• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Leyla Manta
    Dat heerlijke, warme gevoel kwam sterk terug, waardoor ze hem dichter tegen zich aantrok. Haar vingertoppen streelden langs zijn gezicht omlaag, lieten een spoor achter over zijn borst.


    -

    OH MY GOD, haha! Ik zo bezig met die stukjes, mijn pa ineens: Wát ben jij aan het lezen?
    Ik: huh, hoezo? o.o
    Pa: *wijst naar stukjes van Daiyh en Chiara die HEEL gedetailleerd bezig zijn*
    Ik: Ups :'D

    Vedran
    Ik boog iets door mijn knieën, pakte haar vast bij haar dijbenen en tilde haar toen in één beweging omhoog. Zo hoefde ik me niet meer voorover te buigen en zij niet meer zo op haar tenen te gaan. De kus verbrak ik geen enkel moment.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whaha :'D

    Leyla Manta
    Ze sloeg haar benen om hem heen, liet haar tong zacht over zijn lip glijden. Ondertussen streelde haar hand over zijn rug, een onwillekeurige siddering ging door haar lichaam toen ze zijn spieren voelde.


    -

    Vedran
    Gewillig kuste ik haar terug. Mijn tranen waren inmiddels gestopt, de pijn was weer ver weg gestopt dankzij Leyla. Ze had het zo snel kunnen laten stoppen, me zo snel weer goed laten voelen. Zij was echt iemand om nooit meer los te laten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Meer omdat ze ademnood kreeg dan dat ze het wilde, stopte ze na een tijdje de kus. Toch kon ze het niet laten om haar lippen nog even langs de zijne te laten strijken, haar voorhoofd liet ze tegen de zijne rusten waardoor hun ogen precies in die van de andere keken.
    Een liefdevol glimlachje speelde rond haar lippen. Ze hield echt van hem.


    -

    Ik had nog een idee! Misschien kunnen we wel doen dat Elias na een tijdje als hij zeg maar weer genezen is, dat hij Vedran gaat aangeven of zo? (cat)

    Vedran
    Meteen gleed er ook een lach over mijn gezicht, terwijl mijn hart tegen mijn ribbenkast sloeg dankzij alle vage gebeurtenissen van vandaag. En toch was het helemaal goed gekomen, meer dan goed zelfs.
    Ik had Leyla nog, ze was nog steeds de mijne en ik de hare. En ze wist het, ik had het haar kunnen vertellen. En er was niemand die me nu nog in de verleiding zou kunnen brengen. Dat lesje had ik écht wel geleerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is wel een leuk idee, behalve dan dat ie zeg maar.. de gevangenis in gaat :'D

    Leyla Manta
    Ze verborg haar gezicht in de ruimte tussen zijn kaak en schouder, met nog steeds diezelfde glimlach. Haar vingers streelden over zijn rug, ze liet haar lippen op zijn hals neerkomen.


    -

    Ja, of ze slaan op de vlucht. (cat) Of hij komt in de gevangenis, en Elias heeft dan vrij spel, maar hij breekt uit en zo :'D

    Vedran
    Ik liep met Leyla nog steeds in mijn armen naar de bank, waar ik ging zitten met haar op mijn schoot.
    Nu had ik mijn handen weer vrij, die meteen door haar haren streken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En dan breekt Vedran uit, politie achter hem aan, komen Elias en Leyla tegen, Elias gevangenis in, Vedran mag vrij rondhuppelen, en dan ontsnapt Elias weer en wordt hij een gezochte crimineel :'D

    Leyla Manta
    Ze keek weer op, liet haar goudbruine ogen over zijn gezicht glijden.
    Bedenkelijk streek ze over zijn mond, beet even zacht op haar onderlip en kuste zijn kaak.
    Het bleef vreemd, die gevoelens. Gewoon omdat ze het niet gewend was, niet om van iemand te houden en om van gehouden te worden. Maar het voelde heerlijk.


    -

    Wait. Vedran en huppelen? *ziet voor zich* LOOOOOOOL. Maar dat kunnen we doen? :'D

    Vedran
    Ik was blij dat Leyla dat akkefietje met Elias inmiddels ook alweer vergeten leek te zijn en besefte ook dat dat mede door mij moest komen. Ook leek ze helemaal niet meer boos op die enorme fout die ik had gemaakt en daar was ik maar al te blij om. Dat wilde ik graag zo snel mogelijk vergeten. Het afval was buiten de deur gezet.
    Met mijn vingers tilde ik haar kin op, tot ze weer vlak voor me was en keek haar diep in haar ogen aan, drukte heel zacht mijn lippen kort op die van haar.
    "Bij deze beloof ik je dat ik ervoor zal zorgen dat niemand je ooit meer pijn zal doen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa *O*

    "Dat akkefietje met Elias"
    Ze was vastgebonden, verkracht en verwond, lol

    Leyla Manta
    Haar mondhoeken krulden weer omhoog in een glimlach, voor ze antwoordde begon ze een lange, intieme kus. Inmiddels leek ze bijna verslaafd aan het heerlijke gevoel dat die kussen opwekten.
    'Dat weet ik,' zei ze daarna met een zachte stem.
    Dat wist ze inderdaad, dat Vedran ervoor zou zorgen. Dat hij zonder medelijden geweld zou gebruiken om Elias van haar weg te houden.


    -

    Ik moet even richting de bus snellen, misschien dat ik nog even op m'n telefoon kan :'D

    En anders tot vanavond denk ik <3 *O*


    -

    Hehe :'D
    Maar oké, nu even tijdsprong, dat ik Elias even naar de politie stuur? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ohw, okay :'D Tot vanavond <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is goed, stuur hem maar *O*

    Wat doen Vedran en Leyla dan? Slapen? :'D


    -