• Na een maand niet meer op Q te zijn geweest, ben ik terug. Pff, heb het druk gehad. Werk, papieren, rijlessen, en een nieuw vriendje! Ieps!
    Sinds Koninginnedag ga ik met een jongen om en eindelijk na 11,5 maanden heb ik een nieuw vriendje. Sommige van jullie weten hoe mijn laatste relatie geëindigd is en daardoor heb ik een beetje last van vertrouwensproblemen. Maar deze jongen neemt dat allemaal weg. Ik ben echt superblij met hem. Het lijkt echt wel alsof we voor elkaar gemaakt zijn. Klinkt heel zoetsappig allemaal, en dat ik het nu ook nog. Maar we passen echt goed bij elkaar qua karakter ook. Mijn beste vriendin zei: Joh, Naoom, je zou echt goed bij hem passen. Dus ja, we hebben een beetje gedate en zo, en nu is het toch allemaal een beetje beter. Hij is echt lief voor me en het belangrijkste, hij heeft respect voor vrouwen, voor mijn mening. En als ik iets nog niet wil doet ie dat ook niet. Terwijl als je hem ziet verwacht je niet dat hij zo lief en romantisch is. Maar dat maakt me allemaal niet uit. Ik ben echt zo gelukkig nu! Het voelt alsof ik de hele wereld aan kan. Hij heeft echt alles voor me over en wil me ook helpen met een aantal problemen die ik mede dankzij mijn ex, mede dankzij eerdere gebeurtenissen heb opgelopen en dat waardeer ik zo erg. Hij is echt de liefste jongen die ik ken. EN hij is helemaal van mij! <3

    Long topic is long.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gefeliciteerd.
    Ik zou me nooit kunnen binnen aan een jongen. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Gefeliciteerd.
    Ik zou me nooit kunnen binnen aan een jongen. :W


    Dank je!
    Haha, daar heb ik een beetje moeite mee, dus we zien wel hoe dit uitpakt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Dank je!
    Haha, daar heb ik een beetje moeite mee, dus we zien wel hoe dit uitpakt.

    Ik vind het echt knap dat je een jongen zo kunt vertrouwen, 'vertrouwen' staat bij mij niet in het woordenboek.
    Hopelijk worden jullie een gelukkig stel. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahww, dat klinkt echt lief.
    & dat zeg ik die meestal een hekel heeft aan zulke zoetsappigheid..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik vind het echt knap dat je een jongen zo kunt vertrouwen, 'vertrouwen' staat bij mij niet in het woordenboek.
    Hopelijk worden jullie een gelukkig stel. (:

    Bij mij ook niet. Hmm.. misschien heb ik het Russische woordenboek te veel laten censureren D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gabumon schreef:
    Ahww, dat klinkt echt lief.
    & dat zeg ik die meestal een hekel heeft aan zulke zoetsappigheid..


    Haha, ik ook. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gefeliciteerd!

    Heeft mannen voor de aankomende tijd afgezworen, lang leve vrijgezellig zijn:Y)


    Bad decisions make good stories.

    Ik wacht nogsteeds op een foto hoor.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik vind het echt knap dat je een jongen zo kunt vertrouwen, 'vertrouwen' staat bij mij niet in het woordenboek.
    Hopelijk worden jullie een gelukkig stel. (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik vind het echt knap dat je een jongen zo kunt vertrouwen, 'vertrouwen' staat bij mij niet in het woordenboek.
    Hopelijk worden jullie een gelukkig stel. (:


    Bij mij begint het te verdwijnen.

    Gefeliciteerd!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik wacht nogsteeds op een foto hoor.


    Je hebt hem al. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3