• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Haha :'D

    Op wie wachten we trouwens nog voor het openen van die Reünie-RPG? (cat)


    -

    Ik denk niet dat Elias ooit een Bijbel heeft gelezen, eigenlijk... Waarschijnlijk trappen ze hem die kerk uit. Zou ik wel doen als ik een kerk had. Misschien moet ik een kerk kopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En dan Elias eruit trappen *O*


    -

    Precies :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Ik lag naast Leyla op het bed, steunde op mijn elleboog en keek met een klein lachje om mijn lippen naar haar slapende gestalte.
    Ze leek eindelijk rustig te slapen na die twee nachtmerries van net, maar ik besloot toch nog even wakker te blijven voor de zekerheid. Wie weet kreeg ze opnieuw een nachtmerrie en dan wilde ik er zijn om haar weer te kalmeren.
    En daarbij, naar Leyla kijken was echt geen straf. Ze was prachtig en nog altijd beeldschoon als ze sliep. Ze lag zo onschuldig en lief naast me dat ik niet eens de goudblonde haarlok uit haar gezicht durfde te strijken, uit angst dat ze misschien wakker zou worden.
    Helaas was er iets anders dat de stilte doorbrak.
    De deur die beneden openvloog, een behoorlijk aantal voetstappen op de trap en vervolgens de slaapkamerdeur die openvloog.
    "Handen omhoog. U staat onder arrest."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    In eerste instantie dacht ze weer dat haar dromen werden verstoord door een nachtmerrie, maar al snel drong tot haar door dat de geluiden zich in de slaapkamer afspeelden.
    Met een ruk vloog ze overeind, hield de deken voor haar naakte lichaam. Drie politieagenten stonden in de deuropening, maar aan de voetstappen beneden te klinken waren ze niet alleen.
    Haar hand ging naar die van Vedran, ze greep zijn pols vast alsof ze hem zo niet van haar weg konden halen.
    Dit was Elias' schuld, hij had aangifte gedaan, dat kon niet anders.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 20:56 ]


    -

    Hmm, zijn Lizz en Val er eigenlijk? Anders kunnen we gewoon beginnen met nieuwe RPG ^^
    Ik heb trouwens een boek gelezen waarin een Val voorkwam. Het was een vrouw van een jaar of 60 en ze had paars haar. En ze rookte als een schoorsteenpijp.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Shit. Shit. Shit. Elias, klootzak!
    Wat moest ik doen? Ik kon het moeilijk tegen al die agenten gaan opnemen, daar bracht ik mezelf alleen maar dieper mee in de problemen.
    "Meneer, wilt u afstand nemen van deze jongedame en met uw handen omhoog naar ons toekomen?" vroeg één van de agenten. Nou ja, vroeg, het was eerder een bevel.
    De drie politieagenten waren allemaal bewapend. Ze hadden hun pistolen dan wel niet getrokken, maar ik hoefde maar één verkeerde beweging te maken of ze deden dat wel.
    Ik stak mijn handen met een diepe zucht in de lucht, pakte heel zichtbaar mijn broek van de grond en trok die eerst aan voor ik opstond.
    "Wat is de aanklacht?" wilde ik weten.
    Eén van de politieagenten keek naar Leyla. Naar één van haar blauwe plekken.
    "Ontvoering, mishandeling, verkrachting en pedofilie."
    Lekker dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als we nu gaan beginnen met de RPG, moeten we wel tot morgenavond wachten met uitbreken, op z'n minst *O*

    Ik ben er morgenmiddag namelijk maar even, en daarna komt een vriendin. Ik denk dat iedereen er dan 's avonds wel is..?


    -

    Maar Rose, ik moest toch wachten op morgenavond voor jou? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omdat ik sinterklaas vierde :'D
    Maar ik ben al terug, dacht eigenlijk dat ik daar tot best laat zou zitten ghehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, ik zal Lizz even vragen dan (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yay! Nu ben ik vrolijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    Haar goudbruine ogen staarden verdwaasd naar de politieagent die het woord had genomen. Ontvoering, mishandeling? Die klootzak had het hele verhaal gewoon omgedraaid, alsof Vedran degene was die haar had meegenomen naar dat krot.
    Ze griste het grote shirt van de grond, trok die aan en duwde de deken van zich af.
    'Dit is een vergissing, de m-' begon ze, haar stem angstig en onzeker. Maar voor ze haar zin ook maar af had kunnen maken, werd ze onderbroken.
    'Geen vergissing, we hebben zelf gezien wat hij met die man heeft gedaan, en als ik zo naar jou kijk, jongedame..' De agent schudde zijn hoofd, wierp haar een medelevende blik toe en keek daarna naar Vedran alsof hij hem meteen door het raam zou willen duwen.
    Waarom zouden ze haar niet geloven? Waarom maakte het op dit stomme roteiland helemaal niks uit of zij zelf met Vedran naar bed wilde gaan of niet?
    'Het klopt niet,' zei ze weer.
    De agenten leken echter te denken dat ze gehersenspoeld was door Vedran, dat hij haar wijs had gemaakt dat ze het zelf had gewild.


    -

    Vedran
    "Jongedame, je hoeft niet bang te zijn," begon de politieagent. "Je bent veilig nu. We nemen deze man mee, sluiten hem op zodat hij je niets meer kan doen."
    Mijn handen waren tot vuisten gebald terwijl mijn ogen door de kamer flitsten.
    Eén van de agenten kwam naar me toe, greep mijn polsen vast en voor ik het wist zaten ze geboeid achter mijn rug.
    "Nee. Ik ben onschuldig! Die klootzak, híj is degene die je moet hebben!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen