• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic

    Wachtrij:
    - Yowic

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eventuele foto's: Chris Colfer
    Well maybe this one if it's good and
    Maybe this
    Wat voor soort cover: Mysterieus, vrolijk, enzovoort.: Mysterieus
    Tekst: Als het kan misschien "Please let me tell you something"
    Username erbij: Nope
    Extra?: Het liefst ook nog een foto van een soort baby erbij

    Titel: As mad as her master

    Beschrijving van de story: Nina Kwast is de tweelingzus van Karel Kwast. Nina lijkt in niks op haar tweelingbroer. Nina is slim, mooi en charmant terwijl Karel dom, lelijk en lomp is. Wanneer Nina op de beroemde toverschool Zweinstein verschijnt, is iedereen onder de indruk en dan met name de afdeling Zwadderich. Iedereen wordt verblind met de schoonheid van Nina, zo ook Draco Malfidus, die altijd zijn woord klaar had als iemand wat wou. Draco probeert zijn oude versiertrucjes op Nina maar merkt al gauw dat die bij haar minder effectief zijn dan bij de andere meiden. Deze keer besluit hij echt een keer zijn best te doen voor een meisje. En dat wordt beloond. Nina accepteert Draco na enige tijd wanneer ze meer te weten wilt komen over haar verleden.

    Afbeeldingen:
    - Tom Felton als Draco Malfoy
    - Het meisje
    - Eventuele achtergrond

    - Deze ergens erbij in wat kleiner

    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Sexy, duister, mysterieus. Qua kleuren graag alleen de kleuren zwart, wit en groentinten.

    Verder wensen: De tekst graag sierlijk maar wel zo dat het opvalt en niet verdwijnt in de rest in van de cover.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 10:54 ]

    Ik vond die voor Golden echt heel mooi, dus stiekem wil ik heel graag nog eentje :3 Ik vind het zo knap dat je dit kunt!

    Titel: Nightingale
    Afbeeldingen: Een afbeelding van Jackson Rathbone als Jasper Hale (deze, deze of deze). Optionele achtergrond (als het er niet bij past, hoeft het niet): deze. En van de hoofdpersoon dit plaatje of dit plaatje. En nog dit plaatje.
    Sfeer: mysterieus, romantisch, donker maar met iets wat wel een lichtpuntje aan het einde van de tunnel aangeeft (:

    Alvast heel erg bedankt! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Okay, even 't topic bijwerken, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog één verzoekje! haha =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Och, jeetje, zeg :'D Nou, kom maar op! _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben er niet zo heul blij mee, maar vooruit, hij's af D: 't Was moeilijk om 't koppel er nog bij in te blenden:



    of

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Erg mooie dingen maak je.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:16 ]

    Titel: Big Smile and curly hair
    Beschrijving story : Ik heb nog niet echt een duidelijke verhaallijn, het gaat gewoon over Heaven en die beleeft van alles. Het gaat over de tweelingzus van Harry, Heaven en die woont dan bij One Direction in een of ander appartement. Louis is al heel lang verliefd op haar en durft het niet te zeggen, Louis is heel erg goed bevriend met Heaven.
    Afbeeldingen: afbeelding louis
    afbeelding heaven
    Sfeer: Vrolijk ofzo (: leef je uit!
    Verdere wensen: Sierlijke tekst, beetje liefdes achtig, maar je mag je echt uitleven en andere plaatjes erbij zoeken, bijv van 1D, dat mag als dat je beter uitkomt, hoeft niet.

    thanks (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:46 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Sisseltong schreef:
    Titel: As mad as her master

    Beschrijving van de story: Nina Kwast is de tweelingzus van Karel Kwast. Nina lijkt in niks op haar tweelingbroer. Nina is slim, mooi en charmant terwijl Karel dom, lelijk en lomp is. Wanneer Nina op de beroemde toverschool Zweinstein verschijnt, is iedereen onder de indruk en dan met name de afdeling Zwadderich. Iedereen wordt verblind met de schoonheid van Nina, zo ook Draco Malfidus, die altijd zijn woord klaar had als iemand wat wou. Draco probeert zijn oude versiertrucjes op Nina maar merkt al gauw dat die bij haar minder effectief zijn dan bij de andere meiden. Deze keer besluit hij echt een keer zijn best te doen voor een meisje. En dat wordt beloond. Nina accepteert Draco na enige tijd wanneer ze meer te weten wilt komen over haar verleden.

    Afbeeldingen:
    - Tom Felton als Draco Malfoy
    - Het meisje
    - Eventuele achtergrond

    - Deze ergens erbij in wat kleiner

    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Sexy, duister, mysterieus. Qua kleuren graag alleen de kleuren zwart, wit en groentinten.

    Verder wensen: De tekst graag sierlijk maar wel zo dat het opvalt en niet verdwijnt in de rest in van de cover.

    Heb 'm eventueel nog wel in kleur of helemaal zwart-wit:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze zijn echt prachtig, allemaal! Ik ben echt heeeuul slecht in mooie foto's zoeken dus laat ik dat aan jou over (:

    Ik wil liefst een foto van een kerkhof (mag ook alleen een grafsteen zijn), 2 balletschoenen (liefst op hun punt) en 2 gesloten ogen.

    Daarop deze tekst: And we danced on broken glass
    made by: Philyra

    alvast heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ze zijn echt prachtig, allemaal! Ik ben echt heeeuul slecht in mooie foto's zoeken dus laat ik dat aan jou over (:

    Ik wil liefst een foto van een kerkhof (mag ook alleen een grafsteen zijn), 2 balletschoenen (liefst op hun punt) en 2 gesloten ogen.

    Daarop deze tekst: And we danced on broken glass
    made by: Philyra

    alvast heel erg bedankt!

    Zou je zelf ook al 'n paar afbeeldingen kunnen zoeken? Want zoals er ook bij mijn voorwaarden staat, wil ik liever niet alle afbeeldingen zelf opzoeken, omdat daar dan de meeste tijd in gaat zitten. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welk programma gebruik jij eigenlijk? Als ik me eens hevig verveel moet ik mezelf dit ook maar eens aan gaan leren namelijk D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Welk programma gebruik jij eigenlijk? Als ik me eens hevig verveel moet ik mezelf dit ook maar eens aan gaan leren namelijk D:

    Photoshop CS5 x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    tuurlijk! Leve weheartit ^^

    schoenen: http://weheartit.com/entry/19128518 deze of deze: http://weheartit.com/entry/19223186 (ik kan niet goed kiezen, dat laat ik aan jou over ^^ zo kan jij ook beter beslissen )

    kerkhof:
    http://weheartit.com/entry/13401484 deze of deze : http://weheartit.com/entry/9050143

    ogen: http://weheartit.com/entry/18516466 (ik vind geen ogen alleen)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien