• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Progeny schreef:
    (...)

    Gemenerd! Ik zal jou eens "plagen"!



    @Simone, aaaaaawh too bad. :'D

    With that gif you can do anything and I wouldn't mind :9~


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Endure schreef:
    Naja, ik doe het morgen wel -gayhandje-
    Doeeeeii, ik ga call of duty'en op mijn DS x'D Ghahaha

    Geen mw3? D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    With that gif you can do anything and I wouldn't mind :9~


    Mhihih, dat was de opwarming. Nu het hoogtepunt!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Gemenerd! Ik zal jou eens "plagen"!



    @Simone, aaaaaawh too bad. :'D


    Omfg. 8)
    Trouwens, Marleen, that reminds me.. Ik had een vriendin verteld over True blood en zij tripte hem compleet toen ik uitlegde waar het over ging, en toen ik haar de openingstheme liet horen, dus we waren van plan een keer samen wat afleveringen te kijken, maar weet jij een goede site waarop je dat online kan zien? :3

    Die foto van Jack is trouwens ook geweldig c: Mijn oprechte deelname aan zijn verlies, maar hij heeft gewoon een geweldig leuk koppie :3

    Pariah schreef:
    (...)
    Geen mw3? D:

    Lol, dat heb ik laatst nog gespeeld met wat vrienden :'D Ik was vet trots op mijn 17 kills, had mijn vriendin er 74 =-=

    Progeny schreef:
    (...)

    Mhihih, dat was de opwarming. Nu het hoogtepunt!


    -dead- ._.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    LOL je vriendin is cool!
    Maar sorry, ik heb geen idee.D: Zal vast wel ergens te vinden zijn. Kijk ze gewoon op mijn dvd's -opscheppen mwuhaa-
    Jk jk.

    Geweldig hoe je dat laatste trouwens zegt "mijn oprechte deelname aan zijn verlies... MAAAAAAAAR":'D


    everything, in time

    Vluuv schreef:
    (...)

    Omfg. 8)
    Trouwens, Marleen, that reminds me.. Ik had een vriendin verteld over True blood en zij tripte hem compleet toen ik uitlegde waar het over ging, en toen ik haar de openingstheme liet horen, dus we waren van plan een keer samen wat afleveringen te kijken, maar weet jij een goede site waarop je dat online kan zien? :3

    Die foto van Jack is trouwens ook geweldig c: Mijn oprechte deelname aan zijn verlies, maar hij heeft gewoon een geweldig leuk koppie :3

    Ikr ;D Henry Cavill is gewoon lekker (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Op Watchseries.eu kijk ik trouwens al mijn series ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Progeny schreef:
    LOL je vriendin is cool!
    Maar sorry, ik heb geen idee.D: Zal vast wel ergens te vinden zijn. Kijk ze gewoon op mijn dvd's -opscheppen mwuhaa-
    Jk jk.

    Geweldig hoe je dat laatste trouwens zegt "mijn oprechte deelname aan zijn verlies... MAAAAAAAAR":'D


    Haha, weet ik toch :3 Ik zag laatst trouwens ook een aflevering op tv, gewoon random midden uit het seizoen, en het was geweldig :'D Meteen in die aflevering hadden Sookie en die ene bruinharige vampier het zeg maar HEEL gezellig met elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel. En haar broer werd samen met een of andere hippie stoned en zij kregen het ook vrij gezellig. En er werden allerlei vampiers vermoord omdat ze een huis in brand staken en toen was Sookie bang dat haar lover daar bij zat :0 En ik ook trouwens. Het arme ding was veel te skeetig om te sterven :3

    Haha, ja nou, ik wou het even zeggen, anders lijk ik zo'n gevoelloos persoon :3

    @Cumberbatch - Bedankt voor de tip, die site ga ik even opschrijven :3

    Oh, en Marleen, ik ben freaking jaloers op jouw dvd's D:

    Vluuv schreef:
    (...)

    Haha, weet ik toch :3 Ik zag laatst trouwens ook een aflevering op tv, gewoon random midden uit het seizoen, en het was geweldig :'D Meteen in die aflevering hadden Sookie en die ene bruinharige vampier het zeg maar HEEL gezellig met elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel. En haar broer werd samen met een of andere hippie stoned en zij kregen het ook vrij gezellig. En er werden allerlei vampiers vermoord omdat ze een huis in brand staken en toen was Sookie bang dat haar lover daar bij zat :0 En ik ook trouwens. Het arme ding was veel te skeetig om te sterven :3

    Haha, ja nou, ik wou het even zeggen, anders lijk ik zo'n gevoelloos persoon :3

    @Cumberbatch - Bedankt voor de tip, die site ga ik even opschrijven :3


    O, die aflevering ken ik. Dat is volgens mij nog het eerste seizoen, ergens aan het begin. :3 Die broer, Jason, gebruikt samen met Amy V -vampire blood- en daar word je idd een soort van high van. _O_
    En tja, dat 'gezellige' zit er enorm vaak bij.. :'D

    Ah joh, kom de dvd's dan eens hier kijken.(wbw)


    everything, in time

    Door dat "Gezellige" wilde mijn vriendin het juist zo graag zien, hehe :3
    Mij ging het vooral om die ene blonde 8) Het was Eric, toch? :x Oja want jij had een username van hem! Eric Northman, dat was het :3

    Mehehe, is goed, ik fiets in een weekend wel een keer naar je toe :3

    ERIC NORTHMAN. :9~
    Da's ook de vent van al mijn gifs ja. (wbw)

    Waarom fietsen als je ook de trein kunt pakken?(joehoe)


    everything, in time

    Hehe, dat dacht ik al :3 Alles in jouw gifs dat sexy en blond is identificeer ik simpelweg als Eric Northman :3

    Daar ben ik te gierig arm voor :0 Maar dat zou waarschijnlijk wel handiger zijn, aangezien je volgens mij pittig ver van mij af woont :'D (Zou echt droog zijn als nu blijkt dat je vet dicht bij woont, haha)