• ik heb dus roze uggs ze zijn echt vet schattig en me alles dus ik ben er heel voorzichtig mee.
    vandaag had ik ze weer is aan naar school, maar toen ik dus naar huis fietste regende het.
    ik heb toen 30 meter gefietst ben gestopt heb me uggs uit gedaan heb ze in me fietstas gedaan en ben op me sokken verder gegaan omdat ik door plassen moest fietsen.

    ben jij ook wel eens zo blij geweest met iets dat je er supper voorzichtig mee was?

    Lol. Sorry, maar ik vind dat vet lelijk!
    Bij ons liep er een eerstejaartje daarmee rond. Serieus. Niet. Ieuw.

    Hoedanook, neen, ik kan me niets bedenken.
    Mijn nieuwe boeken, ofzo?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja zeker, mijn iphone
    En toen viel de een week later op de grond :O Erge beschadiging dus nu weer een nieuwe want hij is verzekerd (nerd)

    OMG!
    vast wel.. weet alleen nu even niet waarmee XD telt een leven wezen ook? zo ja: mijn hamsters Jake en Bella


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    weetje heel stiekem ben ik ook nog wel zo gek om precies t zelfde te doen als jou x'D


    dream, dare, fly!

    Reassurance schreef:
    Spuit ze dan ook gewoon in? :')


    Ex astris, sciencia

    Reassurance schreef:
    Spuit ze dan ook gewoon in? :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hm, in het begin ben ik wel voorzichtig met nieuwe spullen, maar meestal hou ik dat niet lang vol.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Reassurance schreef:
    Spuit ze dan ook gewoon in? :')


    he t gaat er meer om dat ze niet vies worden want dan zijn ze gelijk lelijk

    Oh. My. God.
    Roze uggs? o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    tomismijn schreef:
    (...)

    he t gaat er meer om dat ze niet vies worden want dan zijn ze gelijk lelijk

    Zet ze dan in een glazen kast zodat je er elke dag naar kan kijken :W


    -

    DarkTimes schreef:
    Vast wel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik had eens grote blaren op mijn voet door nieuwe ballerina's, onderweg (een reisje te voet van 10 minuten) had ik ze uit gedaan.


    Owl you need is love.

    Genius schreef:
    (...)
    Zet ze dan in een glazen kast zodat je er elke dag naar kan kijken :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ben ik de enige die Uggs echt lelijk vind? Als pantoffels zijn ze nog oké, maar als echte schoenen vind ik ze echt niet mooi. & ik ben wel altijd voorzichtig met nieuwe kleren, tot ze niet meer nieuw zijn. (:


    Save me from myself.

    Reassurance schreef:
    Spuit ze dan ook gewoon in? :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.