• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik knikte. Ik besloot dat het slim was om voor haar een deken te pakken. Ik stond voorzichtig op en liep rustig naar de gangkast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella? Wat vroeg ik nou?' Zeg ik, loop naar haar toe en duw haar zachtjes terug. 'Ik pak dat deken wel' zeg ik nadat Bella naar het deken wees. Ik loop naar de kast, haal een grote, lichtbruine deken uit de kast en loop terug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik keek vragend naar Emmett die me terug duwde. Ik wees snel naar de dekens. Hij haalde een grootte deken uit en liep terug. 'Hoezo moet ik blijven zitten ik loop niet weg ofzo' protesteerde ik koppig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nou...' Zeg ik en geef haar de deken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'De deken was voor Amy bedoelt' zei ik tegen hem. Ik had er geen nodig. 'Maar wat nou?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Oke' Pakt het deken weer en legt het over Amy heen. 'Nou, dat ik nog neit zeker weet of je wegloopt' Zeg ik met een gemene maar toch grappige glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik grinikte even en keek weer naar Amy en weer naar Emmett. En weer naar Amy en weer naar emmett.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Is er wat?' Zeg ik en kijk naar haar wisselende blikken. 'Bells, zeg ik word heir zenuwachtig van !'


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kerballetjes
    'Huh moet er wat zijn dan?'ik keek hem vragend en verbaasd aan. Wat bedoelde hij nou weer. GAat hij net als de vorige keer zseggen dat ik iets zei terwijl dat niet zo was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik had dus een achterlijke broer die dus mijn compu uitzet terwijl ik volop aan het typen was met verhaal nu ontkent ie het maar ik ben niet dom. Ik kom morgen s avonds weer online ben pas 10 over 4 uit](huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee, maar je kijkt zo raar naar mij en dan weer naar iets anders' Zeg ik en besef dan dat ik het deken nog steeds vast heb en dat mijn handen zachtjes op Amy haar schouders rusten. 'Of bedoel je dat?' Zeg ik en trek mijn handen weer weg.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 6:45 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik keek Emmett niet begrijpend aan. 'OF wat bedoel ik dat. Emmett ik snap het even niet meer'zei ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Laat maar' Zeg ik met een glimlach en ga op een stoel zitten. 'Mag ik de afstandsbediening?' Vraag ik en kijk naar Bella.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kersteballetjes [omg ik ben nerveus]
    'Huh ow de afstandsbediening. Waarom?' ik keek hem vragend aan. In mijn hoofd was een zooitje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Eh, omdat ik tv wil kijken misschien?' Zeg ik en kijk haar half lachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'