• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Emmett duwde me schreeuwend weg van Amy. Ik keek met grote boze krankzinnige ogen naar hem en had zin om te scheuren. 'LAat me'gromde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella, dit ben jij niet ! Doe rustig ! Zo krijg je Lucy al helemaal niet terug!' Werp ik naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Toen hij over Lucy begon zakte ik op de grond inelkaar en begon te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Reageer jij op men vorig bericht]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik loop naar haar toe, ga naast haar zitten en leg een arm om haar heen. 'Sorry Bella, maar dit moet je niet doen. zo krijg je Lucy niet terug' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Ik weet het'snikte ik vol verdriet. Ik had me eerst kunnen inhouden maar toen begon Emmett over haar en toen was ik mezelf niet meer. Ik was blij dat ik niks gebroken had ofzo dat zou erger zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er weer dus rpg en maar weer. omg ik ben echt hyper]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [I'm back, guys :')]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:42 ]


    Ex astris, sciencia

    [yes yes yes ik voelde me vriendloos]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik hoor hoe Bella ook op haar knieën vviel en begon te snikken, Emmett had net iets gezegd over een of andere Lucy. Mijn hoofd tolde, alle herinneringen, zíjn gezicht, ze lieten me duizelen. Mijn zicht werd zwart. Ik probeerde recht te staan, maar wankelde .

    Jason
    Ik hoor hoe mijn zus en broer me roepen, ze willen dat ik naar binnen ging. Ik schudde enkel mijn hoofd en schreeuwde.
    "Nu niet!"
    Ik sloeg een andere weg in, diep de bossen in.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:47 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik keek verdrietig omhoog naar Emmett maar die liep ineens weg. Verdrietig keek ik naar de grond. Het zal wel aan mij liggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en nu....... haha. emmett loopt btw naar jou]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik zie hoe Amy wankelt, een wazige blik had haar ogen over genomen. Ik stond daar maar, wie moest dan helpen? Bella leek zo hulpeloos en Amy zo bang. Ik staarde naar de twee, en besloot naar Bella eerst te gaan.
    "Bella?"


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    Ik zou graag mee willen doen met mijn eigen karakter.
    Ik hoop dat dit genoeg informatie is..?

    Naam: Marabellis Quonce von Castelle
    Leeftijd Lichaam: 16
    Leeftijd Jaren: 638
    Gave: Ze kan met geesten communiceren en ze zien. Ook kan ze, alleen als ze het zelf willen, de geesten haar of andern laten beschermen. Ze kan ze alleen zien als ze zich erop concentreert.
    Biografie: Marabellis was in haar mensenleven van adel, namelijk de dochter van de Denemarkse koning. Toen ze in het bos ging wandelen viel een vampier haar aan en beet haar. Met de hulp van haar (overlden) moeder en haar (overleden) zusje kon ze vluchten en ze veranderde. De dorst heeft haar het eerste jaar overheerst en daarna nam het af. Ze verborg zich in het bos, en jaagde alleen als het nodig is. Nu kan ze haar dorst compleet negeren en heeft ze er geen last van. Ze woont in een kasteel in Frankrijk, waar ze rondleidingen geeft.


    A Few Down, A Lot More To Go...

    DaphneVer schreef:
    Bronte schreef:
    Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    Ik zou graag mee willen doen met mijn eigen karakter.
    Ik hoop dat dit genoeg informatie is..?

    Naam: Marabellis Quonce von Castelle
    Leeftijd Lichaam: 16
    Leeftijd Jaren: 638
    Gave: Ze kan met geesten communiceren en ze zien. Ook kan ze, alleen als ze het zelf willen, de geesten haar of andern laten beschermen. Ze kan ze alleen zien als ze zich erop concentreert.
    Biografie: Marabellis was in haar mensenleven van adel, namelijk de dochter van de Denemarkse koning. Toen ze in het bos ging wandelen viel een vampier haar aan en beet haar. Met de hulp van haar (overlden) moeder en haar (overleden) zusje kon ze vluchten en ze veranderde. De dorst heeft haar het eerste jaar overheerst en daarna nam het af. Ze verborg zich in het bos, en jaagde alleen als het nodig is. Nu kan ze haar dorst compleet negeren en heeft ze er geen last van. Ze woont in een kasteel in Frankrijk, waar ze rondleidingen geeft.

    [hier hebben we een rollenlijst voor. Ik kan jammer genoeg niet beslissen of je personage goed is. ]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:57 ]


    Ex astris, sciencia