• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil morgen nog wel een jongen maken die sterft.:'D
    En eh, zal ik mijn andere personage, Katherine, ouder maken? Dan is jouw personage niet meer zo lonely, dan verhuis ik wel naar 22(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik wil morgen nog wel een jongen maken die sterft.:'D
    En eh, zal ik mijn andere personage, Katherine, ouder maken? Dan is jouw personage niet meer zo lonely, dan verhuis ik wel naar 22(:


    Nuah, wat zielig x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nuah, wat zielig x'D


    Goed dat je reageert, ik was alweer vergeten dat ik dit zou doen!:'D
    Is er iemand die toevallig een broer(tje) van 22 wil, die toch sterft? (joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Goed dat je reageert, ik was alweer vergeten dat ik dit zou doen!:'D
    Is er iemand die toevallig een broer(tje) van 22 wil, die toch sterft? (joehoe)


    Aiden misschien, zou hij vast leuk vinden. ;)

    Inkheart schreef:
    (...)

    Aiden misschien, zou hij vast leuk vinden. ;)


    Ah, oké _O_ Ik bedoelde eigenlijk ook echt van 'wie uit dit topic', ik moest even denken wie Aiden was, maar toen had ik het gevonden. -faal-
    En heb je dan liever een broer of broertje voor hem?(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ah, oké _O_ Ik bedoelde eigenlijk ook echt van 'wie uit dit topic', ik moest even denken wie Aiden was, maar toen had ik het gevonden. -faal-
    En heb je dan liever een broer of broertje voor hem?(:

    mij (aiden) maakt het weinig uit. Kies dus maar wat, als het nodig is kan ik ook wat schommelen met de leeftijd.

    Inkheart schreef:
    (...)
    mij (aiden) maakt het weinig uit. Kies dus maar wat, als het nodig is kan ik ook wat schommelen met de leeftijd.


    Heheh, nee dat is niet nodig. Ik maak wel iemand van 22, dat vind ik leuk, twee twee's. -grote neuroot hier:'D-
    Dan maak ik zo de personage. :3


    everything, in time

    Rol: Overlever uit Redmon.
    Volledige Naam: Ethan Joseph Sicks
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Karakter: Ethan is een ontzettend lieve, eigenwijze jongen. Net zoals bij zijn broer (zie extra) is zijn lach nooit van zijn gezicht weg te halen. Ondanks dat Ethan ernstig ziek is (zie wederom extra), zal hij anderen altijd boven zich plaatsen. Hij is een ongelooflijke optimist en wil graag zoveel mogelijk uit het leven halen. Ethan kan andere mensen goed in schatten en weet daarom ook prima wie hij wel en niet kan vertrouwen. Vergis je niet, ondanks dat Ethan een lieve jongen is, is hij niet bang om voor zijn broer of voor zichzelf op te komen en dat zal hij dan ook zeker doen als het nodig is. Hij leeft volgens het motto: 'Mijn naam betekent sterk, sterk is wat ik zal zijn.'
    Extra: Ethan is de broer van Aiden, ook heeft hij leukemie. Sinds tweeëneenhalve maand weet hij dat hij niet lang meer te leven heeft. De dokters vertelden hem dat ze hem niet meer zouden kunnen genezen, alleen zijn pijn nog verzachten. Ethan vond dit onzin en is meteen gestopt met zijn medicijnen. Hierdoor gaat hij sneller achteruit en heeft hij regelmatig last van overgeven, bloedneuzen en soms laat zijn lichaam zich in de steek (zoals Ethan het noemt) en kan hij zijn urine of "uitwerpselen" niet meer tegenhouden. Natuurlijk vindt hij dit ongelooflijk gênant, maar laat hij het wederom niet werken. Zeuren heeft geen zin (zie motto, karakter).

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:36 ]


    everything, in time

    Ik heb mijn eerste gastje af ;D

    Rol:
    Overlevende in Redmond
    Volledige Naam:
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes
    Geslacht:
    Man
    Leeftijd:
    22
    Uiterlijk:
    Joe is iets groter dan de gemiddelde lengte en eerder slank dan extreem gespierd. Hij heeft spieren, maar ze zijn pezig, eerder dan groot. Hij dan ook sneller dan sterk. Verder is hij ook niet erg breed gebouwd, hij is slank, zonder mager te staan.
    Joe heeft blond, bruine haren, relatief kort met krulletjes waaraan hij niet speciaal iets doet, behalve kammen. Hij heeft donkerblauwe ogen waar een groene tint in ligt. Verder staat zijn neus een beetje scheef. Op zijn wangen staat meestal een baardje van een paar dagen.


    Karakter:
    Joe is een vrij optimistisch, sociaal persoon. Hij houdt van mensen en de omgang met hen, maar staat niet stevig in zijn schoenen, waardoor hij ontzettend snel beïnvloed raakt. Hij heeft niet de uitgesproken persoonlijkheid die overal zijn mening verkondigd, hij is eerder de persoon die de gemoederen kalmeert en de vrede probeert te behouden. Verder is Joe van nature uit geen vijandig persoon. Hij zal eerst wachten tot hij een oordeel velt en geeft iedereen een kans, vanwege zijn vredelievende persoonlijkheid uit is hij dan ook niet iemand die ruzie zoekt of ook maar op komt voor zichzelf. Hij zal eerder ruzies uit de weg gaan.
    Hoewel Joe ontzettend graag omgeven is door mensen en snel vrienden maakt, is hij nog nooit verliefd geweest, wat hem onzeker maakt. Hij is niet zeker over zijn seksuele geaardheid, maar het idee om met beide geslachten te experimenteren schrikt hem ook af, aangezien hij denk dat mensen daarbij gekwetst gaan raken.
    Extra: Hij reed met een motor rond en is heel close met zijn broer Jack.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 18:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat een schatje!:9~


    everything, in time

    @Progeny, ik moet zeggen dat ik de foto van jouw character übersexy vind. :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahahha, geniet er maar van nu het nog kan!:Y)


    Ik wil zo graag beginnen joh.


    everything, in time

    Ik ook, ik zit echt 24/7 te wachten, haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jij ook altijd met je sexy gifs :')
    Ik moet nog even een mensje aanmaken, ben op het moment op foto jacht :3

    Vluuv schreef:
    Jij ook altijd met je sexy gifs :')
    Ik moet nog even een mensje aanmaken, ben op het moment op foto jacht :3


    Sexy dikgedrukt, hell yeah! Eh, ik heb er nog veel meer hoor.-wbw
    Ah, foto jacht, jaja, de moeilijkste jacht van allemaal!D:


    everything, in time