• ik heb dus roze uggs ze zijn echt vet schattig en me alles dus ik ben er heel voorzichtig mee.
    vandaag had ik ze weer is aan naar school, maar toen ik dus naar huis fietste regende het.
    ik heb toen 30 meter gefietst ben gestopt heb me uggs uit gedaan heb ze in me fietstas gedaan en ben op me sokken verder gegaan omdat ik door plassen moest fietsen.

    ben jij ook wel eens zo blij geweest met iets dat je er supper voorzichtig mee was?

    Roze uggs!:Y) Zalig!
    Hmmm, niet dat ik weet. Ik ben niet zo zorgzaam in het algemeen.


    effort never betrays you

    Roze uuuuuuuuuuuuuuuuuuggs ! Hebbuh hebbuh hebbuh! *O*
    Ik heb net nieuwe (dure) mooie, leuke panties gekocht en ik draag er altijd een extra paar sokken over aan zodat de stukjes aan de bal van mijn voet niet snel openrijten of dat er een gat in komt te staan. I love them (en ze zitten hemeeeuls). <3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het nog niet met schoenen gehad maar wel met mijn telefoon. Vooral inderdaad op de fiets in de regen.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Genius schreef:
    Uggs zijn gewoon schoenen hoor, koop ze dan niet als ze niet wil dragen als het regent :W


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    UggS?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RainbowDash schreef:




    Zo herkenbaar xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    BleedingHate schreef:
    OMG!
    vast wel.. weet alleen nu even niet waarmee XD telt een leven wezen ook? zo ja: mijn hamsters Jake en Bella


    You are kidding, right?
    Jake and Bella.
    Serieus? Noem ze dan Otje en Bruno, zoals die van mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt