• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha oh sorry ^^
    Zullen we morgen middag beginnen?
    -niet dat als ik zeg; beginnaaaah dat er niemand is-

    Dan zal ik morgenmiddag beginpost droppen (:

    Had trouwens idee voor mensen die gaan stranden;
    In zo'n bus voor jongerenvakantie, bus rijdt ravijn (niet al te diepe, lol) in.. Dus dan overleven een paar het en die lopen dan zo en komen in die stad terecht. (: (Hebben ze ook geen bus om weer weg te rijden enzo)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben er morgen niet, sportdag en al die shit, maar dan spring ik later wel in :]

    Hey, that's pretty good! *O*
    Alleen kunnen we niet nu beginnen? :'D
    *Heeft heel erg zin in beginnen.*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Na-ah, moet alles nog even updaten en meeste zijn er ook niet (:

    (Mwuh, ik ben er volgende week 4 dagen niet :l Well, nevermind that)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol:
    Overlevende in Redmond
    Volledige Naam:
    Jack Alexander Hayes, zijn broer noemt hem soms Jackie of Jackass, maar hij is de enige van wie hij dat accepteert.
    Geslacht:
    Man
    Leeftijd:
    26
    Uiterlijk:
    Jack is heel wat breder en forser dan zijn broer, Joel, en kan dus ook heel wat meer kracht verzetten. Hij heeft gelijkaardige gezichtstrekken als zijn broer; een zware onderkaak, en diezelfde ietwat scheve neus. Ook heeft hij hoge jukbeenderen en een kuiltje in zijn kin. Verder heeft hij donker haar met een beetje krulletjes, en lichtblauwe ogen.


    Karakter:
    Jack is heel wat agressiever ingesteld dan Joe en is bovendien veel sneller in zijn eer gekrenkt. Hoewel hij net als Joe graag door mensen omgeven is, pikt hij veel minder en raakt hij sneller geïrriteerd.
    Desondanks is Jack, ondanks zijn cynische opmerkingen af en toe, een erg trouwe vriend en raakt hij snel gehecht aan mensen.
    Verder is Jack een realist en laat hij zich sneller ontmoedigen dan Joe, een eeuwige optimist. Hij is geen volhouder, en kiest vaker de makkelijkere weg dan de goeie weg, wat hem van Joe’s kant vaak kwaaie blikken bezorgd. Desondanks is Jack geen egoïst; de mensen waarvan hij houdt liggen hem nauw aan het hart en hij zou voor hen alles opgeven.
    Extra: Jack had een vriendin toen de bom viel. Ze heette Emma en ze was zwanger, maar dat wist hij niet. Joe daarentegen wist het wel, maar hij heeft het hart niet om zijn broer te vertellen dat de bom niet alleen zijn vriendin maar ook zijn ongeboren kind heeft geëist.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 20:07 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar is het broertje ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aawh wat zielig Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolawesome. :9~

    Waarom moet je alles zo hard up-daten. Deden we back in the old times ook niet. Men, ik kan niet meer wachten.:9~:9~


    everything, in time

    Oh wauw, ik lees de extra nu pas. Omfg. (no_chears)


    everything, in time

    Stout van me he (A) Oh how I love to torment them ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omdat ik 'm zeg maar nu peer ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Story ge-update, klopt 't?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 20:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Argh, hij werkt niet mee (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cumberbatch schreef:
    Stout van me he (A) Oh how I love to torment them ...


    Gemenerd! Ik zal jou eens "plagen"!



    @Simone, aaaaaawh too bad. :'D


    everything, in time

    Naja, ik doe het morgen wel -gayhandje-
    Doeeeeii, ik ga call of duty'en op mijn DS x'D Ghahaha


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.