• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    'Ik heb ook erg goed geslapen,'gaf ik toe en rekte me even uit. Daarna keek ik hem weer aan. 'Fijn om te weten dat mij gekriebel je rustig maakt en dat je er van geniet,' zei ik tegen hem en drukte een kus op zijn kaak. 'Bij jou zijn doet me alleen al goed voelen,' zeg ik er achteraan en laat me nog even lui op zijn borst zakken.

    [Ohh dat is idd veel leuker dan kles hebben en meegeholpen aan een goed doel! Ik heb sms gestuurd en zo wat centjes gedoneerd ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    'Bij jou zijn doet me alleen al goed voelen,' zegt Kate als laatste. Ze geeft me een kusje op mijn kaak en gaat op mijn borst liggen. Ik leg mijn hand op haar rug. Nu durfde ik het eindelijk te vragen. 'en wat als ik boos ben?' zeg ik. 'wat voel je dan?' ik wou weten wat ik aanricht op die momenten. Die momenten waren al niet fijn voor mezelf, maar hoe ze voor andere waren wist ik niet. Ik zucht een keer en concentreer me weer op Kate. Langzaam ga ik over haar rug. Ik hoop dat ze eerlijk zou antwoorden.

    kaithlynn

    Ik moest even goed nadenken over die vraag. Hoe voelde ik me op z'n moment en wat deed het met me? 'Ik wil je beschermen, kalmeren voordat je iets doet waarvan je misschien achteraf spijt krijgt,' reageer ik. 'Maar soms voelt het ook machteloos omdat ik niet weet hoe je te helpen, bang dat je me van je af duwt,' ga ik verder. 'Maar het doet me nooit twijfelen aan jou.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Ik wil je beschermen, kalmeren voordat je iets doet waarvan je misschien achteraf spijt krijgt. Maar soms voelt het ook machteloos omdat ik niet weet hoe je te helpen, bang dat je me van je af duwt. Maar het doet me nooit twijfelen aan jou.' Ik ben blij met Kate's antwoord. Ze houd dus echt van me om wie ik ben, alle leuke maar ook minder leuke dingen. 'Ik zou je wel willen vertellen wat dan helpt, maar het probleem is dat ik dat ook niet weet. Ik ben al blij dat je me probeert te helpen en ik zou je nooit pijn willen doen,' zeg ik. 'Als ik je ooit pijn doe, zou ik mezelf dat nooit vergeven.' Ik sla mijn armen nog wat beter om Kate heen. Het ligt nog zo lekker warm samen. 'Zullen we toch maar opstaan, hebben we nog even tijd voor onszelf voor mijn zusje komt.' Ik geef Kate nog een kus op haar kruin.

    Kaithlynn

    Hij sloeg zijn armen steviger om me heen. 'Jij zult me nooit geen pijn doen,' reageerde ik en glimlachte even. 'Zullen we toch maar opstaan, hebben we nog even tijd voor mijn zusje komt,' zegt hij daarna en drukt een kus op mijn kruin. 'Ja is goed, spring ik zo eerst even onder de douche,' reageer ik terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Kate zegt dat ze eerst even gaat douchen. Ik laat haar los en kruip langzaam het bed uit. 'Dan begin ik alvast aan de tafel.' Ik loop even langs mijn kast en pak wat kleren en leg ze alvast in de badkamer. Snel schiet ik in mijn trainingsbroek en loop naar beneden. Ik begin de tafel al snel te dekken. Stiekem hoop ik dat Kate de deur niet op slot doet. Ik zet alles op tafel en kijk even rond. Mijn huisje is nog redelijk netjes, netjes genoeg om Liv te ontvangen. Ik heb geen drank in huis en mijn sigaretten zijn veilig ver weg opgeborgen. Ik ben best trots op ons, we waren van zo'n mensen die nog wel eens veel dronken. Liv zou trots op me zijn, houd ik mezelf voor.

