• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik keek verbaasd omhoog toen ik Leah hoorde. Waren ze nog niet weggegaan. 'Hmm' mompelde ik en keek weer naa rmijn schoen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Bella, wat je ook aan het doen bent nu, verwijt dit jezelf niet," mompelde ik en hield mijn ogen op haar gericht. Hierdoor zag ik niet dat Amy met een klap op de grond viel,

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:59 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik draaide geschokt om naar de klap. MEt groote ogen van angst keek ik naar Amy. Had ik haar van angst dood laten gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik zag zwat voor mijn ogen, pinkte constant. Wat was dit? Verward keek ik naar het duisternis.

    Leah
    Doordat Bella zich omdraaide deed ik dat ook. Ik liep half naar Amy en hield haar ogen half open, de flikkerden heen en weer, in een verwarde poging.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Met een open mond staarde ik naar haar terwijl ze probeerde te knipperen. Wat heb ik gedaan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Even snel als de duisternis gekomen was, verdween hij weer. Ik kneep mijn ogen dicht tegen het felle ochtendlicht.
    "Bella, Leah?" vroeg ik. "Wat, was dat?]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:09 ]


    Ex astris, sciencia

    [haha hoe kanik hoierop reageren de mond staat al open]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [euhm, je kan eh geen idee. Ik pas het even aan]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:07 ]


    Ex astris, sciencia

    [thanks of doe iets met leah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ze fluisterde mijn naam en die van Leah. 'het spijt me Amy ik had niet zo mogen reageren'zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik loop buiten op zoek naar de jongen. Hij kon Amy toch niet zomaar achterlaten? In ieder geval ging ik ervoor zorgen dat hij weer terug kwam. Ik volg zijn geur en na een tijdje is hij al in mijn zicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [omg ik ben hyper nu]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    "Ik ben degene die me moet verontschuldigen, ik had niet zo overdreven moeten reageren. Maar, Jason is mijn alles, en als je hem iets aandoet.." ratelde ik af alles snel na elkaar.

    Jason
    Ik voel voetstappen achter me, of horen misschien beter.
    "Is daar iemand?" stamel ik.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    'Nee ik reageerde zo achterlijk omdat ik aan Lucy moest denken en als iemand haar pijn doet dan verander ik in een boze vampier' Er besloop me een verdrietig gevoel. Als ik Jason niet had aangevallen was dit niet gebeurd en met Jake de ruzie en met Emmett niet. Ik dwaalde weer af in mijn gedachtes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Blijft achter hem staan. 'Je hoeft niet bang te zijn, ik doe je niets. Ik kom je alleen zeggen dat Amy je niet kwijt wil' Zeg ik en kijk naar zijn rug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'