• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Primrose
    'Is dit een valstrik President Snow?' vraag ik wantrouwig.
    Hij kan liegen, maar niemand weet overtuigend te liegen tegen mij.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh Briiori
    Ik schiet haar een geïrriteerde blik.
    'Doe me een plezier en vertrouw me nu maar gewoon.' Als je hier elvend weg wilt, tenminste. Als je Zahira veilig wilt hebben. met een zucht pak ik nog een stuk brood.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nah, this is not cool.
    *wijst naar knuffelende Saph en Fayan en nu al door elkaar geïrriteerde Daiyh en Chiara* :'D

Chiara Cinxi
    Onwillekeurig streek ze haar lange, donkerbruine lokken uit haar gezicht, pakte een kleine kan met water en gaf die aan Zahira. Die pakte hem met twee handen vast, nam twee grote slokken en zette het voorwerp op de grond neer.
    In plaats van te antwoorden, keek ze vanuit haar ooghoeken even naar hem. En dat had ze niet moeten doen, het verlangen naar zijn lippen en handen maakte het er alleen maar erger op.
    Met een zucht keek ze weer weg.

-

Hee, Laura is opeens weg, of ik heb over haar "ik ga weg"-post heen gelezen.. (no_chears)

-

I think it's awesome :'D

Daiyh Briiori
    voorzichtig leunde ik weer tegen de tafel aan. fuck mijn benen deden zeer. Maar minder dan het prikkeldraad. dus de pijn was goed van mijn gezicht en uit mijn stem te houden. Mijn blik viel eerst op zahira, en daarna op Chiara. Ze keek me niet aan. Logisch.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

*Gaat op msn lau vragen waarom ze niet meer typt o.o*

Het is ook awesome, ja. En daarom not cool.
    Daiyh and Chiara are just in a fucked up relationship (cat)

Chiara Cinxi
    Het meisje keek pas weer naar Daiyh toen ze zichzelf had vol gepropt. Haar donkergroene ogen gleden bedenkelijk over zijn gezicht, voordat ze opstond en naar hem toeliep.
    Haar handen rustend op het tafelblad keek ze naar hem, terwijl ze nog geen drie centimeter van hem vandaan stond.
    Zwijgend keek Chiara toe, dankbaar dat Zahira niet van het lichaamscontact was. Dan zou Daiyh haar ook hebben afgewezen, en die pijn gunde ze haar dochter niet, allesbehalve.

-

Daiyh Briiori
    Oh fijn. Stilletjes keek ik het kleine meisje aan. Ze leek niet bang of oncomfortabel door al het oude bloed. Of door mijn blik die de meeste mensen wel afschrok. Fijn.

Chiara Cinxi
    De lippen van het meisje weken even van elkaar, maar op het laatste moment leek ze te besluiten dat zwijgen het beste was. In plaats van iets te zeggen, krulden haar mondhoeken omhoog in een klein glimlachje, heel kort.
    De glimlach die ook haar moeder maar zelden te zien kreeg, en waarbij ze niet wist of ze terug moest lachen of weg moest kijken. Ze had Daiyh's glimlach.
    Daarna liep het meisje van de tafel vandaan, maar voor ze uit het beeld kon verdwijnen werd ze opgepakt door haar moeder.
    'Je moet bij me blijven, Zahira,' zei ze met een halfzachte stem. In eerste instantie leek ze te willen protesteren, maar ze was slim genoeg. Ze wist dat het waar was.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:01 ]

-

*sings a song*

-

Daiyh Briiori
    Fijn, ze gedroeg zich als mij. Ik zuchtte, kon geen goed excuus vinden om weg te lopen. Hier had ik niet om gevraagd. ik widle de gevoelens die hier bijhoorde niet.

Cassie
    Opnieuw opende en sloot ik mijn mond, schudde lichtjes met mijn hoofd en sloot mijn ogen een moment. Na een paar seconden opende ik ze weer, keek even van Fayan naar Saph en weer naar Fayan, en toen draaide ik me om en slenterde terug naar Aurora. De vrolijkheid van net, toen de cellen geopend werden, leek helemaal uit mijn systeem verbannen te zijn.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

(sorry, had een probleempje)

Chiara Cinxi
    Hij was niet veranderd, en ergens vermoedde ze het dat hij heel graag weg wilde lopen. Weg van haar, van hun dochter, de gevoelens.
    'Als je wilt, moet je gaan.'
    Ondanks dat ze hem zo graag bij zich wilde hebben.
    Zahira pakte de golvende lokken van haar moeder even vast, keek peinzend om naar Daiyh. 'Waarom wilt hij gaan?' vroeg ze met haar heldere stem.

-

Okeuh, is 't nu weer goed? (:

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:08 ]

-