• Mijn nicht Kimberly, 19 jaar, heeft een auto-ongeluk gehad 3 weken geleden.
    Ze was met haar vriendje en 2 vrienden naar een fuif geweest, en ze waren alle vier zat. Toen zijn ze over kop gegaan, de voorruit barstte, de achterruit,... De deur zat klem, dus mijn nicht trappen tot die open ging. Toen vluchtte ze naar het dichtsbijzijnde huis. Haar armen, schouder, rug, zaten vol schrammen en glas. Zij en die 2 vrienden zijn toen gevlucht, dat vriendje bleef bij de auto omdat het zijn schuld was.

    Nu is het gisteren pas uitgekomen. Het stond in de krant, kwam op het nieuws, de politie kwam bij hen thuis maar technisch gezien had zij niets misdaan. Ze zweeg tegen haar ouders en de familie, maar Kimberly droeg sjalen en lange truien (En het is zomer dus dat viel op x]). Uiteindelijk kwamen ze erachter.

    Het gebeurde trouwens op de boomsesteenweg.
    Maar dus, ze was bijna dood geweest. *Sigh*
    Ik schrok me een hoedje toen ik het hoorde 10 minuten geleden. Ik tril nu helemaal, gewoon van de schok.


    Don't walk away and leave without a reason.

    O-o
    Omgosh, dat is heftig. :/
    Sterkte


    You'll never dream alone. <3

    Woow daar schrik je inderdaad van en helemaal als het in je familie is! Ö
    Sterkte

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 13:54 ]


    dream, dare, fly!

    Ja dat kan ik me voorstellen. Heftig ö.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ze is net bij ons.
    Jezus, ik durf er niet naar te kijken.
    Sommige sneeën zijn zo diep.
    (huil)


    Don't walk away and leave without a reason.

    O gott, sterkte. (flower)
    Maar laat het wel niet opvallen, want straks denkt ze nog dat je vies van haar bent. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ze weet dat ik niet vies van haar ben.
    Wij deden, tot vorig jaar, alles samen.
    Zij was de enige van de familie (van de kleinkinderen) die een beetje vriendelijk was tegen mij, die mij zelfs beschermde in de lagere school toen de andere kinderen stenen naar mij gooiden.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Wow, dan is het wel vet balen dat het iemand is, die zo dicht in bij je hart ligt. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Jha idd
    *Sigh*


    Don't walk away and leave without a reason.

    Wow ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb besloten
    - Naar aanleiding van het ongeluk en de herinneringen die het oproept-
    een autobiografisch verhaal te schrijven.
    Van de basisschool het vierde jaar tot nu, waarin de pesterijen enorm toenamen en ik alle houvast verloor


    Don't walk away and leave without a reason.

    Heftig.
    Sterkte. (flower)