• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic

    Wachtrij:
    - Yowic

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    xDesire schreef:
    Zou je ook misschien voor mij een cover kunnen maken? *O*

    Tekst: Levensbedrog
    + ergens onopvallend in een hoekje xDesire]

    Met deze plaatjes? Als je zelf een leuker achtergrond vindt mag dat ook. :Y)

    1. http://tinypic.com/view.php?pic=33yp91t&s=5
    2. http://tinypic.com/view.php?pic=24wcbv9&s=5

    Het liefst een beetje dromerige sfeer ofzo, doe maar wat je er mee kan:Y)

    Stiekem vind ik 'm wel awesome:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titel: That don't impress me much
    Beschrijving van de story etc: Rijk meisje is niet onder de indruk van Louis Tomlinson die samen met zijn band One Direction heel beroemd is. Louis daar in tegen vind haar helemaal geweldig en probeert indruk op haar te maken. (Of zo iets, weet nog niet wat het helemaal gaat worden)
    Username erbij?: Nee, absoluut geen namen of usernames erbij.
    Afbeeldingen:
    Nummer 1
    Nummer 2
    Nummer 3
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Verliefdheid, rijkdom, rustig, lente.
    Verder wensen: De tekst zoals op de cover van Anhysbys, lekker duidelijk.

    Parijs schreef:
    Titel: That don't impress me much
    Beschrijving van de story etc: Rijk meisje is niet onder de indruk van Louis Tomlinson die samen met zijn band One Direction heel beroemd is. Louis daar in tegen vind haar helemaal geweldig en probeert indruk op haar te maken. (Of zo iets, weet nog niet wat het helemaal gaat worden)
    Username erbij?: Nee, absoluut geen namen of usernames erbij.
    Afbeeldingen:
    Nummer 1
    Nummer 2
    Nummer 3
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Verliefdheid, rijkdom, rustig, lente.
    Verder wensen: De tekst zoals op de cover van Anhysbys, lekker duidelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    - titel: She danced with fire
    - Beschrijving Story: Het gaat over [nog naamloos], ze kan vuur besturen en zo uit haar hand laten oplichten, het is haar geheim, maar een jongen uit haar klas komt hier achter, maar heeft zelf ook een geheim. [nog naamloos] en jongen worden verliefd, maar het is een onmogelijke liefde, tussen een engel en een sterveling.
    [Faal, i know moet nog aan de samenvatting werken xd]
    - Afbeeldingen: 1
    2
    3
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; duister/mysterieus

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 19:22 ]

    Regen schreef:
    - titel: She danced with fire
    - Beschrijving Story: Het gaat over [nog naamloos], ze kan vuur besturen en zo uit haar hand laten oplichten, het is haar geheim, maar een jongen uit haar klas komt hier achter, maar heeft zelf ook een geheim. [nog naamloos] en jongen worden verliefd, maar het is een onmogelijke liefde, tussen een engel en een sterveling.
    [Faal, i know moet nog aan de samenvatting werken xd]
    - Afbeeldingen: 1
    2
    3
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; duister/mysterieus

    'k Heb een andere foto gedaan i.p.v. jouw meisje D: Hoop dat 'ie alsnog goed is:


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^ is mooi geworden ty !

    - titel; The Sacrifice
    - beschrijving van de story; [...] wordt op een nacht wakker in het bos en weet van helemaal niets meer. Haar hersenen zijn één zwart gat, maar ook haar lichaam voelt helemaal anders aan. Ze hoort beter, voelt zichzelf sterker en nog het meest abnormale, haar lichaam geneest zichzelf. [...] gaat op onderzoek uit en rolt van het ene geheim in het andere. Het meest schokkende van alles is dat ze dood zou moeten zijn. Maar ze is niet voor niets gestorven.
    (Ik weet het, hij is slecht, maar ik heb net even snel een korte inhoud proberen te maken, haha)
    - username erbij? neen
    - Afbeeldingen;
    Flowers
    Venice
    Girl
    Boy
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een angstige/mysterieuze sfeer, maar er moet een magische liefde vanaf stralen
    - Verder wensen. Ik had graag het plaatje van Venetië als achtergrond gehad, het meisje links en de jongen rechts. En de afbeelding van de bloemetjes helemaal vooraan. Maar dan het plaatje alleen vanaf de bloemetjes tot de onderkant als dat mogelijk is. En graag van Ian alleen het linkse plaatje. Ik wil hem volledig hebben, maar vind momenteel geen ander plaatje dan dit. Dus sorry dat ik je wat meer werk geef.
    Het meisje en de jongen mogen ook aan één kant bij elkaar staan. De keuze is aan jou (:
    Graag een sierlijk en neutraal kleur van lettertype graag

