• Ik zit met een probleem op facebook. Al mijn vrienden zijn weg dus ik heb geen startpagina niet meer en mijn profiel verdwijnt continu (in de zin van dat mijn profiel leeg is en dan staat alles er terug op behalve mijn vrienden dan). Vanmiddag werkte de chat enkele niet bij mij, maar nu heb ik dat dus ook. Ik kan mij ook niet bij andere browsers aanmelden omdat mijn wachtwoord zogezegd niet klopt en ik weet dat hij niet gehackt is, want anders zou mijn profiel niet telkens van leeg naar vol terug gaan. Ik kan ook niet op mijn prikbord posten of mijn instellingen veranderen omdat ik dan steeds een melding krijg dat er een probleem is dat ze dit zo snel mogelijk zullen oplossen. Ben ik de enige die hier last van heeft, want ik kan mij daar echt onwennig bij voelen. Dit is nu al 2 bezig. (huil)

    EDIT: Voor het moment heb ik mijn profiel en alles terug. :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Persoonlijk heb ik ook een hekel aan Facebook, maar niet omdat ik een verfuckte hipster ben en het te populair vind worden. Wat ik niet leuk vind aan facebook is het feit dat er zoveel mensen op worden uitgelachen, het nog maar eens een middel is voor aandachtgeile tuttebellen en assholes om nog meer aandacht te zoeken en ik bovendien Facebook voor geen haar vertrouw met mijn gegevens. Dus ja, er zijn ook mensen die er bewust voor kiezen, zonder dat het mainstream is om mainstream te haten.

    OT: Contacteer de site, of verwijder je profiel en maak een nieuw aan zou ik zeggen.

    Misschien ligt het aan je vrienden. :')
    Want ik heb geen last van aandachtgeile tuttebellen. Sorry hoor, maar als facebook niet bestond dan verloor ik al mijn vrienden die in buitenland wonen, zou ik geen trainingen kunnen organiseren voor mijn sportclub, dan zou ik ook nooit nieuws lezen want ik heb De Standaard in mijn newsfeed staan, ik zou mijn netwerken niet kunnen uitbreiden, ik zou niet met mijn klas tijdens de examenperiode kunnen communiceren, en ik zou gewoon fucking asociaal worden. :')

    Wat iedereen dan nog tegen facebook heeft, snap ik niet. Er is niets mis met facebook. Het is een intelligent gebouwde, handige, en aangename sociale netwerksite.
    Iedereen die facebook "haat" stelt zich gewoon aan. Er is niks aan om het zo erg te "haten", wie haat er nu een site? Srsly... -.-
    Er zijn teveel voordelen aan facebook om aandacht hebben voor de nadelen. Niemand vroeg jou om àl je privé informatie te geven aan facebook. Je kunt de toegang tot je profiel perfect afsluiten voor mensen die geen vrienden zijn van jou, als je wil.
    Ik word er gewoon echt vies van als mensen gaan zeuren over facebook, het is maar een site, een supersite dan ook wel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 23:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Captain schreef:
    (...)
    Misschien ligt het aan je vrienden. :')
    Want ik heb geen last van aandachtgeile tuttebellen. Sorry hoor, maar als facebook niet bestond dan verloor ik al mijn vrienden die in buitenland wonen, zou ik geen trainingen kunnen organiseren voor mijn sportclub, dan zou ik ook nooit nieuws lezen want ik heb De Standaard in mijn newsfeed staan, ik zou mijn netwerken niet kunnen uitbreiden, ik zou niet met mijn klas tijdens de examenperiode kunnen communiceren, en ik zou gewoon fucking asociaal worden. :')

    Wat iedereen dan nog tegen facebook heeft, snap ik niet. Er is niets mis met facebook. Het is een intelligent gebouwde, handige, en aangename sociale netwerksite.
    Iedereen die facebook "haat" stelt zich gewoon aan. Er is niks aan om het zo erg te "haten", wie haat er nu een site? Srsly... -.-
    Er zijn teveel voordelen aan facebook om aandacht hebben voor de nadelen. Niemand vroeg jou om àl je privé informatie te geven aan facebook. Je kunt de toegang tot je profiel perfect afsluiten voor mensen die geen vrienden zijn van jou, als je wil.
    De site op zich kan je natuurlijk niet haten, misschien heb ik me verkeerd uit gedrukt. Ik hou alleen niet van de manier waarop het gebruikt wordt tegenwoordig. That's it. Voel je trouwens niet zo aangevallen, dat is helemaal niet de bedoeling. Ik wilde gewoon even laten merken dat niet iedereen gek loopt van die site gewoom omdat hij populair is.

    Ik word er gewoon echt vies van als mensen gaan zeuren over facebook, het is maar een site, een supersite dan ook wel.


    Dat zijn dan de voordelen die jij hebt, maar voor mij is dat niet nodig. Soms zit ik in de les met mensen die op hun FB zitten te kloten andere mensen uit te lachen en dan heb ik zoiets van 'ja wat...' Je kan inderdaad een site niet haten, misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt. Ik hou gewoon niet van de manier waarop het gebruikt wordt door sommige mensen.
    Voel je trouwens niet zo aangevallen, ik wilde gewoon bewijzen dat er ook mensen zijn die niet van Facebook houden, en niet omdat de site populair is, maar gewoon omdat hij me niet ligt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.