• laatst kreeg ik een mailtje van mijn danslerares, haar vriend uit hongarije was geintresseerd in mijn ballet kunsten. hij vond dat ik mijn spitzen en lichaam perfect onder de knie heb. en hij wou naar mijn dansvoorstelling komen kijken. ik dans daarin met mijn partner andré en we doen de "black angel" zo heet de dans. de verhaallijn is heel mooi en emotioneel. over een meisje die dood gaat en gerezen word door een duivel omdat hij zijn liefde voor een engel wil verklaren ofzo? (heel raar)

    daar begon het mee.

    de volgende ochtend kwam ik natuurlijk heel enthousiast op school ik omhelse mijn vriendinnen en vertelde ze het geweldige nieuws. mijn ene vriendin turnt ( en wil graag dansen ) mijn andere vriendin doet aan voltige (en wil ook graag dansen ) ik zag hoe ze me jaloers aankeken dus ik rende naar mijn andere vriendin die razend enthousiast voor me was.

    dan nog iets. mijn ouders zijn gescheiden en ik ben roemeens mijn moeder is weer naar roemenie gegaan en ik woon met mijn vader/ zus/ broer/ zusje/ broertje/ mezelf in een landhuis met veel paarden en een danskelder. dansen is ons leven en paardrijden ook. mijn vader heeft ook veel designer dingen, en wij dus ook. mijn vriendinnen noemen me heel erg verwend.

    iedereen zegt dat ze jaloers zijn, maar ik gedraag me helemaal niet verwend. ik heb gewoon alleen veel aanleg om ballerina te zijn, ik heb een goedverdienende vader. en heb 3 eigen paarden. hoezo ben ik dan verwend?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    OMG AWESOMEEEEEEEEEEE!


    Owl you need is love.

    Templesmith schreef:
    En ik vraag me dan af: wat doet jouw vader voor beroep? (wbw)
    Mijne is Spelmaker (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ballerina's mogen toch geen paardrijden? Afijn, ik heb ook alles wat mijn hartje begeert, dus vind ik je niet verwend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Taubenfeld schreef:
    Je hebt het zo te horen goed, maar ik vind je alleen verwend als je er mee te koop gaat lopen. En uit wat ik lees ben je zo niet. :'D
    & Super leuk voor je! _O_


    Bad decisions make good stories.

    3 paarden? Geef er een aan mij graag... :W

    Maar ik vind niet dat je verwend bent hoor, het leven zit je gewoon goed. Denk ik zo..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb gewoon alleen veel aanleg om ballerina te zijn, ik heb een goedverdienende vader. en heb 3 eigen paarden. hoezo ben ik dan verwend?

    hahaha :W
    ach, als je er zelf maar trots op bent :3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik doe ook aan dansen, dit jaar had ik auditie gedaan voor So You Think You Can Dance, en ik ben naar Bootcamp gestuurd. Yay me. (:

    Escritura schreef:
    Tsjah... als je er een beetje mee te koop loopt, kan ik me dat best voorstellen. sommige mensen moeten gewoon hard werken voor hun spullen, en krijgen neit alles van hun ouders, dus ja.

    Ik ken je niet,. dus kan niet oordelen of je verwend bent of niet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Templesmith schreef:
    En ik vraag me dan af: wat doet jouw vader voor beroep? (wbw)


    mijn vader had vroeger een eigen bedrijf, dat veel geld opleverde (nu faillied, omdat hij ons belangrijker vond) daarna hadden we een hengstenfokkerij. met mijn ( ex stiefmoeder) wat vrijlang geduurd heeft. maar dat ging uit en zij nam het bedrijf dus mee. nu is mijn vader textschrijver. waar hij veel mee verdient. maar in het verleden is veel verdient. ( en natuurlijk erfenissen ) ik kom uit een adele famillie met veel erfenis. dus dat helpt ook mee


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Priemgetal schreef:
    Ballerina's mogen toch geen paardrijden? Afijn, ik heb ook alles wat mijn hartje begeert, dus vind ik je niet verwend.


    nee van nature is dat niet gezond, maar ik doe het gewooon. ik heb van mijn biologische moeder veel ballet (talent) om het zo maar even te noemen geerfd. en mijn paardrijkunsten zijn niet perfect maar ik vind het leuk om te doen. voor de dans ben ik voor het paardrijden mijn zus, (die ook eigen paarden heeft) ik doe het voor de lol. waarom ik er 3 heb, ik heb werkelijk geen idee. maar ze zijn superlief. dustjaa


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik vind je wel verwend ja, met alles wat je hebt. Als je kijkt na andere mensen die nog niet eens de eindjes aan mekaar kunnen knopen elke maand. Vind je het gek dat je vrienden soms jaloers zijn, dat ben ik soms ook terwijl ik echt niet arm ben.
    Verwend ben je wel, maar dat hoef geen probleem te zijn als je je normaal gedraagt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ik vind je wel verwend ja, met alles wat je hebt. Als je kijkt na andere mensen die nog niet eens de eindjes aan mekaar kunnen knopen elke maand. Vind je het gek dat je vrienden soms jaloers zijn, dat ben ik soms ook terwijl ik echt niet arm ben.
    Verwend ben je wel, maar dat hoef geen probleem te zijn als je je normaal gedraagt.


    ja iknow. maar mijn vriendin haar ouders zitten goed in het geld ook groot huis sportauto. (die wij niet hebben xd) wij hebben een range rover voor de trailer. ik hou er ook echt wel rekening mee met anderen. ik wil niet arrogant en verwent overkomen. en ik gedraag me ook echt niet zo want dat vind ik echt afschuwelijk. zoals mijn vriendin waarvan de ouders wat minder in het geld zitten vroeg vandaag, wat ruik je lekker welk geurtje? ik zei dankjewel. en ging er verder niet op in omdat ik weet dat zij er jaloers van word xd


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik ga je niet beoordelen hoor. Ik vind het echt mega toff voor je.. Had ik zelf ook maar rijke vader. xD Nee grapje. Ik zelf ben al gelukkig wat ik heb..

    Maar toch ben ik klein beetje jaloers omdat je gewoon drie paarden heb, maar ik vind het ook harstikke leeuk voor je :D
    Ik hoop dat je heeel ver komt met Ballet ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Headbang schreef:
    Even om eerlijk te zijn; ik vind dat je best verwend bent, ja, omdat je drie eigen paarden hebt. Ik neem aan dat je ze niet zelf hebt betaald?
    Maar dat van dat ballet vind ik best wel vet. *O*


    &

    Wandering schreef:
    Opzich, ik kan het wel begrijpen. Ik bedoel, niet iedereen heeft 3 paarden, een aparte danskelder en designerkleding. Maar goed, het gaat om de manier hoe je er mee omgaat(:

    Maar dat van ballet heeft niets met verwend zijn te maken, je hebt er gewoon aanleg voor, of je hebt het niet. Dat is gewoon echt super tof(:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Countenance schreef:
    Stiekem ben ik nu ook best jaloers :"D
    -Over dat dansgedeelte bedoel ik


    comfort in c h a o s