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 19:45 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    username: Ja graag
    Titel: I'm Broken, Do You Hear Me
    Plaatjes:
    plaatje 1
    plaatje 2
    plaatje 3
    achtergrond
    Sfeer: een rustig en droevige sfeer.
    verder heb ik geen wensen. ik hoop dat het lukt met deze plaatjes?? veel succes (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:13 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Negligible schreef:
    - titel; The Sacrifice
    - beschrijving van de story; [...] wordt op een nacht wakker in het bos en weet van helemaal niets meer. Haar hersenen zijn één zwart gat, maar ook haar lichaam voelt helemaal anders aan. Ze hoort beter, voelt zichzelf sterker en nog het meest abnormale, haar lichaam geneest zichzelf. [...] gaat op onderzoek uit en rolt van het ene geheim in het andere. Het meest schokkende van alles is dat ze dood zou moeten zijn. Maar ze is niet voor niets gestorven.
    (Ik weet het, hij is slecht, maar ik heb net even snel een korte inhoud proberen te maken, haha)
    - username erbij? neen
    - Afbeeldingen;
    Flowers
    Venice
    Girl
    Boy
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een angstige/mysterieuze sfeer, maar er moet een magische liefde vanaf stralen
    - Verder wensen. Ik had graag het plaatje van Venetië als achtergrond gehad, het meisje links en de jongen rechts. En de afbeelding van de bloemetjes helemaal vooraan. Maar dan het plaatje alleen vanaf de bloemetjes tot de onderkant als dat mogelijk is. En graag van Ian alleen het linkse plaatje. Ik wil hem volledig hebben, maar vind momenteel geen ander plaatje dan dit. Dus sorry dat ik je wat meer werk geef.
    Het meisje en de jongen mogen ook aan één kant bij elkaar staan. De keuze is aan jou (:
    Graag een sierlijk en neutraal kleur van lettertype graag


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moments1D schreef:
    username: Ja graag
    Titel: I'm Broken, Do You Hear Me
    Plaatjes:
    plaatje 1
    plaatje 2
    plaatje 3
    achtergrond
    Sfeer: een rustig en droevige sfeer.
    verder heb ik geen wensen. ik hoop dat het lukt met deze plaatjes?? veel succes (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    (...)



    OMG dank je hij is echt zo mooi (:


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Scrooge schreef:
    (...)


    Is het niet Do you hear me? Typfout?


    I can't even think straight.

    O, ja. Goed dat je 't zegt!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titel: Let Us Love Winter
    Beschrijving: Wanneer Nieve Sandström gedwongen wordt om met haar moeder van Stockholm naar Londen te verhuizen weet ze dat haar leven in een hel is veranderd. Ze kan niet wennen aan de cultuur en bovenal heeft ze een hekel aan het weer, met name tijdens de decembermaand, wanneer het volgens haar hoort te sneeuwen en te vriezen.
    Wat als iemand haar leert te houden van Londen en haar de voordelen leert kennen? Een verhaal over verdriet, vriendschap en liefde.
    Username erbij? Nee, (:
    Afbeeldingen: deze of deze, maakt eigenlijk niet veel uit. Als het meisje maar Emilie Nereng is. Deze ook nog erbij, klik, maakt niet uit welke van de twee, hihi en misschien een foto met sneeuw op de achtergrond? Iets zoals dit! Ik hoop niet dat ik nu zeurderig over kom of zo, hihi.
    Sfeer: Ik wil een wat knusse sfeer. Ik laat je eigenlijk volledig je gang gaan en hoop maar gewoon dat hij leuk wordt, hihi. Ben ik eigenlijk wel verzekerd van als ik al je andere covers zie! (: Bedankt alvast, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aangepast:


    "I shut my eyes in order to see.'