• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Lizz vind 't okay als we 'm vanavond openen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maar ik heb nog geen goede uitleg en foto oid?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar ogen gingen naar Vedran, ze wilde naar hem toelopen toen een politieagent haar polsen pakte en haar met een ruk naar achteren trok. Ze voelde haar lichaam verkrampen toen ze zijn lichaam zo tegen de hare voelde, hoeveel sterker hij dan haar was.
    Bij Vedran voelde ze zich niet zo, leken Elias' handelingen geen trauma's aan haar te hebben opgeleverd. Maar toen ze zo gevangen stond in de greep van de agent, voelde het opeens heel anders. Wel degelijk beangstigend.
    Even moest ze zichzelf bij elkaar rapen, duwde zichzelf zover mogelijk van hem vandaan. Het resultaat was dat hij haar strakker vastgreep, maar hun lichaamscontact was in ieder geval verbroken.
    'Hij moet niet opgesloten worden, jullie snappen het niet!'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:15 ]


    -

    Ach ja, wij weten toch hoe het spel gaat *O*


    -

    Vedran
    "Blijf van Leyla af!" snauwde ik naar de agent toen ik zag hoe hij haar vastgreep. Ik gaf even een ruk aan mijn handboeien, al had dat vrij weinig zin. Die dingen zagen verdomd strak en waren echt wel stevig. Verdomme.
    De agent zag mijn uitbarsting schijnbaar als agressief, want hij trok zijn pistool en richtte die op mij.
    "Meneer, u gaat nu rustig en kalm met ons mee. U hebt het recht om te zwijgen."
    Mijn kaken klapten op elkaar en met z'n drieën loodsten ze naar buiten, de trap af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, maar we hebben sowieso wel een titel, foto en iets van een zin of zo nodig vin dik, dat is leuk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    De slaapkamerdeur werd dicht geduwd, en pas toen liet de agent haar los. Meteen draaide ze zich naar hem om, volgde onwillekeurig meteen elke beweging die hij maakte.
    Blijkbaar waren er ondertussen nog twee agenten binnen gekomen, die met ernstige ogen naar haar keken.
    'Jullie snappen het niet, luister dan!'
    Ondertussen voelde ze de tranen tegen de achterkant van haar ogen prikken, beet op haar onderlip om ze tegen te houden.
    'We snappen het wel, dame. Trek nu maar wat meer kleren aan, en dan kan je mee naar het bureau voor wat vragen.'
    'Er valt niks te vragen, Vedran heeft helemaal niks gedaan.'
    Ze voelde de blik van de man over haar benen glijden, ze ging op het bed zitten en trok de deken naar achteren om zijn zicht op de blauwe plek op haar binnenbeen te ontnemen.
    'Trek wat aan.'
    Ze wierp de drie een korte blik toe voor ze haar ondergoed - haar bh ging moeilijk, aangezien de mannen weigerden weg te kijken voor het geval ze weg zou rennen - en spijkerbroek aantrok.


    -

    Ehm.. *weet niks*


    -

    Als titel gewoon: The Reünion? En dan diezelfde foto uit de vorige RPG? En dan nog een pakkende zin of zo (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Als titel gewoon: The Reünion? En dan diezelfde foto uit de vorige RPG? En dan nog een pakkende zin of zo (cat)


    "Because we're sadistisch bitches who want to torture our characters some more"

    I'm not stalking this topic untill the HG one is opened, why would you think that....?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    "Let's face it, these people are a danger to our save community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace"

    Whaha, die is slecht. En volgens mij klopt het Engels ook niet echt lekker. (cat)


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    "Because we're sadistisch bitches who want to torture our characters some more"

    I'm not stalking this topic untill the HG one is opened, why would you think that....?

    Whaha, ja :'D


    -

    Vedran
    Ik hoorde Leyla boven nog protesteren en wilde zelf ook tegen de agenten ingaan, maar dat zou enkel in mijn nadeel werken.
    Als ik daadwerkelijk werd beschuldig van al die dingen dan was de kans erg groot dat ik levenslang zou krijgen...
    Terwijl ik zonder veel subtiliteit in de auto werd gegooid dacht ik na hoe ik mezelf hieruit kon praten, maar besefte me dat ik alle bewijzen tegen me had. Leyla's gehavende lichaam zou als bewijs dingen van de verkrachting en die van Elias voor de mishandeling. En ze was minderjarig, dat was een feit, eentje die ik niet kon ontkennen.
    Godver. Zat ik even goed in de problemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Verrander save in safe, then i'll like it *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.