• .... met dit probleem.

    Laten we de jongen Kees noemen :')

    Kees en ik waren zeg maar bezig, gezoend and stuff. We hadden het heel gezellig samen maar hadden nog niks omdat kees het niet zeker wist. Hij wilde me niet kwetsen en als het rap uit zou gaan en dan zou hij weer de player zijn. Maar goed, toen was zijn btg op kreeg hij virus op zijn pc (kon niet meer online) en konden we niet meer afspreken, en ik durfde niet te bellen (telefoon angst)! De vakantie ging voorbij en nu hoorde ik zaterdag dat hij afgelopen donderdag gezoend heeft met ene michelle. Ik vond dat dus zwaar kut. Ik vind hem echt leuk namelijk! Maar igg, eigenlijk zegt 1 deel van mij "eikel" en een ander deel schreewt nog steeds naar zijn aandacht omdat ik hem nog steeds leuk vind! Maar iedereen vraagt nu aan hem of hij met die michelle heeft gezoend en dan zegt hij "Nee man! Wrm zou ik haar zoenen als ze zo lelijk is?!" Maar dat meisje zegt dat ze wel werkelijk gezoend hebben. Dus nu weet ik niet wat ik meot doen. Ik ga donderdag naar het zwembad met vriendin, dna zal hij er ook zijn. Ik zie wel wat er gaat gebeuren maar veel vriendinnen van mij zijn boos op hem, dat hij zo iets geflikt heeft namelijk. Jongens ik weet het niet meer hoor.
    Ik wilde het vandaag aan hem vragen, of het waar was. Sta ik voor zijn neus durf ik niet meer. XD
    Tip? Wat moet ik doen? Nog een 2e kans?

    Edit: Dit heb ik gehoort van de bf van die Michelle, die bf zit namelijk in mijn hockeyteam.


    -

    Van wie hoorde je dat?


    I clicked my heels and wished for you.

    hoorde je dat van die michelle? of van wie hoorde je dat?


    I'll take you to another world

    xBiteMe schreef:
    Van wie hoorde je dat?

    Van iemand uit mijn hockeyteam, die is bf met die michelle. Redelijk betrouwbaar zou ik zeggen.


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Van iemand uit mijn hockeyteam, die is bf met die michelle. Redelijk betrouwbaar zou ik zeggen.

    Was zij erbij?
    Niet om haar te wantrouwen, maar je kunt het nooit zeker weten en zo'n misverstand zou heel jammer zijn.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Was zij erbij?
    Niet om haar te wantrouwen, maar je kunt het nooit zeker weten en zo'n misverstand zou heel jammer zijn.

    Nee drm vertrouw ik het ook niet 100%
    Want hoe die Michelle het in de pauze stond te vertellen was echt alsof het heel fake was, lachen en grinniken. Raar gewoon, maar togh...


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Nee drm vertrouw ik het ook niet 100%
    Want hoe die Michelle het in de pauze stond te vertellen was echt alsof het heel fake was, lachen en grinniken. Raar gewoon, maar togh...

    Ik zou het aan Keesje zelf vragen. Ga een serieus gesprek met hem aan en let op zijn reactie. Moet hij bijv. tussendoor moeite doen om zijn lachen in te houden of kijkt hij je niet aan, dan kan het niet waar zijn.. daar kun je hem dan ook weer mee confronteren :Y)
    Misschien is het allemaal wel een gerucht.
    Iig veel succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Ik zou het aan Keesje zelf vragen. Ga een serieus gesprek met hem aan en let op zijn reactie. Moet hij bijv. tussendoor moeite doen om zijn lachen in te houden of kijkt hij je niet aan, dan kan het niet waar zijn.. daar kun je hem dan ook weer mee confronteren :Y)
    Misschien is het allemaal wel een gerucht.
    Iig veel succes!

    Dankje wel, ik ga mijn best doen. :')


    -

    Ten eerste: is de bron betrouwbaar? Die beste vriendin van Michelle kan evengoed de feiten verdraaien.
    Ten tweede: vraag het aan hemzelf. Face to face, bloedserieus, geen fratsen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ten eerste: is de bron betrouwbaar? Die beste vriendin van Michelle kan evengoed de feiten verdraaien.
    Ten tweede: vraag het aan hemzelf. Face to face, bloedserieus, geen fratsen.

    Gosh, jullie hebben allemaal gelijk maar ik durf dat dus niet o.O


    -

    Als je vijand zijn met jouw of dat zij hun vereselijk ergeren aan jouw kan het zijn dat het allemaal fake is om gewoon jouw te raken (te kwetsen met andere woorden)


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Als je vijand zijn met jouw of dat zij hun vereselijk ergeren aan jouw kan het zijn dat het allemaal fake is om gewoon jouw te raken (te kwetsen met andere woorden)

    Nou dat is het dus juist, ik ben harstike goed bevriend mer die bf van Michelle. Die zou zo iets echt niet doen!


    -

    misschien zijn ze wel jaloers. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    just ask him :D


    i know you'll be my paparazzi *

    Bij mij in de klas hadden ze ook zoiets. Lila die zei dat ze met Pim had gezoend, terwijl Claudia verliefd op hem was. Lila die wist dat ook. Blijkt dat Lila en Pim helemaal niet gezoend hebben. Gelukkig is die Lila uit de klas
    (geen echte namen)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    zoals iedereen zegt, gewoon donderdag dan aan hem vragen. of wanneer je hem eerder ziet. :p


    -