• je hebt een mooi verhaal geschreven waar je lang en druk mee bezig geweest bent. je zet hem online en ziet dat veel mensen hem lezen, maar je hebt geen enkele reactie. heb jij daar ook zo'n hekel aan?

    ik vind dat als je een verhaal leest je ook een reactie er neer moet zetten of die nou positief of negatief is. zo weet je teminste of die goed is of dat je misschien nog iets moet veranderen

    Jup, vind ik ook. Alleen er zijn ook mensen die hem niet echt lezen, alleen de eerste zin en dan afkappen, dus daar kan het ook aan liggen. Of ze zijn gewoon te lui:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen. _O_


    26 - 02 - '16

    Ik vind het op zich niet erg. Ik heb zoiets toch altijd voor mezelf geschreven, en als ik het zelf goed vind, is het goed voor me. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel een extraatje als mensen reageren. En eigenlijk vind ik het ook niet leuk dat ik weinig reactie's krijg, maar aan de andere kant, ik schrijf voor mezelf. En daarom schrijf ik heel weinig, waardoor ik abo's kwijtraak :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ben al blij als ze het lezen (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:24 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind dat je je niet moet dood staren op de reacties, maar het is natuurlijk wel leuk om ze te krijgen. Ik zelf probeer altijd een reactie achter te laten, buiten als ik het echt slecht vind.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik lees amper verhalen (schrijf er zelf gaan) en doe eerlijk gezegd de moeite niet om reacties te geven. 'k vind het gewoon niet echt nodig, voor mij moet je niet echt schrijven, natuurlijk wil ik dat er een vervolg komt en dergelijke maar 'k ga niet op elk hoofdstuk plaatsen als er eentje per dag uitkom bijvoorbeeld "ga verder, zo leuk" of "dit hoofdstukje was wat minder".

    Niettegenstaande post ik ook wel eens een reactie, maar vaak niet.=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben al helemaal gelukkig als ik zie dat mensen het lezen, een reactie erbij is dan altijd nog leuk meegenomen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ILOVEELENA schreef:
    Jup, vind ik ook. Alleen er zijn ook mensen die hem niet echt lezen, alleen de eerste zin en dan afkappen, dus daar kan het ook aan liggen. Of ze zijn gewoon te lui:W


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant vind ik ook dat mensen hier op Q over het algemeen veel te veel waarde hechten aan de hoeveelheid reacties, kudo's en abo's die ze krijgen. Als je schrijft, zou je dat voor jezelf moeten doen, niet vanwege de complimentjes die je krijgt van anderen. Het gaat erom dat je schrijft wat je zelf zou willen lezen en wat je zelf leuk vindt, niet wat anderen van je verwachten of wat net populair is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant vind ik ook dat mensen hier op Q over het algemeen veel te veel waarde hechten aan de hoeveelheid reacties, kudo's en abo's die ze krijgen. Als je schrijft, zou je dat voor jezelf moeten doen, niet vanwege de complimentjes die je krijgt van anderen. Het gaat erom dat je schrijft wat je zelf zou willen lezen en wat je zelf leuk vindt, niet wat anderen van je verwachten of wat net populair is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ach, je schrijft voor jezelf, en ik ga niet een reactie zetten van 'oh, wat schrijf je goed!' oid als ik dat niet meen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jaaa, soms wel.


    <3

    Reacties zijn echt ongelooflijk leuk, dat weet ik, maar ze zijn niet alles. Je schrijft nog altijd voor jezelf, en ja, hoe meer lezers hoe beter, maar als je enkel schrijft voor de lezers en niet voor jezelf, heb je helemaal geen lezers meer.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'