• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik liep met mijn tas op mijn arm de school binnen, met mijn rechter hand trok ik mijn trolly achter me aan. Mijn nieuwe thuis.
    Ik liep naar de balie om me te melden.
    'Dana Nieon,' zei ik en de vrouw achter de balie keek me achterdochtig aan. Ik zuchtte, hier had ik dus echt geen zin in. Ik pakte mijn inschrijf pasje en gaf die aan haar. Ze scande hem.
    'Je tassen moeten door het beveiligings systeem,' zei de vrouw koelbloedig. Ik rolde met mijn ogen terwijl ik mijn tassen met een hand op de lopende band gooide. Toen dat allemaal geregeld was mocht ik door lopen. Laat het avontuur maar beginnen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:16 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Lessen, hoe bedoelt u lessen?' vroeg ik. Ik keek vragend van de vrouw naar Alex en weer terug.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Natuurlijk kreeg ik weer de stomme opdrachten.
    'Jitse, ga mevrouw Jones halen' deed ik de leerkracht na. Ik zucht diep, terwijl ik met mijn handen in mijn zakken rondslenterde. Ik klopte op haar deur, maar het moest weer niet waar zijn. Ze was er niet. Ik schop tegen de muur. Waarom was ik hier ooit aan begonnen. Oh, ja. Ik had spanning verwacht, maar die Joe kan me echt niet af. Hij haatte me en daarom was het spannendste dat ik mocht doen: mevrouw Jones halen.
    Ik liep wat door het gebouw, wat moest ik anders doen, ik wist niet waar ze was. Ik liep langs de balie en kwam plots een bekend gezicht tegen.
    "Dana?" vroeg ik verrast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Ik keek de vrouw ook vragend aan en ze ging verder.
    "Je weet toch dat nu je dit gezien hebt, je hier zal moeten blijven. Nou, we kunnen ook je geheugen wissen, maar dat houdt veel risico's in. In het beste geval weet je je eigen naam nog. Alex ging hier toch blijven, hij kan nergens anders naartoe, maar jij Kathrine. Jij zal hier ook moeten blijven of je geheugen laten wissen. Maar dan is het zeker dat je Alex niet meer zal herkennen, misschien zelfs je ouders niet. Wie zal het zeggen?"
    Ik keek snel naar Kathrine. Ze kon niet meer naar huis. Als ze maar niet boos was.
    "Ik wist hier niets van." zei ik meteen. Om aan te tonen dat ik zelfs niet een beetje verantwoordelijk was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Dit had ik niet verwacht, maar ik zal blijven.' zei ik kalm.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Ze kan haar ouders toch bellen, om het uit te leggen?" Ze moest haar ouders toch waarschuwen. Anders zouden ze helemaal flippen. De mijne zouden toch geflipt hebben, denk ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik hoorde mijn naam en keek verbaasd op. Mijn mond viel open toen ik zag wie er voor me stond.
    'Jitse!' riep ik blij maar verbaasd. Ik liet mijn koffers uit mijn handen vallen en liep naar hem toe. Ik gaf hem een knuffel.
    'Wat doe jij hier?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ze zitten tot het einde van het jaar in het buitenland, de enige die thuis is is mijn oudere broer, die enkel in het weekend thuis is omdat hij gaat studeren, en mijn tweelingbroer die ergens op een of andere kostschool zit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Maar ze moet dan toch haar broer bellen. Hij zal zicht zorgen maken, toch?"
    "Rustig maar, Alex. Natuurlijk kan ze haar broer bellen. Wanneer ze maar wil." de vrouw glimlachte nog steeds, maar ik vertrouwde haar niet meer.

    Jitse Bright
    "Ik zit hier op school." lachte ik terwijl ik mijn knuffel beantwoordde. Toen trok ik me terug. "Maar ssst. Mijn ouders denken dat ik op een kostschool zit."
    Wat was ik blij haar te zien.
    "Maar wat doe jij hier?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Ik bel hem vanavond wel, hij heegt kes nu.' zei ik toen het uur zag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Ik zeg niks,' beloofde ik hem. 'En of je gaat dit leuk vinden, of je baalt als een stekker. Maar ik zit hier vanaf vandaag ook op school.' Ik kon het niet laten om te glimlachen. Ik had Jitse bijna niet herkent. Dat iemand in een jaar zoveel kon veranderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Waar kan Sarah invallen? Kan ze nieuw als spion komen?]

    Proprius schreef:
    [Waar kan Sarah invallen? Kan ze nieuw als spion komen?]

    Natuurlijk kan ze dat, dat doet iedereen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Oké." zei ik gerustgesteld. We aten in stilte verder.

    Jitse Bright
    "Meen je dat? Geweldig! Dan moet je vast bij mevrouw Jones langs. Ik zal je wel helpen haar te zoeken. Ik heb namelijk de enorm spannende taak gekregen om haar te gaan halen." Dat laatste kwam er een beetje geërgerd uit. Ik legde mijn hand op haar onderrug om haar te begeleiden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Misschien eerst mijn spullen pakken,' stelde ik lachend voor gebarend naar mijn trolly en mijn tas die tien meter verder op lagen. Jiste was zoals altijd overhaast. 'En de spannende taken komen vast nog wel. Je zit niks voor niks hier.' Ik haalde mijn schouders op.
    Ik vond het geweldig om Jitse weer te zien. Zomerkamp afgelopen jaar was echt heel gezellig geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."