• ik heb dus roze uggs ze zijn echt vet schattig en me alles dus ik ben er heel voorzichtig mee.
    vandaag had ik ze weer is aan naar school, maar toen ik dus naar huis fietste regende het.
    ik heb toen 30 meter gefietst ben gestopt heb me uggs uit gedaan heb ze in me fietstas gedaan en ben op me sokken verder gegaan omdat ik door plassen moest fietsen.

    ben jij ook wel eens zo blij geweest met iets dat je er supper voorzichtig mee was?

    Vast wel


    (Be)lieve in (you)rself

    denk t wel...

    Alleen niet met roze uggs, heb ze niet, hoef ze niet :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jaa, maar niet met schoenen, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh my god kill it

    mn nieuwe arm covers met kant. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taize schreef:
    Jaa, maar niet met schoenen, haha.


    comfort in c h a o s

    Ewww D:
    Roze uggs <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Taize schreef:
    Jaa, maar niet met schoenen, haha.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, met mijn iPhone. (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    haha, ik wil wel een foto zien van je uggs? : )

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:46 ]


    <3

    tomismijn schreef:
    ik heb toen 30 meter gefietst ben gestopt heb me uggs uit gedaan heb ze in me fietstas gedaan en ben op me sokken verder gegaan omdat ik door plassen moest fietsen.

    Are you kidding me? :')

    OT: Ja, toen ik net de handtekeningen had van de gitarist en drummer van Queen, was ik daar echt overdreven voorzichtig mee. x)


    ars moriendi

    nop., als ik iets nieuws heb ben ik er de eerste paar dagen supoer voorzichtig mee, maar dat vergeet ik al snel weer., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uggs zijn gewoon schoenen hoor, koop ze dan niet als ze niet wil dragen als het regent :W


    -

    leuk toch?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Spuit ze dan ook gewoon in? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Spuit ze dan ook gewoon in? :')





    +1000


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."