• Ik zit met een probleem op facebook. Al mijn vrienden zijn weg dus ik heb geen startpagina niet meer en mijn profiel verdwijnt continu (in de zin van dat mijn profiel leeg is en dan staat alles er terug op behalve mijn vrienden dan). Vanmiddag werkte de chat enkele niet bij mij, maar nu heb ik dat dus ook. Ik kan mij ook niet bij andere browsers aanmelden omdat mijn wachtwoord zogezegd niet klopt en ik weet dat hij niet gehackt is, want anders zou mijn profiel niet telkens van leeg naar vol terug gaan. Ik kan ook niet op mijn prikbord posten of mijn instellingen veranderen omdat ik dan steeds een melding krijg dat er een probleem is dat ze dit zo snel mogelijk zullen oplossen. Ben ik de enige die hier last van heeft, want ik kan mij daar echt onwennig bij voelen. Dit is nu al 2 bezig. (huil)

    EDIT: Voor het moment heb ik mijn profiel en alles terug. :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij mij is er niets aan de hand. Maar ze zijn inderdaad aan facebook aan het werken, want sommige mensen hebben een nieuwe lay-out en ik heb ook niets, dus misschien komt het daardoor?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wandering schreef:
    Ik heb nergens last van..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wandering schreef:
    Ik heb nergens last van..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Captain schreef:
    Stuur een bericht naar facebook of probeer via het helpcentrum een oplossing te vinden.
    + verander je wachtwoord en zie of het dan misschien beter wordt, al is die niet gehackt. Een vriendin van mij had iets dergelijks maar ze heeft die gewoon verwijderd dan, helaas.
    Maar probeer facebook te contacteren met je probleem, misschien is er iets wat ze kunnen doen.

    En facebook suckt niet. Het is een ongelooflijk handig middel om met je klas allemaal dingen te bespreken over huiswerk etc. en gewoon contact te houden met de rest van de wereld. Ik haat het als mensen iets haten alleen omdat het misschien te populair wordt. Djeeez.

    Persoonlijk heb ik ook een hekel aan Facebook, maar niet omdat ik een verfuckte hipster ben en het te populair vind worden. Wat ik niet leuk vind aan facebook is het feit dat er zoveel mensen op worden uitgelachen, het nog maar eens een middel is voor aandachtgeile tuttebellen en assholes om nog meer aandacht te zoeken en ik bovendien Facebook voor geen haar vertrouw met mijn gegevens. Dus ja, er zijn ook mensen die er bewust voor kiezen, zonder dat het mainstream is om mainstream te haten.

    OT: Contacteer de site, of verwijder je profiel en maak een nieuw aan zou ik zeggen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Taize schreef:
    Huh, dat is apart. Misschien kun je contact opnemen met Facebook zelf en hen je probleem voorleggen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Welke browser gebruik je trouwens? Misschien ligt het daar ook wel aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tempesta schreef:
    Bij mij is er niets aan de hand. Maar ze zijn inderdaad aan facebook aan het werken, want sommige mensen hebben een nieuwe lay-out en ik heb ook niets, dus misschien komt het daardoor?
    Laten we hopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taize schreef:
    Welke browser gebruik je trouwens? Misschien ligt het daar ook wel aan.
    Safari, maar ik probeerde me op Chrome aan te melden en dat lukte niet. Ook niet op mijn zus dr pc.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik probeerde me net aan te melden bij Chrome en ik kreeg dit:


    Ik krijg het bericht "Facebook zal snel weer online zijn" als ik probeer aan te melden.
    Als je deze melding ziet bij het aanmelden, houdt dit meestal in dat we een verbetering aanbrengen in de database waarin je account is opgeslagen. Zolang we daarmee bezig zijn, kun je je niet aanmelden bij je account. Onze excuses voor het ongemak. Dit onderhoud mag niet meer dan een paar uur duren.

    Enkele opmerkingen:
    Nadat het onderhoud is uitgevoerd, kun je je nog steeds aanmelden met hetzelfde wachtwoord.
    Je account wordt niet beïnvloed door het onderhoud.
    We voeren het onderhoud niet op alle accounts tegelijk uit. Het is dus mogelijk dat je vrienden zich wel kunnen aanmelden, terwijl jouw account niet beschikbaar is.

    Als je deze fout na 24 uur nog steeds ziet, laat het ons dan weten.
    Het is wel al een paar uren (4 ofzo) op bezig, laten we hopen dat het morgen opgelost is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maitresse schreef:
    Ik weet wel dat ze aan het werken zijn aan facebook...
    22 december krijgt iedereen dezelfde profielpagina.
    Ik zie het al bij sommige mensen en die zeggen dat ze er zelf niets van snappen.

    Maar of we ook daadwerkelijk dat profiel krijgen kan ik je niet met zekerheid zeggen.

    Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel krijgen we allemaal die lelijke timeline? )))):


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel krijgen we allemaal die lelijke timeline? )))):
    Hoe ziet die er eigenlijk uit?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OMG that's disgusting. Zo Tumblrig-Myspace achitg van hen. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH HET IS TERUG IN ORDE! :D
    (sorry voor de CAP's I'm happy atm)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wandering schreef:
    Ik heb nergens last van..

    Maitresse schreef:
    Ik weet wel dat ze aan het werken zijn aan facebook...
    22 december krijgt iedereen dezelfde profielpagina.
    Ik zie het al bij sommige mensen en die zeggen dat ze er zelf niets van snappen.

    Maar of we ook daadwerkelijk dat profiel krijgen kan ik je niet met zekerheid zeggen.


    Iemand die ik ken, die in mijn vriendenlijst staat heeft dat. Ik dacht echt zo van: Whuuuuuuuut? Dat wil ik ooooook! Haha, maar het lijkt me ook onhandig.

    ON: Ik heb nergens last van.