• Desire en ik gaan samen een verhaal schrijven! We hebben onze twee beste ideeën eruit gehaald en nu willen we jullie laten kiezen welke het wordt! Geef even aan waarom je ze niet of wel zou lezen en welke je favoriet.
    Thanks a lot!


    The chosen one
    Het is een nieuw schooljaar op Hogwarts. Niemand weet wat er dit jaar te gebeuren staat. Nieuwe en onwaarschijnlijke vriendschappen zullen gesloten worden. Hermoine Granger kan haar gevoelens voor Draco Malfoy niet langer onderdrukken, hoewel ze daarmee Harry en Ron zal laten vallen, tot haar grote spijt. Op het moment dat ze het hem vertelt, opent zich een nieuwe hel op Hogwarts. Verschillende studenten van verschillende afdelingen worden vermoord. Niemand weet hoe, maar alleen de sterkste tovenaar van iedere afdeling blijft over. Er barst een helse strijd los, iedereen moet vechten voor zijn leven. Who is the chosen one?


    Stalkers untill the end
    Milou wordt van de een op andere dag door een vreemd iemand gestalkt. Ze heeft het idee dat ´s nachts mensen haar huis binnen komen, dingen stuk maken, ze ontvangt dreigbrieven, durft niet meer over straatven voelt zich niet meer veilig. De politie denkt dat het met een oude ex-vriend te maken heeft en neemt haar verhaal niet serieus. Ze krijgt geen rust in haar hoofd... Totdat de situatie volledig uit de hand loopt en alles te laat blijkt te zijn.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 16:22 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Helemaal niemand?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik vind het wel wat ongeduldig als je al na zeven minuten reageert omdat je nog geen reacties hebt gekregen. Anywayz, ik zou de tweede doen, gewoon vooral omdat ik het niet zo op fanfics heb.


    “Love is a contradiction.”

    Stalkers untill the end
    Enkel omdat ik een hekel heb aan fanfiction.
    En als jullie voor deze gaan zou ik het wel zo origineel mogelijk maken want stalkverhalen zijn opzich niet zo heel origineel.