• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    Ik schrok op toen ik de stem van Bella hoorde en draaide mijn hoofd naar haar toe. Ze snoof nog een keer de geur van de zee op en begon te lopen. Ik wierp mijn blik nog even op het water en liep toen achter Bella aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik liep volgens mij geod want ik hoorde Emmett niks zeggen ofzo. Ik dacht weer even aan Lucy. Ik zou haar gaan zoeken dat stond vast. Ik voelde een golf van verdriet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik liep stil achter Bella aan en zuchtte even. Na een tijdje gelopen te hebben, waren we bij het beekje beland en het leek wel alsof Bella er niet helemaal bij was, want ze loopt bijna in het beekje. Ik trek een sprintje en sta op het randje van de beek voor Bella en hou haar tegen. 'Bells? Ben je er wel bij met je hoofd?' Vraag ik en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ineens liep ik tegen iets op. Even verbaasd keek ik op. Het was Emmett. "Ja hoor ik ben er bij' zei ik. Ik draaide een stukje om en begon weer afwezig verder te lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Oke' Zeg ik en haal mijn schouders op. Bella draait zich om en loopt weer verder. Dit keer lijkt het me verstandiger om naast haar te gaan lopen en doe dit dus ook.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Hoe zaou ik het met Rosalie aanpakken? Ik wou het niet voor Emmett. Ik zag dat het hem pijn deed als ie een tijdje rustig aan zou doen. Oke het zou beter zijn maar ik zou het uitpraten met haar. Het haar uitleggen. 'Ja dat doe' mompelde ik. Probleem 2. Jake alles en dan bedoel ik ook alles vertellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Bella kan wel zeggen dat ze erbij is met haar gedachte, maar ik geloof er helemaal niets van. 'Wat ga je doen?' Vraag ik nadat ze iets mompelde wat ik net aan kon verstaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik schrok op van Emmett's stem. Verwilderd keek ik om me heen. 'Wat zei je?' vroeg ik uiteindelijk maa.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zag dat ze schrok en dat ze vroeg wat ik zei. 'Ik zei, wat ga je doen?' Grinnik ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Ga ik dan wat doen?'Ik keek hem vragend en verbaasd aan. Wat bedoelde hij nou weer? Ik zou niet op reis gaan ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ehh,, Ja. Dat zei je net' Zeg ik terwijl ik haar glimlachend aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Ik heb helemaal niks gezegd hoor. Probeer je me gek te maken ofzo' grinikte naar hem. Emmett zou er voor boete ales het een grapje was. Toen ik zag dat hij me serious aankeek raakte ik in de war.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee, ik meen het en hoe kan ik je gek maken als je dat al bent?' Zeg ik lachend en geef haar een zachte pot in haar zij.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Waarom weet ik dan niet dat ik iets zei?' Helemaal verward was ik nu. IK grinikte kort toen Emmett een potin mijn zij gaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Volgens mij was je even te ver in je gedachte Bells' Antwoord ik en wrijf met mijn hand langs haar arm om haar gerust te stellen.

    [Kmoet eten ;( ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'