• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Tsja, dat krijg je hè, als je je bijna letterlijk dood verveelt :'D
    Maar ik zal gaan typen voor Fayan 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik begin harder te gillen.
    'Ren! Ze komen achter je!' roep ik naar Brianna.
    Twee mutilanten staan achter Brianna. Het zijn allebei wolven, met de ogen van James en Aithne. Het zijn mutilanten.
    'Ze zijn achter je!' roep ik.

    Er zijn geen mutilanten achter Brianna, Prim verbeeld zich dat gewoon


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik was nog helemaal in shock van Amycus' dood, verbaasd over de komst van het nieuwe meisje die volgen Snow Cherelle heette, toen mijn blik viel op iets glimmends vlak naast de voet van Amycus.
    Het duurde even voor ik het kon onderscheiden, maar uiteindelijk wist ik het zeker; het was een sleutel. Een klein, zilveren sleuteltje, in dezelfde stijl als het slot op de deur waardoor Ferron was verdwenen.
    Was dit een fout van Nathaniel? Ja, dat moest haast wel. Maar daar moesten wij gebruik van maken. Echter mocht Nathaniel er niets van weten.
    Ik stootte Saph zacht aan begon op zeer gedempte fluistertoon tegen hem te praten.
    "Bij Amycus ligt een sleuteltje, die past op de deur. We moeten de camera's afsluiten, dan kunnen we hier misschien weg..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Ze gilt iets, maar ik snap haar niet. Iets met mutilanten, mijn hersenen lijken wel stroop. Of wacht, rennen? 'Dakanniet' Murmel ik geschrokken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    *Vraagt zich af hoe je geschrokken murmelt*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Primrose
    De mutilanten scheuren Brianna in stukken. Ik begin harder te gillen en te huilen.
    'Ze is dood. Brianna is dood!' roep ik huilend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie
    'Prim?' vroeg ik behoedzaam terwijl ik naar de voorkant van mijn cel liep. 'Prim, Brianna leeft nog. Ze ligt daar. Ze is ziek, maar ze leeft. Je hallucineert, Prim,' zei ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna
    Huh, dood, ik?
    Wacht eens, dus dat was het! Ik was gewoon dood, maar zou ik dan niet juist heel helder en vrolijk moeten rondvliegen? Voor zover ik kon zien lag ik nog steeds gewoon op een gore vochtige vloer me kut te voelen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Primrose
    Ik luister naar de woorden van Cassie. Ik probeer echt van niet echt te onderscheiden, maar het gaat zo moeilijk.
    'Ze is dood. Ik zag het zelf. Mutilanten scheurden haar aan stukken,' zeg ik snikkend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Mijn ogen vlogen direct naar het lijk van Amycus. Het deed pijn, Amycus was misschien niet altijd aardig geweest, maar toch...
    Maar Fayan had gelijk. Een klein, zilver sleuteltje lag op de grond. mijn ogen schoten naar de camera in ozne cel.Een klein draadje verdween de muur in. Als we die los zouden trekken.
    'ik kan de camer wel uitschakelen,' fluister ik. 'dan pak jij eht sleuteltje en breken jij de deur open terwijl ik Ferron haal.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Er zijn geen mutilanten hier,' zei ik langzaam. 'Brianna ligt er nog, waar ze net ook lag. Helemaal heel, Prim.' Zou ik het zeggen? Het komt wel goed. Zo'n klein zinnetje, maar het zou zo'n grote leugen zijn. En dus hou ik mijn mond verder maar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Moeten we de rest niet waarschuwen?" fluister ik, maar vraag me dan meteen af hoe we dat nou weer gingen doen zonder onszelf te verraden. Nee, ze moesten het maar gewoon zien. Zodra ik de deur opendeed moesten ze opstaan en volgen, anders was er niets.
    "Oké... we doen het," ik kuste Saph en kwam toen wankel en zwak overeind. Ik kon geen gewicht zetten op mijn gebroken been en even draaide de wereld voor mijn ogen, maar dit mocht niet fout gaan. Ik moest volhouden, moest de sleutel pakken en de deur openmaken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik knikte, haalde de laatste morphling spuit uit de tas een spoot Fayan ermee in. Hij zou in elk geval geen pijn hebben. Ik kuste hem nogmaals, en trok toen in één vloeiende beweging de kabel van de camera kapot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik was inmiddels gestopt met gillen, maar dan hoor ik een meisjesgil. Ik herken de stem meteen. Ginevra. Wat hebben ze haar gedaan?
    'President Snow waar is ze?' roep ik naar de lucht.
    Waar is Ginevra? Wat hebben ze gedaan om aan deze gil te komen?

    Ja dit is ook een verbeelding


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    WHAT THE FUCK nu meot ik om milkshakes. fuck. over 30 minuten terug


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.