• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Gancangah| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Sioux| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Gaat Arya Cee vermoorden nu? Weet ze dan al wie hier voor zorgt of is dat pas later, haha?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    [Gaat Arya Cee vermoorden nu? Weet ze dan al wie hier voor zorgt of is dat pas later, haha?]

    eerlijk denk ik dat ze dat zei omdat Cee Damian ook leuk vind en dat is half Arya's vriendje en dat ze Cee daarom gaat 'vermoorden'

    Arya

    "Goed geslapen?" vraagt Gale kalm. Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd. Ze kijkt me even aan om dan weer naar Josey te kijken.
    "Heb je mijn idee al verteld?" vraagt ze dan.
    "Wat, daarbinnen? Bij de anderen? Zie ik er dom uit? Nee, geef daar maar geen antwoord op." Op het einde van mijn geratel blijft van mijn woorden slechts een vaag gemompel over.

    [Dingdingding, we have a winner. Sioux, je wint een hondsdolle hamster :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [(yeah) vet een hondsdolle hamster, altijd al willen hebben. had even eerder gezegd dat het een wedstrijd was had je niet zolang hoeven wachtenxD]

    Abigale
    Ik frons mijn wenkbrauwen even als ik het wilde geratel van Arya hoor, op de helft laat ik het aan me voorbij gaan en zucht diep. Een slechte slaap zorgde er nou niet bepaald voor dat ik vrolijk werd.
    "Ik zie dat als een nee," Even haal ik mijn hand door mijn donkerbruine haar en kijk dan weer naar Josey. "Mijn idee was dus om weg te gaan van de rest, dan blijven we met z'n drieën over en gaan we opzoek naar die verdomde sleutels, misschien dat er nog wat informatie is over de vorige bewoners of zo. Je weet maar nooit." Vat ik kort samen en kijk dan weer naar Arya.
    "Nou, wat vind je ervan?" Even wacht ik af. "Goed plan?"

    [Ah, een hondsdolle hamster, vet man.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya

    Gezien ik onderhand een beetje gek word van Gale's nonchalante houding besluit ik maar even in gedachten te verzinken. Al snel merk ik dat ik er ook niet bepaald vrolijker van word en kijk dan maar met tegenzin opnieuw naar Gale.
    "...nog wat informatie is over de vorige bewoners of zo. Je weet maar nooit."
    Plots is haar blik op mij gericht.
    "Nou, wat vind je ervan?... Goed plan?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar Josey.
    "Als Jo het er mee eens is, ik heb momenteel niks beters te doen," mompel ik licht geïrriteerd. Het is niet Gale's schuld, niet echt, maar ik moet er ergens mee heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josey

    Arya houdt haar vinger voor haar lippen ten teken dat ik stil moet zijn en wenkt me vervolgens mee naar buiten. Nog een beetje versuft door mijn nare droom volg ik haar en kijk tussendoor even om me heen om te kijken waar de rest is. 'Gaat het?' vraagt ze me terwijl we naar Gale toe lopen. 'Ja, denk het wel,' antwoord ik. 'Goed geslapen?'vraagt Gale me waarop ik haar even met een zuur gezicht aankijk. 'Prima,' reageerde ik kort. 'Heb je mijn idee al verteld?' vraagt Gale dan, nadat ze even van Arya naar mij keek. 'Wat, daarbinnen? Bij de andere? Zie ik er dom uit? Nee, geef daar maar geen anntwoord op,' reageerd Arya, op het einde vaag mompelend. Niet begrijpend kijk ik van haar naar Gale. 'Ik zie dat als een nee,' zegt ze en haalt even haar hand door haar haren terwijl ze weer naar mij kijkt. 'Mijn idee was dus om weg te gaan van de rest, dan blijven we met z'n drieën over en gaan we opzoek naar die verdomde sleutels, misschien dat er nog wat informatie is over de vorige bewoners ofzo. Je weet maar nooit,' zegt ze en kijkt dan weer even naar Arya terwijl ik even een bedenkelijk gezicht trek. 'Nou, wat vind je ervan? Goed plan?' vraagt ze na een paar minuten. 'Als Jo het er mee eens is, ik heb momenteel niks beters te doen,' mompelt Arya met een lichte geïrriteerde ondertoon. 'Lijkt me inderdaad een goed plan. Op die manier zijn we hier waarschijnlijk ook sneller weg als dat we de halve groep meenemen,' antwoord ik en wrijf nog even een keer over mijn slapen. De onrustige slaap had me hoofdpijn bezorgt. 'Dus, we gaan er nu maar meteen vandoor? Voordat de rest dadelijk wakker wordt.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Arya

    Josey wrijft een keer over haar slapen.
    "Dus, we gaan er nu maar meteen vandoor? Voordat de rest dadelijk wakker wordt."
    "Ik zou voorstellen om de boeken te doorbladeren maar die heb ik half vernield en er is me niks opgevallen," geef ik gegeneerd toe. "Dus waar beginnen we?" vraag ik terwijl ik mijn blik tussen de andere meisjes laat glijden? Het voelt goed om terug iets te doen te hebben niet niet eindeloos te moeten ronddolen met enkel mijn gedachten als gezelschap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abigale
    Tevreden kijk ik Josey aan en wendt mijn gezicht naar Arya die over de boekencollectie begint.
    "Misschien dat er nog wat spullen liggen in lades, misschien achter kasten?" Ik denk even terug aan gisteren. We hadden meer spullen moeten verschuiven om aan een mes te komen, dus misschien was daar ook wel informatie te vinden.
    "Moeten we alle messen trouwens meenemen of gunnen we de rest ook wat?" Ik wijs naar de kamer waar we nog geslapen hebben en bijt nerveus op mijn lip.
    "Zeg het maar,"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Josey

    De helft van wat Arya of Gale zeiden ging langs me heen, het enige wat me bij bleef was over de messen.'Nou laten we ze niet achter laten zonder enige bescherming. Als we alle drie een eigen mes hebben moet dat voldoende zijn, niet waar?' reageerde ik. 'Hebben jullie al een mes?' vroeg ik daarna terwijl ik richting de slaapkamer liep om de mijne te halen. Ik probeerde ondertussen mijn hoofd helder te krijgen, de hoofdpijn bemoeilijkte mijn gedachten en dat was iets wat ik nu echt niet kon gebruiken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Arya

    Ik ben het meteen akkoord met wat Josey zegt en knik hevig.
    "Hebben jullie al een mes?"
    Automatisch laat ik mijn hand in mijn laars glijden om te voelen of mijn gevonden dolk er nog zit. Check.
    "Nu zou er nog een dramatisch muziekje moeten spelen terwijl we zwarte lijnen als strijdteken op ons gezicht trekken," probeer ik de sfeer iets luchtiger te krijgen tussen Gale en mij terwijl we wachten tot Josey terug is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cymbeline
    'Hm. Ik wel. Ik zie passie, eerlijkheid, een ragfijne additude en zelfs de lichte blosjes op je wangen staan je leuk.' Glimlach ik hoofdschuddend, waarna ik een hand door mijn haren haal. 'En ik weet zeker dat als je hier uit bent, alles weer oké is. Je hoeft alleen niet om mij te denken.' Zeg ik zachtjes. 'De buitenwereld is nooit iets voor me geweest. Ik wens je succes.' Zeg ik zacht, waarna ik me opnieuw in de fauteuil nestelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Damian-
    Cee zei iets vaags over de buitenwereld maar ik begreep er weinig van. 'lijkt de echte Damian eigenlijk op je broer?' vraag ik per ongeluk. Ik zucht even na de vraag. Snel concentreet ik me weer op mijn handen. Ik haal voorzichtig de coolpacks weg en bekijk de schade. Het valt allemaal reuze mee zo te zien. Bij een muur doet het meer pijn.

    Abigale
    "Hebben jullie al een mes?" Hoor ik Josey zeggen, ik klem mijn dolk nog steviger in mijn handen zodat mijn knokkels wit worden, dan zie ik Josey de kamer uit lopen, zodat Arya en ik alleen overblijven. Een kille stilte begint, totdat Arya wat zegt.
    "Nu zou er nog een dramatisch muziekje moeten spelen terwijl we zwarte lijnen als strijdteken op ons gezicht trekken," Ik merk dat ze er het allerbeste van probeert te maken, een grijns komt er op mijn lippen te staan, terwijl ik in mijn broekzak wroet. Geen oogpotlood, jammer. Het was in ieder geval het proberen waard. Ik kijk even rond in de badkamer waar we staan en bespeur de lades. Helaas, geen cosmeticaproducten. Ik haal mijn schouders even op.
    "Het was het proberen waard om iets te zoeken,"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya

    Ik sta Gale vragend aan te kijken terwijl ze iets zoekt.
    "Het was het proberen waard om iets te zoeken," zegt ze schouderophalend.
    Ik moet oprecht lachen wanneer ik besef waarnaar ze precies op zoek was. Ik schud mijn hoofd.
    "Als ik begin te freaken, zeg me dat dan gewoon," zeg ik zachtjes na enige stilte. "Ik ben nogal extreem in mijn emoties en ik- ik kan het niet altijd helpen," voeg ik er rustig aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.