• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    'Wat snap je niet?'
    Dat ik geen gevoelens naar haar widle tonen zodat Nathaniel ze geen pijn zou doen in plaats van hem? Zodat Zahira veilig bleef en niet gestrafd zou worden. Ze was traag van begrip.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Stiekem is Snow een puppy. :'D


    -

    Clove schreef:
    (...)


    Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha -Laughs hard-
    Jip laat me niet lachen

    Als ik jou was, zou ik me echt niet zo tegenover mij gaan gedragen.


    -

    Maar hij is Hello Kitty al :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lets stay nice. 8D
    I still vote for the first picture. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jap, me to.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zeg wel niks meer.


    -

    Fae schreef:


    Een betere Nathaniël vinden jullie nooit:Y)


    Ojaa wel hoor, Rose:




    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Guys, guys, on-topic please? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sueno schreef:
    (...)
    Als ik jou was, zou ik me echt niet zo tegenover mij gaan gedragen.



    Ik ben al stil, Jipster


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    'Wat dénk je?' sneerde ze onwillekeurig.
    Haar blik gleed weer weg, ze scheurde een stuk van het brood af om het vervolgens nutteloos te laten liggen. De honger was in één klap verdwenen, zonder duidelijke reden.


    -

    Okay I still vote for the first picture


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    'Wéét ik veel!' antwoord ik ontwijkend. God waarom gooid ze alles zo in de war? Wáárom maakt ze alles zo fucking moeilijk?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar kenmerkende, schampere lachje klonk even. Ze weigerde hem nog aan te kijken, was te bang om zich niet in te kunnen houden, om afgewezen te worden.
    'Ja, vast..' mompelde ze.
    Haar handen waren ondertussen nog druk bezig met het verscheuren van het brood, waar Zahira gulzig gebruikt van maakte door alles van de tafel te pakken en in haar mond te proppen.


    -

    Cassie
    Ik opende mijn mond om iets te zeggen, dat ik ze gemist had, of alles wel goed met ze ging, of Fayan's armen nog veel pijn deden en of ik er even naar moest kijken, maar ik sloot hem weer zonder iets gezegd te hebben. Zachtjes beet ik op mijn onderlip terwijl ik mijn blik ergens anders heen liet glijden. Hij bleef hangen bij mijn voeten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.