• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ahhh dat is zielig :( (dat gaat hij waarschijnlijk snachts zelf doen als hij erg honger heeft maar goed)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Simone, ik heb trouwens mijn post wat aangepast. Er zaten wat foutjes in en ik heb mijn personage nu vegetariër gemaakt, ik weiger die hond op te eten!*O*
    Iig, ik meld het even i.v.m je story.(:


    everything, in time

    Rol: overlever Redmond
    Volledige Naam: Jim Fisher
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    De linker is Jim samen met zijn zus Melody.
    Karakter: Jim Is een persoon die liever in een klein huisje weg kruipt, weg van iedereen. De enigste tijd hij zichzelf kon zijn was met zus Meldoy. Na haar dood veranderde hij, hij vond dat hij iedereen moet beschermen al zou dat zijn leven kosten. Niemand anders zal hetzelfde meemaken als hem. Hierdoor komt hij vaak bezorgt en beschermend over.
    Extra: Elke nacht ligt Jim wakker, elke nacht denkt hij aan de dood van zijn zus. Hoe hij haar belooft had haar te beschermen, en hoe hij faalde. Het enigste wat hij nu echt nodig heeft is iemand die hem beschermt en hem troost.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:58 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Hmm, i kwou net melden dat de personen die er stranden, dat dat er niet te veel moeten zijn.

    Want als er 3 mensen die ramp overleven en er stranden 10 mensen, das vrij akward.
    Dus ik dacht aan ogneveer 5 die er stranden en de rest in het stadje ruzie maken :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik maak zo wel een overlever aan, eerst laatste beetje huiswerk en klusjes

    Endure schreef:
    Hmm, i kwou net melden dat de personen die er stranden, dat dat er niet te veel moeten zijn.

    Want als er 3 mensen die ramp overleven en er stranden 10 mensen, das vrij akward.
    Dus ik dacht aan ogneveer 5 die er stranden en de rest in het stadje ruzie maken :x


    Ik kan het ook wel een overlever maken? ik maak er nu toch een jongen van dus verander t helemaal. :l


    Trust me. I'm the doctor

    Rol overlever uit Redmond
    Volledige Naam: Aiden Sicks
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Aiden heeft kort bruin haar. In de winter heeft hij vaak een muts op. Hij heeft een aardig gezicht en een leuke lach. Hij is iets langer dan gemiddeld en wel gespierd. Hij heeft een goede smaak voor styling, maar draagt het wel pas als hij het zelf leuk vind. voor als het plaatje het niet doet


    Karakter Aiden is aardig en probeert altijd te helpen. Zijn glimlach blijft altijd op zijn gezicht staan, ook al is hij in een mindere bui. Zijn positieve denkwijze helpt hem altijd en hij denkt vaak erg logisch na. Verder sport hij graag en speelt hij muziek. Hij speelt onder andere gitaar, keybord en drum.
    Extra: Aiden heeft een broer van 22, Ethan (zie beschrijving van Ethan op volgende pagina)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 18:12 ]


    Rol: Overlevende
    Volledige Naam: Laurence Suffolk
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Laurence heeft kort, donkerbruin haar en blauwe ogen. Qua lichaamsbouw is hij gespierd (zie extra) en 1m82 groot. Meestal kijkt hij boos/ongelukkig, maar vaak is hij dan gewoon geconcentreerd aan het denken.
    Karakter: Laurence is iemand die altijd al 2 stappen vooruit denkt. Hij is rustig, heeft nooit stress en komt bij de meesten onmiddellijk vriendelijk over. Hij heeft engelengeduld –wat maak dat hij ook een goede diplomaat is- en houdt enorm van uitdagingen en de kicks die ze geven. Laurence is stabiel en een trouwe vriend, maar ook erg wantrouwig en vrij snel jaloers. Als het echt moet, neemt hij de leiding wel op zich, maar meestal doet hij dat niet van harte, hij staat niet graag in het middelpunt van de belangstelling. Hij denkt zelfstandig en is niet bang voor zijn mening uit te komen.
    Extra: Laurence was lid van het politiekorps van de stad. Eigenlijk wilde hij piloot worden bij het leger, maar hij werd 2 keer afgekeurd omdat zijn ogen niet goed genoeg waren (zijn rechteroog is enorm bijziend, maar hij merkt dat niet omdat zijn linker alles compenseert). Van zijn ouders mocht hij niet bij de grondmacht, dus is hij uiteindelijk politieschool gaan doen, een tamelijk zware opleiding die zijn al vrij goede conditie nog heeft verbeterd en hem de basis van verschillende vechtsporten heeft geleerd.
    Tijdens de bombardementen was hij aan het werk, waardoor hij zijn wapen en de nodige munitie, handboeien en peperspray heeft kunnen behouden (hing standaard aan zijn riem).
    Laurence had een fundamenteel vertrouwen in de staat. Nu is hij er echter aan beginnen twijfelen en iets in hem wil actie ondernemen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Rol: Overlevende uit Redmon.
    Volledige Naam: Ayame Natsumi Kaede.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 17, jarig op 18 januari.
    Uiterlijk: Ayame is deels Japans & Antilliaans . Ze heeft bruin, krullend haar en een lipppiercing. Ze heeft een normaal figuur en is sportief. Ze draagt niet graag meisjesachtige kleren.
    Karakter: Ze is slim en grappig. Ze kan een kletskous zijn, maar niet vaak. Ze geeft om haar vrienden en familie. Ze is handig met wapens, mocht het van pas komen (;. Ze kan erg koelbloedig zijn. Ze is een fan van anime. (:
    Extra: Alletwee haar ouders zijn doodgegaan tijdens de ramp. Ze is enig kind en single. Ze kan goed met mensen opschieten. Haar bijnam is Lucky Star, omdat ze zo van anime houdt.



    Ik gebruik deze foto vaak, dit is een van de beste foto's die ik weet ;P

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:40 ]

    wanneer beginnen we?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Astrid moet nog aanmaken en het is leuk als er nog een aantal overlevers zijn. kunnen ze groepjes vormen enzo en ruzie schoppen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Begin anders maar vast hoor c: Ik spring wel in.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    69 procent van de mensen ziet iets fouts in elke zin (cat)
    Lol ik kon het niet laten. (':
    Eh, nu moet ik iets on-topic zeggen.. D:

    Astrid, doe maar rustig met die personages! Zoals je al zegt, jij kunt makkelijk inspringen! -godikweetechtnietshahahahah-


    everything, in time

    Mwuh, moet sowieso lijst + story updaten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo, ge-update.
    Oké, er mogen ook wel gestrande personen komen hoor, lol.
    (Dacht dat die er al waren)

    But.. Als jullie meer dan 1 personage willen, feel free :')
    Zolang je ze maar blijft spelen en als je ze zat bent, ach, dan kunnen ze altijd nog dood voor de nodige dosis drama.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.