• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Jason
    "Amy?" zeg ik met een bittere naklank in mijn stem. "die was duidelijk genoeg."
    Ik draaide me om naar de gespierde vampier die voor mijn neus staat.

    Amy
    Ik lachte onwillekeurig.
    "ZIjn vampiers dat dan niet altijd?"


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee maar weetje als ik hem niet aangevallen had was dit en een hoop ander ellende niet gebeurd.' zei ik zacht. 'Dan had ik tenmiste geen ruzie met Jake en Emmett de hele tijd' mompelde ik er onwillekeurig achteraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [schattekes natuurlijk stel ik het uit maar moet zo weg:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik reageer nog ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ja, Amy ja' Zeg ik 'En ik zie aan je dat jij het liever ook niet zo wou, dus kom je mee of niet?' en draai me alvast een kwart slag om.

    [Laura ik heb het eerste hoofdstukje online gezet ;) ]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    "Ze heeft haar kans gehad," mompel ik en laat me op de grond zakken. Mijn krukken leg ik naast me. "En die heeft ze verbrod."

    Amy
    "Nu ga je het wel erg ver zoeken, Bella," zeg ik en kijk haar aan. De twee goudkleurige ogen lijken in gedachten verzonken.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik zat in gedachte. Ik zag hoe Lucy werd aangevallen. Ik stormde op de vampier af en maakte het dood. Ik draaide me om maar Lucy was al dood. Dood gebloed door de vampier.Ik begon te trillen over mijn hele lijf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Voor de zoveelste keer loop ik wacht. Seth was op school en kon dus niet. Embry was waarschijnlijk bij Elena. Ik keek naar de lucht. Seth zou nu toch wel thuis moeten zijn? Hij zou het van me overnemen.

    [hoe ga ik hierop reageeren??xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    MIjn hele lijf trilde en kreeg het koud. Angstig keeek ik rond maar zag alleen bos. Ik begon gejaagd adem te halen.
    [gedachteaanavl miss.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Seth waar ben je! Ik raakte gefrustreerd. Hij was al een uur te laat. Waar kon hij zijn? Ik bleef door lopen tot ik langs de cullens rende.

    Bella
    Ik zag weer hoe Lucy doodbloede. Ik begon te schreeuwen van verdriet, angst en pijn. UIteindelijk begon ik te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik draai me om en loop terug naar de Cullens. Hopend dat Jason achter me aan loopt, wat waarschijnlijk toch niet zo is. Als ik binnen kom bij de Cullens, lijkt het wel een slagveld. Vazen liggen om, Amy ligt op de grond, Bella zit tegen de kast aan en het verbaast me op dat de schilderijen nog aan de muur hangen. 'Gaat het hier een beetje?' Zeg ik en loop naar Bella die snikkend tegen de kast zat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ineens hoor ik een stem. Ik kijk zoekend rond maar zag hem niet. Hij had Lucy vermoord. Hij moest boete, vermoord worden. Ineens klonk de stem et dicht bij. Ik gilde. ik mepte om me heen.

    [eten douchen en online rond half 7 ben ik er weer eerder miss.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Wow ! Rustig Bella' Zeg ik terwijl ik haar armen pak en langzaam naar beneden doe. 'Ik ben het maar' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'