• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik ging in de houding staan toen ik mevrouw Jones aansprak.
    "Mevrouw." zei ik. Met mijn handen gebald naast mijn lichaam en mijn rug recht.
    "Zeg maar Jitse." klonk haar stem vriendelijk.
    "Ik moest van professor Joe vragen of u naar het klaslokaal wou komen. Een leerling heeft tijdens de lessen kikkers uit het biologielokaal losgelaten en gebruikte ze als doelwit voor de les.
    Ook begeleid ik Danan tot bij u, zij is een rekruut."
    Mevrouw Jones knikte.
    "Dag Dana." ze keek even naar Dana. "Ik zal maar meteen de puntjes op de i zetten." zei ze. "In de houding! Rug recht, vuisten gebald naast het lichaam en voor u kijken. Dat geld ook voor jullie." zei ze op strenge toon tegen Alex en Kathrine.

    Alex Thompson
    Ik ging in de houding staan, maar vertikte het helemaal juist te doen. Ik was geen marionet waar je even aan de touwtjes trok om hem recht te zetten. Ik ging met mijn voeten tegen elkaar staan, maar bleef verder redelijk ontspannen. Mijn hoofd stond fier rechtop, maar mijn vuisten waren niet gebald. Ik wist wel zeker dat ze het zag, maar misschien had ze meteen door dat ze met mij nog veel werk had en het niet allemaal in 1 dag kon oplossen.
    "Ok, ik zal jullie naar jullie kamers begeleiden." Ze liep voorop en we volgden haar. Ik trok mijn wenkbrauwen op naar Kathrine. 'in de houding!' mimde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik ging staan zoals de vrouw me opdroeg.
    'Dus jij bent Dana,' zei mevrouw Jones. Ze bestudeerde me goed. 'Ik heb veel goeds over je gehoord.' Ik knikte kleintjes. 'Ik ben trots dat ik je hier mag verwelkomen. Ik zie dat je Jitse al ontmoet heb, een van onze sterleerlingen.' De vrouw lachter vriendelijk. 'Ik denk dat ik jullie bij elkaar in de klas plaatst. Jullie kunnen veel van elkaar leren.' Ze keek na denkend. 'Jitse, breng Dana naar kamer 508!' Met die woorden liep ze weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ze valt best wel mee hoor." zei ik terwijl ik met Dana naar kamer 508 liep. "Ze kan echt lief zijn... Als je hoofd er bijna afgeschoten is of als er een familielid dood is of zo." mompelde ik erachter. Ik dacht na over Alex.
    "Daarom was ze net zo lief eerst: Alex zijn vader is dood." ik haalde mijn schouders op, maar had toch medelijden met die jongen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ðana
    'Ik vind haar wel aardig,' zei ik. 'Door haar zit ik hier. Ze vond dat ik hard kon rennen. Ik zou volgens haar een topspion worden.' Ik grinnikte. 'Dus toen heb ik me over laten halen en ben ik hier.' Ik haalde mijn hand door mijn haar. 'Is je hoofd een keer er bijna af geschoten?' Ik keek hem vragend maar vreemd aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lala ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Zou ik willen. Nee, ik krijg nooit iets spannend te doen. Maar ik heb vele voorbeelden gezien. Ik help af en toe in de ziekenzaal en dan komt ze soms bij iemand langs."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ze noemde je wel een sterleerling,' lachte ik. 'Ooit krijg je wel wat te doen. Dat weet ik zeker.' Ik glimlachte Jitse bemoedigend toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik hoop het." mompel ik. Ik keek naar haar glimlach en was even stil. Ik was vergeten hoe mooi ze was. Snel keek ik weg. We stonden bij Kamer 508.
    "Veel kans dat Katherine bij jou op de kamer komt." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik liep door naar de kamer die ik toegeweze, gekregen had, kamer 508. Ik zag Dana en Jitse staan. Ik liep langzaam op hun af en gaf Jitse een knuffel. 'Omdat ik je zo gemist heb.' zei ik toen om mijn actie uit te leggen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Nou, nu zal je me niet zo lang meer missen want kijk eens." ik liep naar de deur aan de overkant van de gang. "Dit is mijn kamer." lachte ik.

    Alex Thompson
    Ik was even naar toilet geweest en mevrouw Jones had Katherine naar haar kamer gestuurd.
    "En welke kamer is voor mij?" vroeg ik haar.
    Ze keek me even geringschattend aan. "Jij wordt een harde." zei ze.
    "Dat kon ik je al lang zeggen, maar nu weet ik mijn kamernummer nog steeds niet." bromde ik.
    "507."
    ik liep zonder verder nog naar haar te luisteren naar de trap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Waar kan Sarah inspringen? Ze loopt nu echt for ever alone rond xD

    Proprius schreef:
    Waar kan Sarah inspringen? Ze loopt nu echt for ever alone rond xD

    je kan langskomen
    we staan toch allemaal op de gang


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BeyondOurOwn schreef:
    (...)
    je kan langskomen
    we staan toch allemaal op de gang


    Haha oke maar dan? Komt ze gewoon zo van: HOI ? (nerd)

    Proprius schreef:
    (...)

    Haha oke maar dan? Komt ze gewoon zo van: HOI ? (nerd)

    ja
    je vind wel iets
    gewoon van hei, ik ben nieuw hier
    of zoiets


    “To live will be an awfully big adventure.”