• Ik zit met een probleem op facebook. Al mijn vrienden zijn weg dus ik heb geen startpagina niet meer en mijn profiel verdwijnt continu (in de zin van dat mijn profiel leeg is en dan staat alles er terug op behalve mijn vrienden dan). Vanmiddag werkte de chat enkele niet bij mij, maar nu heb ik dat dus ook. Ik kan mij ook niet bij andere browsers aanmelden omdat mijn wachtwoord zogezegd niet klopt en ik weet dat hij niet gehackt is, want anders zou mijn profiel niet telkens van leeg naar vol terug gaan. Ik kan ook niet op mijn prikbord posten of mijn instellingen veranderen omdat ik dan steeds een melding krijg dat er een probleem is dat ze dit zo snel mogelijk zullen oplossen. Ben ik de enige die hier last van heeft, want ik kan mij daar echt onwennig bij voelen. Dit is nu al 2 bezig. (huil)

    EDIT: Voor het moment heb ik mijn profiel en alles terug. :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Facebook sucks.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fuck Facebook. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb nergens last van..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Stuur een bericht naar facebook of probeer via het helpcentrum een oplossing te vinden.
    + verander je wachtwoord en zie of het dan misschien beter wordt, al is die niet gehackt. Een vriendin van mij had iets dergelijks maar ze heeft die gewoon verwijderd dan, helaas.
    Maar probeer facebook te contacteren met je probleem, misschien is er iets wat ze kunnen doen.

    En facebook suckt niet. Het is een ongelooflijk handig middel om met je klas allemaal dingen te bespreken over huiswerk etc. en gewoon contact te houden met de rest van de wereld. Ik haat het als mensen iets haten alleen omdat het misschien te populair wordt. Djeeez.


    Where there is a sea there are pirates...

    Trouwens, erg behulpzaam zijn die negatieve reacties. Als je het niet weet, zwijg dan toch gewoon, het is niet dat het haar zal helpen. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Huh, dat is apart. Misschien kun je contact opnemen met Facebook zelf en hen je probleem voorleggen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Captain schreef:
    Stuur een bericht naar facebook of probeer via het helpcentrum een oplossing te vinden.
    + verander je wachtwoord en zie of het dan misschien beter wordt, al is die niet gehackt. Een vriendin van mij had iets dergelijks maar ze heeft die gewoon verwijderd dan, helaas.
    Maar probeer facebook te contacteren met je probleem, misschien is er iets wat ze kunnen doen.

    En facebook suckt niet. Het is een ongelooflijk handig middel om met je klas allemaal dingen te bespreken over huiswerk etc. en gewoon contact te houden met de rest van de wereld. Ik haat het als mensen iets haten alleen omdat het misschien te populair wordt. Djeeez.
    Dat kan ik dus voor het moment niet veranderen omdat het zo tof aan het doen is voor het moment. Ik krijg echt continu errors en ik weet niet hoe ik ze moet contacteren.
    + dat is ook de hoofdreden waarom ik op fb zit.

    edit: wachtwoord heb ik kunnen vernaderen. Ik hoop nu alleen dat er snel verandering in dat profiel komt, want ik krijg er de krullen van.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet wel dat ze aan het werken zijn aan facebook...
    22 december krijgt iedereen dezelfde profielpagina.
    Ik zie het al bij sommige mensen en die zeggen dat ze er zelf niets van snappen.

    Maar of we ook daadwerkelijk dat profiel krijgen kan ik je niet met zekerheid zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik weet wel dat ze aan het werken zijn aan facebook...
    22 december krijgt iedereen dezelfde profielpagina.
    Ik zie het al bij sommige mensen en die zeggen dat ze er zelf niets van snappen.

    Maar of we ook daadwerkelijk dat profiel krijgen kan ik je niet met zekerheid zeggen.
    Daar heb ik nog niks van gehoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wandering schreef:
    Ik heb nergens last van..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Passerby schreef:
    (...)Dat kan ik dus voor het moment niet veranderen omdat het zo tof aan het doen is voor het moment. Ik krijg echt continu errors en ik weet niet hoe ik ze moet contacteren.
    + dat is ook de hoofdreden waarom ik op fb zit.

    edit: wachtwoord heb ik kunnen vernaderen. Ik hoop nu alleen dat er snel verandering in dat profiel komt, want ik krijg er de krullen van.

    Je kunt even in het helpcenter van FB kijken? Of kun je daar ook al niet komen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Je kunt even in het helpcenter van FB kijken? Of kun je daar ook al niet komen?
    Hoe moet ik daar komen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hoe moet ik daar komen?

    http://www.facebook.com/help/?page=260315770650470&ref=hcnav


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    http://www.facebook.com/help/?page=260315770650470&ref=hcnav
    Het is niet dat ik hen daar ergens kan vragen wat gaande is. :'(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Het is niet dat ik hen daar ergens kan vragen wat gaande is. :'(

    Nee klopt, ik zocht ook al naar een contact adres iets maar ik kon het ook niet vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the