• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [do you reageer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik voelde hoe 2 koude handen me vast pakte. Ik raakte in paniek. Ik begon te schreeuwen en te spartelen terwijl mijn lijf weer begon te trillen als ik aan Lucy dacht.xD
    [oke ik ben mega melig dus niet op me letten aub]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella, doe eens rustig ! Wat is er met jou?' Vraag ik en laat haar los.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [MisPattinson, mag ik u vriendelijk vragen uw Engels te verbeteren? Please? I get annoyed with your dutch/English sentences.
    Sincerely, Laura]


    Ex astris, sciencia

    [wahah ja ik ben gewoon mega melig dusja]
    Bella
    Ik hoorde en stem die heel langzaam tot me door drong. Ik stopte met spartelen en gilen. Alleen het trillen kon ik niet onder controlen krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Nu ze is gestopt met spartelen en gillen geeft ik haar een knuffel en sta op. Ik kijk naar Amy en loop naar haar toe. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik aan Leah die over haar heen buigt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik voelde even twee armen om me heen en weer wat gemompel. Toen de handen weg waren begon ik weer bang snel te ademen. Wat als de beelden terug kwamen. Ik begon heviger te trillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Leah mompelt iets wat ik nauwelijks kan verstaan, dus ik knik maar alsof ik het begrijp en richt me weer tot Bella. Ik hurk bij haar neer en streel even over haar haar. 'Gaat het wel?' Vraag ik kijkend in haar ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [sorry regeaer zo stress sportbroekje was kwijt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Het getril nam af en ineens kon ik gewoon weer me heen zine. BOven mehing een Emmett. Mijn ogen hadden vast van dof en doods naar levend en glanzend moeten springen ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Wrijft met zijn hand langs haar schouder. 'Kom ga even zitten' Zeg ik en help haar overeind.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Moeizaam kwam ik overeind maar Emmett hielp me. Hij liep met me mee naar de bank alsorf ik een oudvrouwtje was. 'Dankje Emmett'zei ik zachtjes. Ik keek naar Amy en Leah op de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Blijf zitten he?' Zeg ik en loop naar Amy toe. 'Leah, ik til haar wel naar de bank' Zeg ik en zet mijn handen voorzichtig onder haar lichaam, til haar op en loop naar de bank waar ik haar vervolgens neerleg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik knikte naar Emmett en keek stil toe hoe ze Amy verplaatste. 'Wat is er met haar?' vroeg ik vragend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ik weet het niet, bewusteloos denk ik' zeg ik terwijl ik haar hoofd op een kussentje leg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'