• ik heb ruzie met een nu ex-vriendin van me, llaten we haar S noemen

    S. heeft ruzie met mij.
    ze begon een aantal dagen geleden over dat ze altijd ziek is, omdat ze migraine heeft.
    toen ik iets terug zei (wat ik niet meer weet)
    werd ze boos en riep:
    "dus, je denkt dat migraine en een mogelijke tumor in je hoofd erger zijn dan de problemen die je kleine broertje heeft?"
    ik zei heel boos terug
    "nee, jij hebt geen tumor, want dat heb je al een keer gezegt, en ja, dat van mijn broerje is erger"
    toen moest ze huilen, maar dat doet ze altijd

    de volgende dag( dinsdag 06-12-11)
    kreeg ik allemaal krabbel's op Hyves, van haar vriendje die mij begon uitteschelden, omdat ik haar heb "gekwetst"
    hij vroeg m'n msn die ik hem gegeven heb.
    nadat hij me heeft toegevoegd, begon hij me uitteschelden.
    ik heb rustig geprobeerd te praten met hem, maar hij bleef doorschelden en me doodwensen.

    nu (08-12-11)
    probeerde S. met me te praten dat heb ik ook geprobeerd tot ze echt doordraaide, ze trok mijn keel dicht daar aan mijn capuchon te trekken, ik zei 3 keer heel rustig dat ze me los moest laten, maar ze zei dat ik eerst mijn excuses aan moest bieden omdat ik hun relatie kapot maak.
    toen draaide ik haar arm om, nadat ik nog 4 keer heb gezegt dat ze me los moest laten, en ben ik weg gelopen

    heb ik nu wat verkeerd gedaaan, en is jullie ookal een keer zoiets overkomen


    sorry voor mijn kromme zinnen maar ik heb barstende koppijn door haar

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:34 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik snap er niets van. Ze vergeleek haar migraine met die van jouw broertje terwijl jij een tumor hebt? En is S Sarah?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Well, sowieso is je spelling en grammatica verschrikkelijk

    'S' is gewoon een dom wijf dat aandacht wil door ruzie omdat ze dat toch niet van haar vriend krijgt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik snap er niks van?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HATEBREEDER schreef:
    Well, sowieso is je spelling en grammatica verschrikkelijk

    'S' is gewoon een dom wijf dat aandacht wil door ruzie omdat ze dat toch niet van haar vriend krijgt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reassurance schreef:
    Ik snap er niks van?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    What the fuck.
    Leer eerst normaal Nederlands typen en dan praten we daarna wel verder.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op deze momenten denk ik: waarom kun je geen topics laten beta-readen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    @iedereen die nu zeikt over mijn nederlands:

    kan ik er wat aan doen dat ik barstende koppijn heb, door al dat gezeik en de dingen die om me heen gebeuren, nee, sorry, dat ik door mijn vreselijke koppijn kromme zinnen typ


    You're amazing the way you are, never give up!

    Wat raar dat ze dat doet, ze hoeft het toch niet allemaal op jou af te reageren? En waarom is het jouw schuld dat het uit is? Ik begreep je Nederlands wel, hoor.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Waarom schold haar vriendje jou uit voor die dingen? Seriously, waar slaat dat nu weer op? o_O

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:33 ]

    Die komt zichzelf nog wel tegen. Met jezelf het belangrijkst vinden kom je echt niet ver.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:35 ]


    Your make-up is terrible

    Wat zijn de mensen tegenwoordig weer aardig o-O
    -heb het over die mokkel & haar vriend en niet diegene die hier reageren xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sla haar vriendje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niks van dat kind aantrekken, gewoon negeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je snapt er niets van? gelukkig, dacht dat ik de enige was.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.