• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik keek hem even aan. 'Owke' zei ik. Ik pakte de afstandsbediening. 'aMy wil je hem even doorgeven' ik strekte mijn arm uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je moet me feliciteernen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik pak de afstandsbedieng van Bella aan en zet de tv op honkbal. Nu zit ik helemaal aan de tv vastgeplakt en begin weer hyper op mijn stoel te stuiteren als er is gescoord.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [wtf die is tog nog bewusteloos. bella was dom aan eht doen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten daarna ben ik er weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik zxzg hoe Emmett opging in de wedstrijd en hyper begont te worden. Ik keek naar Amy die plat op de bank lag. Ze had nog een dikke kussej nodig. Ik stond op en liep richting boven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik zit vanaf vandaag een jaar op q(yeah)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik merkte niet dat Bella opstond, want als ik het had gemerkt had ik haar meteen weer terug geroepen. 'Ah ! komop ! Die had ik zelfs kunnen vangen !' Roep ik en sla met mijn vuist - voor mij zacht - op de stoel leuning.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik liep de trap op. Bij de kamer van Edward en ik liep ik naar binnen en liep naar het bedbank. Ik pakte een grote witte kussen. Rustig liep ik weer naar beneden. Ik liep naar de bank en tilde voorzichtig Amy's hoofd omhoog en snel schoof ik de kussen eronder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Nogsteeds merkte ik niet dat Bella van alles en nog wat deed, omdat ik zo in de tv zat. 'Arg! Gooi nou eens goed!' Roep ik richting de tv terwijl ik op het puntje van mijn stoel ben gaan zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik keek even naar Emmett die zich opwinde over de wedstrijd. Ik streek een pluk haar weg uit haar gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Jullie zijn zo slecht hea! Dat ik ooit fan was van júllie' Zeg ik meer tegen de televisie dan tegen mezelf.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Doe eens rustig Emmett Amy heeft haar rust nodig' zei ik zacht naar hem maar dat merkte hij niet. Ik gaf hem een stoot met mijn arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik krijg een stoot tegen mijn arm en draai mijn hoofd naar Bella. 'Wat is er?' Vraag ik en kijk om de seconden even naar de tv.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Dat je rustig moet doen voor Amy. ik heb trouwens een kussen gehaald voor haar' grinikte ik terwijl hij telkens naar de tv keek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan