• laatst kreeg ik een mailtje van mijn danslerares, haar vriend uit hongarije was geintresseerd in mijn ballet kunsten. hij vond dat ik mijn spitzen en lichaam perfect onder de knie heb. en hij wou naar mijn dansvoorstelling komen kijken. ik dans daarin met mijn partner andré en we doen de "black angel" zo heet de dans. de verhaallijn is heel mooi en emotioneel. over een meisje die dood gaat en gerezen word door een duivel omdat hij zijn liefde voor een engel wil verklaren ofzo? (heel raar)

    daar begon het mee.

    de volgende ochtend kwam ik natuurlijk heel enthousiast op school ik omhelse mijn vriendinnen en vertelde ze het geweldige nieuws. mijn ene vriendin turnt ( en wil graag dansen ) mijn andere vriendin doet aan voltige (en wil ook graag dansen ) ik zag hoe ze me jaloers aankeken dus ik rende naar mijn andere vriendin die razend enthousiast voor me was.

    dan nog iets. mijn ouders zijn gescheiden en ik ben roemeens mijn moeder is weer naar roemenie gegaan en ik woon met mijn vader/ zus/ broer/ zusje/ broertje/ mezelf in een landhuis met veel paarden en een danskelder. dansen is ons leven en paardrijden ook. mijn vader heeft ook veel designer dingen, en wij dus ook. mijn vriendinnen noemen me heel erg verwend.

    iedereen zegt dat ze jaloers zijn, maar ik gedraag me helemaal niet verwend. ik heb gewoon alleen veel aanleg om ballerina te zijn, ik heb een goedverdienende vader. en heb 3 eigen paarden. hoezo ben ik dan verwend?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Je hebt het zo te horen goed, maar ik vind je alleen verwend als je er mee te koop gaat lopen. En uit wat ik lees ben je zo niet. :'D
    & Super leuk voor je! _O_

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 20:32 ]

    Taubenfeld schreef:
    Je hebt het zo te horen goed, maar ik vind je alleen verwend als je er mee te koop gaat lopen. En uit wat ik lees ben je zo niet. :'D
    & Super leuk voor je! _O_


    i put the fun in funeral

    Tsjah... als je er een beetje mee te koop loopt, kan ik me dat best voorstellen. sommige mensen moeten gewoon hard werken voor hun spullen, en krijgen neit alles van hun ouders, dus ja.

    Ik ken je niet,. dus kan niet oordelen of je verwend bent of niet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stiekem ben ik nu ook best jaloers :"D
    -Over dat dansgedeelte bedoel ik

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 20:33 ]


    Let it come and let it be

    Omdat niet iedereen 3 eigen paarden heeft misschien? :'D


    -

    Taubenfeld schreef:
    Je hebt het zo te horen goed, maar ik vind je alleen verwend als je er mee te koop gaat lopen. En uit wat ik lees ben je zo niet. :'D
    & Super leuk voor je! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Even om eerlijk te zijn; ik vind dat je best verwend bent, ja, omdat je drie eigen paarden hebt. Ik neem aan dat je ze niet zelf hebt betaald?
    Maar dat van dat ballet vind ik best wel vet. *O*

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 20:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Opzich, ik kan het wel begrijpen. Ik bedoel, niet iedereen heeft 3 paarden, een aparte danskelder en designerkleding. Maar goed, het gaat om de manier hoe je er mee omgaat(:

    Maar dat van ballet heeft niets met verwend zijn te maken, je hebt er gewoon aanleg voor, of je hebt het niet. Dat is gewoon echt super tof(:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je beseft je goed wat je allemaal hebt, en kunt.
    Uit de manier waarop jij praat is voor mij op te maken dat je daar niet echt te koop mee loopt.
    Maar kijk wel uit dat je dingen niet voor makkelijk gaat zien. Dat kan voor anderen niet zo zijn.


    I'm in love with you and all your little things

    Escritura schreef:
    Tsjah... als je er een beetje mee te koop loopt, kan ik me dat best voorstellen. sommige mensen moeten gewoon hard werken voor hun spullen, en krijgen neit alles van hun ouders, dus ja.

    Ik ken je niet,. dus kan niet oordelen of je verwend bent of niet

    ^
    This.


    No growth of the heart is ever a waste

    Taubenfeld schreef:
    Je hebt het zo te horen goed, maar ik vind je alleen verwend als je er mee te koop gaat lopen. En uit wat ik lees ben je zo niet. :'D
    & Super leuk voor je! _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat ze je verwend vinden kan ik wel begrijpen, maar dat is iets om trots op te zijn, haha. Ik ben ook verwend.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je zou uit die uitleg hierboven kunnen concluderen dat je verwent bent, maar ik kan niet oordelen of dat echt zo is. En sowieso vind ik dat dat dansen er niets mee te maken hebben en dat het best slechte vriendinnen zijn als ze je dat plezier niet gunnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik denk niet dat jij zo'n persoon bent die echt heel veel koop en dan ben je verwend je moet wel hard werken aan ballet en dat doe je niet 1,2,3 ;3


    Shoganai i ne~

    Taize schreef:
    Dat ze je verwend vinden kan ik wel begrijpen, maar dat is iets om trots op te zijn, haha. Ik ben ook verwend.


    dit en zolang je er niet mee te koop loopt en zo is het goed