• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Rustig, straks draai je nog van je stokje." Joe lachte uitbundig. Hij duwde me terug op het bed.
    "Ik kom gewoon kijken hoe het met je gaat." zijn grijns zei iets anders, maar ik ging er niet op in.
    "Nog nieuws van je vader?"
    Dit was onmogelijk, grof en zo een aanleiding voor een gevecht. Hij wist dat mijn ouders dood waren. Dat kon ik zien, hij wist misschien niet dat ik het heb gezien, maar dat maakte het niet minder erg.
    Ik haalde naar hem uit, maar hij ving mijn vuist met gemak op.
    "Watje, je kan me nog niet eens raken. Je slaat als een omaatje." hij grinnikte nog eens en liep toen weg. Ik liet me weer op het bed vallen, waar ik net vanaf gesprongen was en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Terwijl de tranen over mijn wangen liepen, trilden mijn handen van woede. Wat dacht die omhooggevallen boskabouter? Hij was het verdomme niet waard.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 15:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Het enige wat ik kon doen was toekijken. Toen Joe weg liep sloeg ik troostend mijn arm om de jongen heen. 'Wacht even.' zei ik. Ik liep achter Joe aan. Toen hij het door had dat ik achter hem aan liep draaide hij zich om. Ik kwam langzaam en erg kalm op hem af gelopen. 'Wie denk jij wel niet dat je bent!' zei ik en ik gaf hem een knietje. Blijkbaar kwam het nogal hard aan want hij lag kermend van de pijn op de grond. Rustig liep ik terug en ging op het bed zitten. 'Opgelost.' zei ik met een grijns op mijn gezicht.

    Nu content?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Ik voelde hoe het meisje opstond en ik keek op. Ik keek verbijsterd hoe ze rustig op hem af liep. "Wie denk jij wel niet dat je bent!" zei ze en ze gaf hem een knietje. Hij belande kreunend op de grond en ze liep weer op me af.
    "Opgelost." grijnsde ze.
    Ik kon er niet aan doen, mijn ouders en mijn kleine zusje waren voor mijn ogen vermoord. Maar toch barstte ik in een schaterlach uit. En toen Joe boos opstond en woedend de kamer verliet, moest ik alleen maar harder lachen. Ik moet toegeven het voelde goed om die spieren nog eens te gebruiken. Ze waren stram, maar mijn lachbui kreeg ze weer helemaal soepel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    De jongen barstte in lachen uit en al snel volgde ik omdat hij zo een aanstekelijke lach had. 'Ik ben trouwens Katherine, maar zeg maat Kath ofzo.' zei ik toen we waren uitgelachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Alex." antwoordde ik.
    "Zeg eens, ga jij altijd op wildvreemden af die met een lijk zeulen?" vroeg ik luchtig. Maar eigenlijk wou ik het echt weten. Waarom was ze met me mee gegaan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katjerine Bright
    'Er is iets aan je wat me aantrok en ik maakte me zorgen.' antwoorde ik eerlijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Nou Katherine, jij bent een speciaal meisje. Maar dat mag ik wel." fluister ik. Ik glimlach en kijk diep in haar ogen. Haar blauw- grijze ogen leken me naar binnen te zuigen en binnen de kortste keren kon ik niets anders dan blijven kijken. Het leek of ze mijn lichaam had uitgezet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Hij keek me recht in mijn ogen aan en ik kon niets anders doen dan terugstaren, recht in zijn prachtige bruine ogen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Plots ging de deur open en ik keek snel weg. Er kwam een vrouw binnen, ze kwam me bekend voor. Plots herinnerde ik me het weer, ze had ons gisteren binnen gelaten.
    "Ik kom jullie halen, voor het ontbijt. Normaal eten we nooit zo laat hier, maar voor jullie maken we nu een uitzondering." ze glimlachten en wenkte ons. Op wankele benen ging ik recht staan. Mijn hoofd draaide een beetje, maar na een tijdje ging dat weg. Ik nam Katherine haar hand ter ondersteuning terwijl we naar buiten liepen.
    Oké, misschien was het niet alleen ter ondersteuning. Misschien vond ik het ook gewoon fijn om haar hand vast te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Hij hield mijn hand vast, iets wat ik helemaal niet erg vond, terwijl we de vrouw volgden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Ze bracht ons naar een enorme kantine, maar ze was helemaal leeg. Het was een soort doorschuif-systeem, zoals je soms in middelbare scholen ziet. Ik viel bijna omver van de honger en nam dus snel een bord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    No offence, maar is 3 en 11 jaar niet wat jong voor een spionnenschool? Nu voelt mijn personage zich nogal oud met d'r 24 x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    No offence, maar is 3 en 11 jaar niet wat jong voor een spionnenschool? Nu voelt mijn personage zich nogal oud met d'r 24 x'D.

    Die meisjes van 3 zijn Alex zijn jongere zusjes (waarvan 1 is vermoord) en ik heb geen idee hoe het met dat meisje van 11 zit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Katherine Bright
    Ik nam ook snel een bord en ging "aanschuiven". Toen ik mijn ontbijt had ging ik aan een tafeltje zitten, Alex was natuurlijk bog bezig met kiezen wat hij zou eten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Nadat ik had besloten om toch niet alles leeg te plunderen en maar één bord te nemen, ging ik bij Kathrine zitten. De vrouw kwam bij ons zitten en keek even hoe we aten.
    "Nou, willen jullie morgen al beginnen met de lessen?" vroeg ze met een glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”