• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag je ook iemand met een dubbele persoonlijkheid aan maken?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Cumberbatch schreef:
    Eigenlijk heb ik wel een paar vraagjes :Y)
    Als de hele stad in puin ligt door de bommen, hoe kunnen ze dan winkels overvallen?
    En als ze geen benzine of auto's meer hebben, hoe kunnen ze dan zonder rijbewijs rondrijden?
    Als ze dan toch een rijbewijs hebben, waarom rijden ze dan niet gewoon naar buiten om te controleren of er wel nog mensen zijn?
    I was just wondering ;x


    niet alles zal helemaal ingestort zijn, regering ging vasrt niet heel precies te werk en d8 vast iets van: okeuj, nu zullen er vastgeen overlevende zijn.
    and well. dat van die auto's stast nergensin de intro, lol, dat heb ik expres achtrwege gelaten vanwege inderdaad die reden. [zit op ds dustyp verneukt]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha Endure,
    Maar eh, ik vind dit toch wel een geniale rpg van je!

    x (A)

    Ik doe, as I said before, mee!
    Even personage aanmaken. (': Word toch wel weer 'n meisje. D:


    Rol: Overlever uit Redmon
    Volledige Naam: Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: Achttien
    Uiterlijk:


    Katherine heeft een normaal postuur, maar is wat aan de kleine kant. De dag dat alles werd gebombardeerd had ze hakken aan, hierdoor lijkt ze dus langer, helaas zijn de rest van haar schoenen verdwenen onder het puin.
    Karakter: Katherine is ontzettend koppig en egoïstisch. Ze kan totaal niet tegen kritiek en is het toppunt ongeduldigheid. Ze raakt haar interesse snel kwijt en vindt anderen mensen al snel aanstellers. Daarnaast is ze ook bijgelovig en heeft ze er een hekel aan wanneer mensen haar 'schattig' noemen. Wat Katherine echter niet is, is lui, ze is juist een bom vol vrolijke energie (die wel heel snel kan omslaan, maar dat terzijde), haar hart zit op de juiste plek, ze weet haar woorden alleen niet zo subtiel te brengen.
    Extra: Ze is doodsbang voor open water, maar omdat ze niet wil dat iedereen het weet, ontloopt ze alles wat met zwemmen, zeeën of meren heeft te maken. Oh, en ze is vegetariër.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 11:43 ]


    everything, in time

    Wanneer wil je trouwens ongeveer beginnen?(:


    everything, in time

    Oeh, klinkt goed! Moet nu even aan mijn huiswerk, maar ik join binnekort ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat is iedereen weer jooong -gayhandje-

    Ik wil beginnen als er wat meer mensen (voornamelijk jongens) zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga je mijn jongens zo snel mogelijk opsturen, maar ik vrees dat dat ten vroegste op dinsdag zal zijn ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik ga je mijn jongens zo snel mogelijk opsturen, maar ik vrees dat dat ten vroegste op dinsdag zal zijn ;/


    Is oké hoor, school gaat voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga een overlever maken, hij komt maandag (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hopelijk komt mijn jongen vanavond anders wordt het maandag of dinsdag met wat pech

