• Heey!
    jaah sorry,ben een beetje fúcking veel kwaad op een leraar..een Leraares eigenlijk...Ze zegt tegen één van mijn BF dat ze haar niet verstaat!:S Stom ******** wijf!:S Kan ze er soms aan doen dat ze met een S praat!? Néé toch!Wé hebben toch geleerd om mensen niet te pésten?Nou die leraares doet dat wel!Wat ze kan er helemaal niet aan doen!:S En ze zegt ook dat we niet zo dialect moeten praten!--'Kzal me gaan haasten voor der!:S Wié denkt ze wel niet dat ze is!?:S:@

    sorry,maar mijn woede moet er ff uit..

    Hebben jullie ook een leraar/leraares die je echt niet kan uitstaan?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn leraar Duits.
    Hij heeft enorm de pik op me.

    OIHAFOEIYR34OYR98AFOHSDFLAKDS AAN DIE GOZER.


    danku.


    rules don't stop me

    met een S praat? wat is dat nou weer xd?
    ik heb een hekel aan richters 0.o halfkaalgevrorendiepvriesknakker van een lul die hij is -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik aan die van natuurkunde
    hij is zo gay, en dan niet op een leuke manier..
    en we hadden hem vandaag de laatste keer voor de kerstvakantie, begint hij aan een nieuw hoofdstuk -_-''
    daar zie ik het nut niet van in


    Dead but delicious

    met een S praat? wat is dat nou weer xd?
    ik heb een hekel aan richters 0.o halfkaalgevrorendiepvriesknakker van een lul die hij is -.-

    Met een S praten is dat die S heel duidelijk naar voren komt..voorbeeld; SSSSSSSven[dat hoor je dan dus] maar daar kan ze niet aan doen,andere leraren kunnen haar wel verstaan,waarom die éné dan niet!?:S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    In de tweede hadden we een heel beroerde wiskundeleraar.


    No growth of the heart is ever a waste

    me aardrijkskunde leraar -,- . Ik vrOeg alleen vn wrOm kyken de d0centen de pr0efwerken niie meer so snel na. HY sei s0rry h00r dame iiCk s0u dat terugnemen als iiCk u was. iiCk vrOeg wr0m?? Hy sei: iik heb meer dn 100 exame kandidaten. iik sei Oowjhaa. En Later in de lesz stelde hy een paar vrage, iiCk wiszt er antw00rd 0p. iiCk wasz de enige die de vinger 0pstak. Maar t0gh ging hy me negeren en gaf hy de anderen de beurt. Had ietsz ergsz gesegt ofsoow?:S:S Nu negeert ie my aLtyd by elke les dat ik van hem kryg :S

    mijn leraar wiskunde!
    bijnaam sinterklaas (lol)
    zijn handen zijn altijd zo vies!:S
    en zeker z'n nagels :S
    soms versta ik totaal niets van wat hij brabelt!
    door zijn baard xD
    pff ; blij dat hij nu weg is!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik heb een lerares, en niemand mag haar. Ik vind dr wel gaan, want ze had me heel lief geholpen ergens mee, maar aan de andere kant is ze ook heel erg streng.

    1 keer had ze geen inleverdatum genoemd, en toen had de hele klas het dus niet, en zij maar blijven volhouden dat ze het wel gezegt had, dat het op de planner stond.. ja een planner die we niet gekregen hadden ><

    zegt ze van, geen disscusie, als je het maandag inleverd (het was vrijdag) dan gaan er 0,2 af van het cijfer, elke dag te laat 0.2 dr af..

    pff ><

    Mr verder vind ik het wel mee vallen, omdat ik het niet nodig vind om me te misdragen in de klas :)

    Dat heb je allemaal niet als je niet meer naar school gaat. **


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik geb der eentje die niet helemaal goed bij zijn kop is :Y)

    Mijn leraar tekenen -.-

    Hij is dus homo ( ik heb daar dus echt helemaal niks tegen ofzo)

    Maar hij heeft dus echt de pik op meisjes -.-


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik kan geen enkele leeraressen uitstaan.
    Iedereen heeft wel commentaar! :'o
    (vooral over mijn haar, like wtf, dat is toch mijn eigen keuze. o.o)


    None but ourselves can free our minds.

    ik denk dat mijn leraar TH Pedo is!!:S --' hij doet dus echt zo! hij blijft de hele tijd op zijn stoel zitten en als je iets vraagt dan het dat zo : Ja vraag maar aan je klasgenoten!--'en als het niet goed gesoldeerd ofzo is wordt hij kwaad en trekt hij er 3 Punten AF!:S--'en jongens worden er echt zó hard voorgetrokken!:S niet normaal meer!--'


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kan geen enkele leeraressen uitstaan.
    Iedereen heeft wel commentaar! :'o
    (vooral over mijn haar, like wtf, dat is toch mijn eigen keuze. o.o)

    idd!! tis jou eigene keuze!:Y) NIEMAND maar ik bedoel ook echt NIEMAND moet zich daar mee bemoeien!,Ze moeten je nemen zoals jij bent! Bij ons op school maken ze daar niet echt zo'n probleem van..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    sorry.. maar daar hoef je je toch niet zo boos om te maken?
    als je zegt dat je iemand niet verstaat pest je die gene toch niet meteen..? ¬¬'
    heb jij nog nooit gezegt dat je iemand niet verstaat? :S