• Mijn laptop doet het niet meer helemaal, dus was mama zo lief om haar laptop mee te nemen voor haar werk, zodat ik alsnog iets kon doen. En hij is zo roze haha.


    Maar ik vind hem wel gaaf. :'D En hij is snel, veel sneller dan ik gewend ben van mijn krakkemikkige laptopje.


    Your make-up is terrible

    Omygod, ik vind hem echt leuk. Ik wil hem. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Omygod, ik vind hem echt leuk. Ik wil hem. (:

    Cinna schreef:
    Omygod, ik vind hem echt leuk. Ik wil hem. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Koop hem over 8D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is best wel vet. Die van mij is saai zwart, hahah.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Echt een laptop voor Niksel ;p
    Lief van haar dat je hem mag gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightlock schreef:
    Dat is best wel vet. Die van mij is saai zwart, hahah.:W


    Die van mij is normaal grijs, met een huge Spongebob sticker erop.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een roze Macbook :Y) Voor school. Helaas is hij nu stuk (no_chears)


    To infinity and beyond •

    >It's Dell.
    >It's fucking PINK.


    Implying dat ik dat nooit zo kopen noch zou ik het gebruiken. Ben blij met m'n Mac. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    >It's Dell.
    >It's fucking PINK.


    Implying dat ik dat nooit zo kopen noch zou ik het gebruiken. Ben blij met m'n Mac. *O*


    Nounou, ik ben heel blij dat ik hem als vervanging kan gebruiken zo af en toe. :/
    Mijn eigen laptop valt namelijk elke keer uit, is de traagste en oudst levende laptop op aarde (een Dell natuurlijk) en de ventilator heeft het bijna opgegeven, hij piept en maakt geluiden alsof het een auto is. Misschien is hij wel jaloers op auto's.
    Nouja, geld voor een Macbook heb ik niet, dus ga ik voor een Packard Bell, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nounou, ik ben heel blij dat ik hem als vervanging kan gebruiken zo af en toe. :/
    Mijn eigen laptop valt namelijk elke keer uit, is de traagste en oudst levende laptop op aarde (een Dell natuurlijk) en de ventilator heeft het bijna opgegeven, hij piept en maakt geluiden alsof het een auto is. Misschien is hij wel jaloers op auto's.
    Nouja, geld voor een Macbook heb ik niet, dus ga ik voor een Packard Bell, denk ik.

    Haha, ik snap 't. Heb ook een Dell gehad waarvan de oplader 'babai' zei na een half jaar. Een MacBook is ook niet voor de leut, eigenlijk. Je hebt er in principe niet zoveel aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Haha, ik snap 't. Heb ook een Dell gehad waarvan de oplader 'babai' zei na een half jaar. Een MacBook is ook niet voor de leut, eigenlijk. Je hebt er in principe niet zoveel aan.


    Ik heb ook al 3 verschillende opladers gehad voor die ene laptop en een keertje de stekker moeten vervangen. Gelukkig waren de eerste twee gratis vanwege de garantie.
    Maar op een MacBook kan je wel vertrouwen, op Dell niet zo. Net zoals HP, die zou ik ook nooit kopen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb ook al 3 verschillende opladers gehad voor die ene laptop en een keertje de stekker moeten vervangen. Gelukkig waren de eerste twee gratis vanwege de garantie.
    Maar op een MacBook kan je wel vertrouwen, op Dell niet zo. Net zoals HP, die zou ik ook nooit kopen.

    Heeft een Macbook vol met deuken aan de onderkant
    Ye, de Macs zijn betrouwbaar, maar ik had 'm ook echt nodig. Ken ook kinders die een Mac hebben omdat het een Mac was en dan gingen ze klagen dat er geen paint en zo op zat. Noh dorr.

    >Op een Macbook moet je dat kopen/illegaal downloaden.


    Anywho, mijn Dell-Oplader was zeshoekig. Kon er nergens een vinden toen hij het begaf.

    >Situatie nu: Twee laptops, een doet het, andere ligt al een jaar te verrotten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En van het weekend heb je lekker een nieuwe laptop! Nu nog een fiets :3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    En van het weekend heb je lekker een nieuwe laptop! Nu nog een fiets :3


    Hahaha die heb ik al gezocht gister maar niet gevonden.


    Your make-up is terrible