    Even story ge-update, nu beginpost nog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol overlever
    Volledige Naam: Cole halliwel
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 20, geboortedatum is 31-12-2043
    Uiterlijk:
    Cole is een lange jongen van zo´n 1,92. Hij is een beetje gespierd, maar niet zo erg dat je denkt dat hij bodybuilder is. Hij heeft donker blond kort haar . Meestal heeft hij ook een muts of pet er op, waardoor het bijna altijd warrig zit. Zijn huid is best wel getint altijd, dit verandert raar genoeg bijna niet. Soms wordt het alleen wat minder of wat meer. Hij heeft bruinen ogen en een vriendelijk gezicht. Overdag doet hij nooit wat aan zijn uiterlijk maar s´nachts wil hij meestal toch goed uit zien. Al is dat vermindert na de ramp. Hij draagt altijd tweedehands kleren waar veel gaten in zitten.
    Karakter:
    Door Cole zijn verleden heeft hij een dubbele persoonlijkheid. Dat betekent dat hij twee persoonlijkheidstoestanden heeft. Dit kan afwisselen maar bij Cole zit het verschil in dag en nacht (als de zon onder gaat en op komt).
    Overdag is Cole een heel aardige jongen. Zelfs een beetje een watje. Hij houdt niet van vechten en zal dan nooit een vlieg kwaad doen. Hij is dan altijd behulpzaam tegen iedereen om zich heen. Ook vertrouwd hij dan snel mensen waardoor ze meestal gebruik van hem maken. Hij is dan ook niet al te slim overdag. Hij weet niets van liefde, dus iemand moet hem echt duidelijk zeggen anders ziet hij het niet. Het liefst zit hij dan in een groep mensen maar door de ramp kan dat bijna niet. Toch blijft hij zo vaak als hij kan lachen. Hij heeft dan ook niet veel zelfvertrouwen.
    s´nachts is hij bijna het tegenovergestelde. Hij heeft dan veel zelfvertrouwen en stapt zo op nieuwe mensen af. Meestal doet hij dat alleen als hij weet dat hij ze kan gebruiken. Hij is erg egoïstisch en probeert alles naar zijn wil te zetten. Hij is daarom ook niet stil en vind het nooit erg om de harde waarheid te zeggen. Hij is verder erg koppig. Hij vertrouwd mensen niet snel. Toch werkt hij altijd hard op alles wat hij doet. Dat is door zijn verleden.
    verleden : Cole zijn verleden is niet zo leuk. Toen zijn moeder zwanger van hem was wou zijn vader dat ze abortus moest doen. Dat wou ze niet en daarom ging zijn vader weg. Zijn moeder achter gelaten met een klein huis en een bar die ze samen hadden. Zijn moeder raakte daardoor in depressie. Toen Cole eindelijk geboren was bleek hij precies op zijn vader te lijken. Zijn moeder werkte overdag in de bar om geld te verdienen dus moest cole daar elke dag ook zijn. Toen hij kon lopen moest hij daar ook werken. Elke ochtend zei zijn moeder :´Lach altijd naar de klanten en ben beleefd.´ Cole volgde dit altijd op waardoor hij een overdag een aardig karakter leek te hebben.
    Alleen als de zon onder ging sloot zijn moeder de bar en gingen ze terug naar het appartement. Cole leek erg op zijn vader. Zijn moeder was nog steeds depressief en raakte langzaam gek. Tot ze op een dag in haar gedachten Cole als vervanging voor zijn vader vond. Sinds die dag verkrachte ze Cole elke avond. Tot ze zag dat hij niet was en dan sloeg ze hem hard, omdat ze hem de schuld gaf dat zijn vader weg was. Door deze afwisseling op jonge leeftijd ontwikkelde hij zijn gespleten persoonlijkheid.
    Op een dag was zijn moeder echt boos. Ze had een stuk gebroken glas en wou hem bijna vermoorden. Cole was toen 14. Hij kon het nog net ontwijken en vluchtte weg van huis. De jeugdzorg had hem na een maand gevonden . Toen werd hij naar een gastgezin gezet. Na een tijdje merkte ze dat hij onhandelbaar was met zijn gespleten persoonlijkheid en stuurde hem naar een psychiatrische kliniek. Hij was net er uit, omdat hij zich zelf een beetje onder controle kon houden, toen de ramp gebeurde.
    Extra: Net voor de ramp had een puppy gekocht. Dit was op advies van zijn psychiater. Die heeft het ook overleefd en is zijn enigste vriend nu, omdat hij denkt dat hij als enigste heeft overleefd. Het is een labrador en hij heet : Max. Samen gaan ze elke dag op weg voor eten. Nu red hij zich nog maar zelf heeft hij door dat hij het niet zo lang vol houdt.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 11:36 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    OOOWH ZE GAAN COLE'S HOND ETEN ALS ER GEEN VOEDSEL MEER IS X'D

    Hahahhaa :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sadist!(no_chears)


    everything, in time