• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Amy hapte naar mijn armen maar ik trok ze net op tijd weg. Ik siste naar haar en we begonnen rondjes te lopen. Af en toe deed ik een uitval.
    [zijn we buiten of binnnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Binnen, denk ik]
    Amy
    Nadat bella een paar excellent ontweken uitvallen deed, viel ik aan.
    "Amy," een man verhief zijn stem. Ik was zo kwaad dat ik hem niet herkende. "Amy, stop nu!"


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ze viel me aan en ik ging ook in de aanval. Amy werd even afgeleid door een stem. Ik stormde op haar af en sloeg haar weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Meiden stoppen allebei!' Roep ik en ga tussen ze staan.

    [ Helpt lekker veel hea XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy
    Ik werd weggeslagen door Bella, waardoor ik hard tegen een of ander meubelstuk knalde. Kwaad kroop ik recht en viel weer aan, niet op Emmett lettend. De man buiten mompelde iets, waar ik niet op lette.

    leah
    "Amy, stop, of je bent me kwijt." Jason sprak vastbesloten het verbaasde me. Toen Amy geen gehoor gaf aan zijn wens keek hij even verdrietig.
    "Vaarwel, Amy." Hij verdween als sneeuw voor de horizon

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:02 ]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Amy kefte van pijn maar kwam overeind. Ik merkte dat ze een beetje hinkte. Mooi zo. Emmett werd boos en ging tussen ons staan. Snel liep ik er om heen om Amy weer weg te duwen/ gooien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aah jason dat vind ik zielig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ophouden allebei ! Nu!' Schreeuw ik en duw ze uit elkaar. 'Vechten lost niets op !'


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    leah
    Ik toonde Amy de beelden, die ze kennelijk gemist had vol walging. Dít had ze bereikt met haar woede, met haar wraak.

    Amy
    Ik huilde even zacht om de beelden die Leah me toonde. Ik liet me door mijn poten zakken. Jason, weg.

    Jason
    Ik liep weg, ver weg. Een traan verliet mijn ooghoek. Wáárom moest ze wraak hebben, waarom? Mijn been deed zeer en de krukken lieten blaren achter op mijn handen.Ik vloekte zacht.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Toen AMy in elkaar zakte en jankte verpeste Emmett het door teschreeuwen en in de weg te gaan staan. 'Rot op' siste ik boos. Zij wou wraak ik wou vechten. Ik kon er niet meer tegen. Ik stormde op Emmett af die ik aan de kand duwde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    doe maar,dacht ik, val me maar aan, ik zal me niet meer verzetten. Een zachte kef weerklonk van Leah, die kennelijk vond dat ik dit allemaal aanmezelf te danken had.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik storte me vol woede en verdriet op Amy. Ik wist dat ze dit niet verdient had maar de verdriet om Lucy maakte me boos, woedend en krankzinnig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [rond half moet ik stoppen:(]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik moest en zou Jason terug hier hebben. Wist hij niet wat hij haar aandeed? Zag hij niet dat het haar pijnigde? Maar ze had het zelf veroorzaakt.

    Jason
    Ik liep half met mijn krukken, thuis kwam al in zicht. Waar mijn broer en zus waren, deze keken door het raam, naar biuten, zoals ze altijd deden.

    Amy
    Ik gaf me gewonnen, Bella was woedend en dat besefte ik. Ze zou me evengoed van kant kunnen maken nu, en ik vond het niet eens erg.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    Ik word weggeduwd door Bella en ze valt Amy aan. 'Bella! Doe normaal! Ik begrijp dat je boos bent maar dit?!' Schreeuw ik en duw haar weg bij Amy.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'