    Kaithlynn

    Zodra we het bed uit zijn en Damian naar beneden is, rommel ik in mijn tas. Opzoek naar schone kleren om aan te trekken en leg deze vervolgens ook klaar op het bed. Ik moest maar eens kijken of er plaats is in Damian zijn kast voor mijn kleren maar dat kwam later wel. Daarna loop ik richting de badkamer, laat ook deze keer de deur weer open en stap vervolgens onder de warme douche.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Ik hoor de deur van de badkamer niet op slot gaan. Een stiekeme, maar speelse glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik had het gevoel dat ik dit wel kon wagen. Ik had alles al klaar en loop naar boven. Ik stop even bij de badkamer deur en slik. Stil kom ik naar binnen en ga op mijn stapel kleren zitten. Ik wist dat alles groot genoeg was voor twee personen. Zacht kleed ik me uit en loop naar de douche. Mijn handen maken een hartje op de beslagen deur. Ik kijk even naar Kate en open dan voorzichtig de deur. 'Niet schrikken,' zeg ik.

    Kaithlynn

    Met gesloten ogen sta ik, genietend van het warme water, onder de douche. Doordat ik zo diep in gedachten verzonken ben hoor ik niet dat Damian zachtjes de badkamer is binnen gekomen. 'Niet schrikken,' zegt hij plots achter me en stapt bij me onder de douche. Onbewust toch licht geschrokken en met een brede grijns draai ik me om en sla mijn armen om zijn middel. 'Dat is nog eens verassing,' reageer ik en druk mijn lippen kort op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Met een brede glimlach draait Kate zich om en ze slaat haar armen om mijn middel. 'Dat is nog eens verassing,' zegt ze en drukt haar lippen kort op de mijne. Ik sla mijn armen ook om haar heen en draai me even onder de straal water. Nu zijn we allebei nat. Snel maak ik mijn haren ook nat en veeg ze uit mijn gezicht. Ik bleef Kate in haar ogen kijken. Ik haal een klein plukje haar uit haar gezicht en druk mijn lippen weer op die van haar.

    Kaithlynn

    Met zijn armen ook om mijn middels geslagen draaide hij even onder de douche zodat ook hij nat werd. Daarna veegt hij zijn natte haren uit zijn gezicht en haalde uit de mijne ook een pluk weg om vervolgens zijn lippen op de mijne te drukken. Mijn handen gleden over zijn borst terwijl ik hem terug zoende. 'Hoelaat kwam je zusje?' vroeg ik tussen de kussen door en met een brede lach op mijn gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Kate gaat met haar hand over mijn borst. 'Hoe laat kwam je zusje?' vraagt ze tussendoor. 'Ergens rond een uur of twee geloof ik,' zeg ik. Zo staan we nog even. 'Ik ga me nog even verder klaarmaken,' zeg ik en druk nog een laatste kusje op mond. Ik stap de douche weer uit. Snel wikkel ik me in een handdoek. Als ik klaar ben kleed ik me aan en doe mijn haar even goed. Ik pak nog een schone handdoek voor Kate en sta al klaar bij de deur.

    Kaithlynn

    'Ergens rond een uur of twee geloof ik,' zegt hij en zo blijven we nog even staan. Als hij besluit zichezelf verder klaar te maken drukt hij nog een kus op mijn mond en stap de douche uit. Zodra hij de douche weer uit is, was ik mezelf en mijn haren, spoel me daarna af en stap de douche ook uit. Bij de deur staat Damian te wachten met een schone handdoek. 'Dankje,' glimlach ik en neem de handdoek van hem aan zodat ik mezelf kan afdrogen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:53 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Dankje,' zegt Kate als ze de handdoek aanneemt. Ik loop de badkamer weer uit. Het was al bijna middag en wij moesten nog ontbijten. Ik ga vast zitten. Nu ik weer zo alleen ben komen er weer verschillende gedachten boven. De gedachten van Liv zijn het ergste. Alle dingen die kunnen gebeuren al Kate het verteld. Ik weet niet hoe ze zou reageren. Het enige dat ik hoop is dat Kate snel weer komt.

    Kaithlynn

    Als hij de badkamer weer uit loopt en naar beneden gaat, begin ik me af te drogen. In de slaapkamer hijs ik me in mijn schone kleren en ga vervolgens terug de badkamer in om een borstel door mijn lange haren te laten gaan. Zodra ik klaar ben ga ik naar beneden, waar Damian aan de tafel zit. Aan zijn gezicht te zien maakte hij zich licht zorgen. 'Alles komt goed,' zeg ik tegen hem, geef een kus op zijn wang en ga langs hem zitten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'