• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    'Jawel Emmett. Ik heb hem en haar veel pijn gegeven en verdriet' riep ik nog eens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Dat betekend niet dat jij dit terug hoeft te krijgen !' Werp ik terug en haal mijn ogen niet van de wolf af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah
    Ik smeet Amy van Bella af, die luid gromde.
    Dit is niet jouw gevecht, Leah Dacht ze kwaad. Een lichte, angstige voetstap verscheen aan het raam.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    'zei heeft het recht om mijj diezelfde pijn te laten voelen'schreeuwde ik boos terug naar Emmett.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Amy liet zich niet afleiden. Ze wierp zich los en rende weer op de ruzieënde Emmett en Bella af. Nog even en ze zou hem hen verscheuren. De klop aan het raam volgde niet lang na de voetstappen. Noch Amy noch ik keken naar het raam.


    Ex astris, sciencia

    [wil je ook via amy werken dat is fijn en handigxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ze heeft daar helemaal geen recht op! Niemand heeft recht om iemand pijn te doen !' Roep ik terug en negeer het geluid van het raam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Misschien heb ik juist pijn nodig om mijn verstand te ordenen Emmett. Ik snap wat ze voelt ja. Dat voelde ik bij Lucy' Het laatste zij ik zacht en verdrietig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik liep op Bella af. Leah mocht zich niet bemoeien. Dit was mijn wraak. Mijn wil! Ze moest pijn hebben, ze moest zich miserabel voelen.
    Laat Bella met rust, Amy. Zo herken ik je niet!
    Bemoei je niet!
    Ik grommelde en negeerde het geluid.
    "Hallo," weerklonk er zwak.


    Ex astris, sciencia

    [ik ga ff miserabel opzoekenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Slecht]


    Ex astris, sciencia

    [heb het al gevonden maar hoe ga ik erop reageeren? op vandale stond slecht ellendig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat moet jij weten.]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Door Amy werd ik uit mijn gedachten van Lucy getrokken. Ik voelde dat er voor mijn ogen een rode waas kwam. Ik gromde hard naar haar. Ik zou vechten voor Lucy.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik liep snel op haar af, Bella leek een herwonnen vechtlust te hebben. Ze keerde me niet de rug toe, maar stond strijdlustig voor me. Oorlog. Ik hapte naar haar armen.

    Leah
    Geërgerd keerde ik me naar de stem aan de deur en schrok me een bult. Wat deed hij hier?

    [Jason is dat, btw]


    Ex astris, sciencia