• laatst kreeg ik een mailtje van mijn danslerares, haar vriend uit hongarije was geintresseerd in mijn ballet kunsten. hij vond dat ik mijn spitzen en lichaam perfect onder de knie heb. en hij wou naar mijn dansvoorstelling komen kijken. ik dans daarin met mijn partner andré en we doen de "black angel" zo heet de dans. de verhaallijn is heel mooi en emotioneel. over een meisje die dood gaat en gerezen word door een duivel omdat hij zijn liefde voor een engel wil verklaren ofzo? (heel raar)

    daar begon het mee.

    de volgende ochtend kwam ik natuurlijk heel enthousiast op school ik omhelse mijn vriendinnen en vertelde ze het geweldige nieuws. mijn ene vriendin turnt ( en wil graag dansen ) mijn andere vriendin doet aan voltige (en wil ook graag dansen ) ik zag hoe ze me jaloers aankeken dus ik rende naar mijn andere vriendin die razend enthousiast voor me was.

    dan nog iets. mijn ouders zijn gescheiden en ik ben roemeens mijn moeder is weer naar roemenie gegaan en ik woon met mijn vader/ zus/ broer/ zusje/ broertje/ mezelf in een landhuis met veel paarden en een danskelder. dansen is ons leven en paardrijden ook. mijn vader heeft ook veel designer dingen, en wij dus ook. mijn vriendinnen noemen me heel erg verwend.

    iedereen zegt dat ze jaloers zijn, maar ik gedraag me helemaal niet verwend. ik heb gewoon alleen veel aanleg om ballerina te zijn, ik heb een goedverdienende vader. en heb 3 eigen paarden. hoezo ben ik dan verwend?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Wandering schreef:
    Opzich, ik kan het wel begrijpen. Ik bedoel, niet iedereen heeft 3 paarden, een aparte danskelder en designerkleding. Maar goed, het gaat om de manier hoe je er mee omgaat(:

    Maar dat van ballet heeft niets met verwend zijn te maken, je hebt er gewoon aanleg voor, of je hebt het niet. Dat is gewoon echt super tof(:


    Dit + dat ik jaloers ben op jouw danscarrière!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Escritura schreef:
    Tsjah... als je er een beetje mee te koop loopt, kan ik me dat best voorstellen. sommige mensen moeten gewoon hard werken voor hun spullen, en krijgen neit alles van hun ouders, dus ja.

    Ik ken je niet,. dus kan niet oordelen of je verwend bent of niet


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wandering schreef:
    Opzich, ik kan het wel begrijpen. Ik bedoel, niet iedereen heeft 3 paarden, een aparte danskelder en designerkleding. Maar goed, het gaat om de manier hoe je er mee omgaat(:

    Maar dat van ballet heeft niets met verwend zijn te maken, je hebt er gewoon aanleg voor, of je hebt het niet. Dat is gewoon echt super tof(:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Drie paarden? Dat is niet niets! Ik weet wat één zo'n dier allemaal eet qua hooi, bieten. Laat staan qua onderhoud. *Damn, daarvoor moet je toch wel wat tijd en geld voor hebben*
    -> Daardoor ben je nog niet verwend.

    En ach, tot op een bepaalde hoogte zou ik ook wel jaloers zijn mocht een vriendin zoiets mogen doen (toch zou ik blij zijn) Begrijpelijk toch?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @ iedereen.

    ik loop niet te pronken met het feit dat mijn vader rijk is en ik dure spullen heb enzo.
    natuurlijk vind ik het aan de ene kant ook echt heel fijn. ik heb 3 lieve paarden waar ik voor zorg en waar ik al mijn liefde aan schenk. (die ik idd niet zelf betaal)

    maar aan de andere kant ben ik er niet blij mee. mensen trekken snel een vooroordeel over mij en sommige gaan liever niet bij ons "groepje" staan omdat ze bang zijn dat ze minderwaardig zijn heb ik gehoord.

    ik heb dus ook mijn eigen problemen. ik kan niet goed leren enzo. dat zou ik graag beter kunnen.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Aquila schreef:
    Drie paarden? Dat is niet niets! Ik weet wat één zo'n dier allemaal eet qua hooi, bieten. Laat staan qua onderhoud. *Damn, daarvoor moet je toch wel wat tijd en geld voor hebben*
    -> Daardoor ben je nog niet verwend.

    En ach, tot op een bepaalde hoogte zou ik ook wel jaloers zijn mocht een vriendin zoiets mogen doen (toch zou ik blij zijn) Begrijpelijk toch?


    aha ook paard.

    ik moet wel de stallen uitmesten zelf hoor dat heb ik net nog gedaan met mijn zus. en ik moet werken voor wat ik heb, en dat doe ik ook (:


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Genius schreef:
    Omdat niet iedereen 3 eigen paarden heeft misschien? :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    Omdat niet iedereen 3 eigen paarden heeft misschien? :'D

    Mijn nicht heeft twee paarden (volwassen + veulen) en 4 pony's en ik vind haar verwend, haha. Ze is een beetje zoals jij, dure kledij, goed in paardrijden, groot huis (geen landhuis) en ik vind haar verwend, maar ze loopt er niet mee te koop. Dus dan heb ik er totaal geen problemen mee (: Al ben ik natuurlijk wel jaloers, haha.
    Dus zolang jij dat niet doet, vind ik daar persoonlijk niets erg aan. Al vind ik je wel verwend..

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -toch ben ik jaloers-
    Maar het is niet eerlijk van je vriendinnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wandering schreef:
    Opzich, ik kan het wel begrijpen. Ik bedoel, niet iedereen heeft 3 paarden, een aparte danskelder en designerkleding. Maar goed, het gaat om de manier hoe je er mee omgaat(:

    Maar dat van ballet heeft niets met verwend zijn te maken, je hebt er gewoon aanleg voor, of je hebt het niet. Dat is gewoon echt super tof(:


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Countenance schreef:
    Stiekem ben ik nu ook best jaloers :"D
    -Over dat dansgedeelte bedoel ik


    Ben zo blij wanneer ik over een paar maanden van hockey afga, om op dansen te kunnen. Ik ga niet eerder van hockey omdat dat dus best wel lullig is voor de rest van je team, maar stiekem vind ik er helemaal niks meer aan, en wil ik gwn op dansen.

    En over de rest. Tja... de ene is nou eenmaal rijker dan de ander. Bij ons thuis moet heel erg op de financiën gelet worden, maar ik word echt niet jaloers van mensen die wel veel dingen hebben, of bijv. 3 eigen paarden, want ik zou niet eens weten wat ik er allemaal mee moest xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het gemeen van je vriendinnen dat ze je deze succes niet gunnen. Ook al ben je rijk of zou je verwent zijn, een vriendin hoort blij voor je te zijn als je succes hebt, net zoals ze het je horen te gunnen dat je rijk en verwent bent. Zolang je je rijkdom en de liefde van je vader niet misbruikt vind ik dat je het allemaal meer als verdient.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    En ik vraag me dan af: wat doet jouw vader voor beroep? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beter verwend dan verwaarloosd *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John