hard gelachen :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ''Ik ben net een douche, als je mij gebruikt wordt je nat.''

    Ach-ter-lijk.
    Ik heb sowieso een hekel aan openingszinnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nog nooit echt mee gemaakt. Meestal is het gewoon "Hey,"...
    En een keer: "Ben je geil of wil je een koekje?" - Dat was in het zwembad en ik had die gast nog helemaal niet opgemerkt en dacht echt zo van: What the fuck? Ben maar snel verder gezwommen.


    Believe in yourself.

    Neenie schreef:

    "Hé, wil je misschien met mij pizza eten en neuken? Of houd je niet van pizza?"

    Die heb ik ook eens gehad trouwens ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hey babe! Ja ik heb het tegen jou. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik was eens aan het werk, en ik werk dus in een ijssalon. Dus ik had zo ijs geschept voor een jongen, zegt hij ineens; 'Ziet er lekker uit, het ijs ook wel.'

    Hahaha, ik heb zo hard gelachen. :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 10:53 ]

    Een keer, en dat was precies toen ik op Dancetour heel chagrijnig al m'n vrienden aan 't zoeken was. Anders was hij best knap hahaha. Maar dat was: "Ben jij altijd zo knap, of alleen nu?" Maar die openingzin is niet heel erg verder..


    live the life you love

    De slechste bij mij was moet toch wel "Mist De Heer boven, niet een van zijn engelen?" hahah ik liep toch lachend weg xd

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 10:57 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Scarface schreef:
    Een keer toen ik samen met vriendinnen op stap ging kwam er een jongen naar één van hen toe. Hij gooide toen wat ijsklontjes op de grond en zei "Zo, nu is het ijs gebroken" Wij hebben nog nooit zo hard gelachen :').

    Die is best geniaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.