• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Ik praat nooit inmezelf aaleen als ik slaap'zeg ik koppig.
    [kom je nog wel. dan kan ik mooi overhoren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Oke, je zei niets. Ik heb het gewoon verkeerd verstaan denk ik' Zeg ik en haal mijn schouders op. En dan zeggen dat ze nooit koppig is he. Lacht inzichzelf.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    We begonnen verder te lopen. Althans ik liep verder. Ik verdween langzaam weer in gedachten. Een paar namen bleven maar rondspoken. Jake, Rosalie, Emmett, Lucy en telkens maar weer. Ik merkte niet dat ik door een diepe plas liep. Ik merkte niet dat het begonm te miezeren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    We begonnen verder te lopen. Na een tijdje liep Bella door een diepe plas en het maakte haar helemaal niets uit. Dit keer zeg ik maar even niets Zeg ik tegen mezelf en loop verder door de miezer regen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik besloot plan ROsalie zo aan te pakken. Ik zou haar apart nemen. Daarna ozu ik zeggen dat Emmett niet wilt kiezen. Opp mij mocht ze best boos zijn dat maakte me niet uit. Ik zou uitleggen wat er was gebeurd en dat hij mij niet laat vallen omdat we broer en zus zijn. En dan tsja hoopte ik dat ze als Emmett erbij was normaal zou doen zodat ze samen verderkomen.

    Ik liep vlak langs een boom en botste bijna tegen de deur toen we thuiswaren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik loop naar binnen en plof op de bank. 'Kijk je de volgende keer wel wat beter uit?' Zeg ik tegen Bella met een knipoog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik liep door. Ik voelde de warmte van eht huis en even kwam hik uit gedachte. 'kijk je de volgende keer wel wat beter uit' knipoogt Emmett naar me. 'HOezo?' ik kijk hem weeer vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Laat maar' Grinnik ik en pak de afstandsbediening om de tv aan te doen en hem op honkbal te zetten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik laat me ff overhoren ken alles op 2 zinnen na dsu dan kani k online komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik keek verbaasd naar Emmett. Ik plofte naast hem op de bank en keek verveeld rond. 'Waar is iedereen heen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Geen idee en het maakt me ook even niet uit. Ik vind het wel lekker rustig zo' Antwoord ik en kijk geintereseerd naar honkbal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hmm, kan ik Amy/Leah, hier ergens tussen proppen?]


    Ex astris, sciencia

    [ben er weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [er kan iemand naar binnen loipen. amy was tog nog boos op bells van die aanval?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik haalfde men schouders op en tuurde naar buiten.
    [fijne sinterklaas nog een een fijne kerst alvast]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan