• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    NOg voor ik iets kon zeggen had ik me al omgedraaid. Ik kon nog net zien hoe een grote wolf op me sprong en ik op de grond viel. 'Emmett'schreeuwde ik. Wie was deze wolf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nog 15 pagina's te gaan tot de volgende:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [(doeg)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik had geen idee waarom Bella schreeuwde, maar keek toch met meoite van de tv af naar Bella. En het is maar goed dat ik dat deed. 'Bella!' Zei ik en greep de wolf die op haar lag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah
    Ik stond verstijfd toen ik een woedende wolf zag binnenlopen. Was dit Amy? De schuwe, stille en eenzame meid die ik ooit gekend had? Kon dit haar zijn?

    Amy
    Ik hield Bella stevig tegen de grond gedrukt en gromde naar haar. Met een poot schaarde ik in haar gezicht, mijn klauwen lieten scharen achter


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik siste boos en probeerde haar van me af te gooien ofzo. Het brande in mijn gezicht. Gelukkig had Emmett gekeken en had haar vast gepakt. Ik keek bang naar Leah. 'wie is dit' vroeg ik met angst. HEt was niet iemand die ik 123 herkende. De wolf kon zich losrukken en stormde op me af. Ik deed niks. Ik herkende haar Amy. Ze wou wraak voor Jason. Ik deed niks ik beschermde me niet en werd neit woedend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wow als ik snel ga typen typ ik lelijkxD en half nederlands]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "AMy," fluisterde ik, verbijsterd door hoe ze zich gedroeg. Dit was niets voor haar. Ik scheurde zelf ook uit mijn vel, en praatte met haar.
    Amy, alsjeblieft!

    Amy
    De gespierde man greep me vast, ik worstelde wild en raakte vrij. Mijn prooi stond daar, klaar om aangevallen te worden. Ik liep haar omver en grauwde.
    Amy! Alsjeblieft klonk er door mijn hoof.
    Nee, Leah antwoordde ik, Ik moet wraak nemen, voor hem


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    De wolf die ik niet herkende rukte zich los en stormde weer op Bella af, maar voordat ze Bella kon aanraken schoot ik voor Bella en duwde we elkaar tegelijk weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik liet me achterover vallen terwijl ze haar poten op mijn borst had gezet. Ik keek alleen naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wahah klopt l;ekker zo allemaal je moet je wekker vooruit zetten emmettxDxDxDxDxDxD sorry melig. doei doie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    de gespierde hield me tegen, ik worstelde in zijn armen. Hij snapte het niet! Nee!


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Nog steeds lag ik naarop de grond en zag hoe Emmett haar tegen hield. 'Emmett ik heb het verdiend voor wat ik met Jason gedaan heb' zei ik zacht maar eerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dag dag lieve kindertjes en denk eraan optijd naar bedje toe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Jij hebt dit niet verdiend. Niemand verdiend zoiets' Zeg ik tegen Bella terwijl ik de voor mij onbekende wolf een harde zet gaf.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'