• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Adam Steps.

    "Doe maar, ik doe alles voor je." zwg ik en pak haar weer vast en duw haar naar achter, ik kijk uit voor haar been, en ga half op dr liggen. "Want voor my, ben je alles." zeg ik en kus haar weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ik wil jou ook never nooit meer kwijt." fluister ik in zijn oor, ga achterover liggen en geef hem nog een kus.

    [Abo]

    Levi Lahote.

    Als ik het kampvuur klaar heb, snel ik nog even naar mijn kamer om een vest te halen. Wanneer ik binnen kom en mijn vest van mijn bed afhaal, blijft mijn blik hangen bij een briefje. Ik leg mijn vest over mijn schouder en pak het briefje. Nadat ik het opengevouwen heb lees ik het door. "Lieve Levi, ik vind je leuk, jij mij hopelijk ook. Ik bedoel leuk-leuk. Liefs, Alex(yss)." Staat er. Ik mompel iets onverstaanbaars en ga op mijn bed zitten. 'Wat moet ik nu doen? Ik vind haar ook leuk, maar hier?' Is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Ik pak mijn BB en kijk in de lijst met contactpersonen. "Conner" Staat er. 'Zal hij door zijn?' Is de eerste vraag die in me op komt. Ik wil hem bellen, maar bedenk me toch en zoek naar Louise. Misschien weet zij wat ik moet doen. Ik klik op ping en begin te typen. "Jo Lou, Lig je al te maffen?" Ik druk op verzenden en leg mijn BB naast me, wachtend op antwoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Wanneer ik mijn telefoon hoor gaan, ga ik iets rechter op zitten en lees het berichtje van Levi. Ik begin te grijnzen en ping terug: 'Nee, nog niet. Ik heb wel geprobeerd.. heb pijn. Xx Lou.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 19:37 ]

    Levi Lahote.

    Ik zie in mijn ooghoeken het lampje rood kleuren en pak mijn BB. "Nee, nog niet. Ik heb wel geprobeerd.. heb pijn. Xx Lou." Zie ik staan. 'Oke, das kut. Ik heb je advies nodig ;S ' Ping ik terug en staar naar het opengevouwen briefje in mijn hand.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht, sta op en sprint weer naar binnen. Ik ren naar mijn kamer, en open het raam. Ik ga in het venster zitten en kijk naar buiten. Ik vraag me af waar Levi is...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik pak mijn Samsung opnieuw en ping terug: 'Advies, zeg het maar!'

    Levi Lahote.

    Ik kijk naar mijn andere hand, waar het lichtje weer rood kleurt. "Alexyss vind me leuk. Leuk leuk zeg maar... Alleen ik weet niet of ik het wel moet doen.. hier" ping ik terug, sta op en loop richting het kampvuur. Waar al een paar mensen zich hebben verzameld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Eigenlijk had ik dit wel verwacht. Er zit gewoon echte liefde tussen die twee. Ik ping terug: 'Je moet doen wat jou eigen hart wil. Kies je voor dansen en blijf je goede vrienden? Of doe je het wel en zorg je ervoor dat je nog wel kan dansen? Je bent hier natuurlijk wel gekomen om te dansen..'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht nog even en sta op van het venster. Ik schuif het raam dicht en loop de trap af, naar buiten. Ik loop naar het kampvuur waar ik bij ga zitten, naar de grond kijkend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Oke, dus Lou vind dat ik moet kiezen.' Denk ik en kijk een beetje afwezig naar het kampvuur. "Wat zou jij doen?" Ping ik terug en zie in mijn ooghoeken Alexyss aan komen lopen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik pak een kleine tak en maak tekeningetjes in het zand. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Levi aan het pingen is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik denk even na. Het is leuk om verkering te hebben, maar dansen is ook leuk. 'Zelf vind ik het heel moeilijk, toch zou ik voor Alexyss gaan. Maar wel nog genoeg aan de lessen en het dansen besteden.'

    Levi Lahote.
    "Ty, Lou. X L" Ping ik terug en kijk even naar Alexyss. Ze kijkt terug en mijn gedachte willen wegkijken, maar mijn lichaam wilt het anders en blijft naar haar kijken. Haar wangen worden lichtelijk rood. Of het is de weerkaatsing van het vuur, of het zijn blosjes. Het maakt me eigenlijk niet uit wat het is. Het maakt haar schattig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'